4 D Turun seudulla

Hei,

olisiko kellään kokemusta 4D-ultrasta Turun seudulla (Turku / Naantali / Kaarina / Raisio)?
Eli kiinnostaisi tietää kokemuksianne hintalaatusuhteesta ja myös parhaasta ajankohdasta.
Olisi kiva jos voisit kertoa missä kävit, milloin ja mitä maksoi. Ja tietysti olitko tyytyväinen saamaasi palveluun eli oliko hintansa väärtti.

Kiitos!
 
Mä kävin Terveystalossa Turussa 4D ultrassa rv 25+0. Vauva oli pikkasen luisevan oloinen sillon vielä mut hyvin sai selvää vauvan piirteistä jne. Kela korvauksen jälkeen maksettavaa jäi n. 154e ja oli kyl hintansa väärtti. Mukaan sai DVD:n ja kuvia. Ja lääkäri katto kaikki rakennneasiatkin tarkkaan ja kesti n. 45min. Lääkärinä oli Anna Alanen siellä ja hän ainakin hommansa osasi. Mukava ja asiallinen lääkäri muutenkin ja toimii myös TYKSissä synnärillä lääkärinä.. Ja saatiin sukupuolikin selville tuolla 4D:ssä, muualla ei vauva tykänny vilauttaa, oli niin siveellinen neiti :D
 
Kiitos vastauksesta!
Todella kiinnostais mennä tollaseen 4D-ultraan tällä kertaa. Maksaahan se tietty aika paljon, mutta menee kai sitä rahaa turhempaankin. Ja saahan siitä sitten oikein pysyvän muiston.

Lisää 4D-kokemuksia kaipailisin.
 
Uppula! Me kävimme 4D ultrassa rv 25+3 Medisonarissa leo mäkäräisellä. Aivan huippu lääkäri!! Meillä painoa vauvalla silloin 870g joten oli jo poskissakin hiukan pyöreyttä. Hienot kuvat ja 32min kestävä dvd saatiin mukaan. Tutkimus kesti kaiken kaikkiaan tunnin ja kustansi kelakorvauksen jälkeen 164?.
Aluksi Leo tarkasteli 2Dllä vauvan rakenteita ja selitti hienosti kaiken mitä katselee. sen jälkeen siirryttiin 4Dhen ja kyllä siinä näki miehen ammattitaidon, kuinka hienoa kuvaa se sai aikaan. Hienosti selvisi, että vauvalla on isin suu ja äitin nenä. viisi pientä sormea ja saman verran varpaita. Pippeliä ei myöskään löytynyt eli varma tyttö =))
Suosittelen erittäin lämpimästi ja erityisesti juuri tätä lääkäriä. Kuulemma ihan yksi suomen huipuista joka on oikein erikoistunut tähän 4D tekniikkaan. Oma dvd otettiin itse mukaan.

Minä + Voice 27 tasan
 
Kiitokset angel08 vastauksestasi!
Oliko tuonne Medisonariin ja Leo Mäkäräiselle vaikea saada aikaa? Jos kerran on alansa huippua niin luulisi että tunkua riittää.

Onko joku käynyt 4D-ultrassa Kaarinassa? Jostain olen kuullut että sielläkin jossain tehdään mutta en muista paikan nimeä.

Uppula 16 + 2
 
Mulle tehtiin 4D ultra TYKSissä ja lääkärinä oli Anna Alanen. Hinta oli todella edullinen 22 ? (poliklinikkamaksu). Valitettavasti TYKSiin ei pääse kuin lähetteellä ja sittenkään ei välttämättä 4D ultraan. Toinen huono puoli on että siitä käynnistä ei saa mitään muuta materiaalia mukaan kuin sanelun.

Mutta olihan se jännää nähdä vaavi niin todellisena mutta varoituksen sana, siinä näkyy myös kaikki. Eli jos lapsella paljon kinaa voi näky olla hieman peloittava (ei herkkähermoisille).

Tietääkseni parhaat ajankohdat 4D ovat rv 20-26.
 
.. me käytiin ensin Medisonarissa, kun rv oli joitain 25. Sitten käytiin Kaarinassa vielä viikolla 32 ja sen paikan nimi on Varsinais-Suomen Lääkäripalvelu.. siellä lääkäri oli kanssa mukava ja asiantunteva ja oli ehkä kympin halvempi kuin Medisonarissa... ja sieltä sai kanssa dvd:n mukaan... ja sukupuoli selvisi siellä... lääkäri sanoi, että ei ihan selvästi näy, mutta kun on vuosia sitä työtä tehnyt niin voisi laittaa rahan likoon tytön puolesta.. ja tyttöhän sieltä sitten tuli..
suosittelen kyllä lämpimästi tuota 4D-ultraa... ja tosiaan paras ajankohta on noilla viikoilla 20-26, mutta kyllä mulla vielä hyvin näkyi tuolla rv 32, sehän on tuurista silloin kiinni, että miten päin vauva siellä mahassa on...
mutta suosittelen... ehdottomasti.... :)
 
Me varattiin medisonaariin aika 4vkoo etukäteen eikä silloin ollut mitään ruuhkaa. haluttiin vaan jouluviikolle aika. Enpä siis usko et joutuu ainakaan viikkoa kauempaa aikaa odottamaan.
Varaa ihmeessä, on se ihana näyttää sitten myöhemmin lapselle millainen se on massussa ollu =)
 

Yhteistyössä