A
ap
Vieras
Oleskelu ei "pelkkää" mökillä makaamista vaan siihen kuuluu huvipuistopäivä sekä vähän shoppailua, ehkä.
Vaan ei lähe sinne "metän keskelle ötököitten syötiks".
Kun ei kaveriakaan ole mukaan lähtemään, joutus "tyytymään" meidän aikuisten ja pikkusisarusten (joista vanhin on 10v) seuraan.
Kai se sitten jää matkasta pois :/
Missä iässä teidän teinit ei ole enää lähteneet matkaan mukaan?
Kylpylään tuo lähti alkuvuodestä viel meidän kanssa.
Vaan ei lähe sinne "metän keskelle ötököitten syötiks".
Kun ei kaveriakaan ole mukaan lähtemään, joutus "tyytymään" meidän aikuisten ja pikkusisarusten (joista vanhin on 10v) seuraan.
Kai se sitten jää matkasta pois :/
Missä iässä teidän teinit ei ole enää lähteneet matkaan mukaan?
Kylpylään tuo lähti alkuvuodestä viel meidän kanssa.