Onko nyt tosiaan niin että teidän 15v on täysiä pölkkyjä jotka riehaantuu kun kevätvasikat peltoon päästyä jos ovat itsekseen? Jos on tosiaan kasvettu tohon ikään saakka niin että ei voi luottaa niin on paras pakottaa teini mukaan tai luopua itse ajatuksesta että menee noin moneksi päiväksi. Kompromissia kehiin. Erilaisia kaikki tosiaan on mutta meillä tuo 15v ei pisä huvipuistoa enää sellaisena maailman hauskimpana paikkana. Oman kaverin kanssa kävi jo kerran tänä vuonna ja sano että ei juuri nappaa enää ja kauhisteli hintoja. Minun mielestä olisi hassua pakottaa tuollanen töissä käyvä isomies mukaan mökille. Tosin kovin mökki-ihminen en ole itsekkään. Perheitä on moneen junaan ja jokunen jää jo asemalle,,,