3v yksin kaverille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
3v sai kutsun synttäreille kaverin luo. Kutsussa luki vain lapsen nimi eikä mainintaa et äiti voi jäädä. Itse on kovasti menossa ilman äitiä. Jättäisittekö tuon ikäisen yksin juhlimaan? Luulis että kutsussa on maininta jos mun olis tarkoitus myös jäädä juhlimaan? Tietenkin jos ei yhtäkkiä haluakaan yksin jäädä, niin kysyn voinko itse tulla sit mukaan, mutta ainakin lapsi kovasti odottaa että pääsee juhliin ja ilman äitiä.

en jättäisi, enkä haluaisi,et mun lapsen synttäreille jätettäis 3v yksin. kuitenkin siinä sitä tekemistä ja tuon ikäisen kanssa saa vielä olla silmät selässäkin.

No meillä kyllä käydään yksin muskarissa, taaperokerhossa että ihan hyvin voisin jättää jos haluaa. itse tosin olisin huutoetäisyydellä jos ei haluakaan olla yksin.

Sepä, kun en tiedä montako lasta sinne tulee ja et pitäiskö mennä itse vahtimaan. Se vaan ihmetyttää et miks kutsussa ei mainita jotain, et äiti voi tulla myös tms? No pitääpä kysästä sankarin äidiltä. Reipas tuo lapsi on, en epäile etteikö osaisi käyttäytyä.

Yhteistyössä