R
raivostunut mamma
Vieras
öisin herätessään saattaa tulla sanomaan pissahätää (tai jotakin muuta). Kun hänet pissalle vie/käy peittelemässä/jne, alkaa kamala huuto. Sitä huutoa saattaa kestää kaksikin tuntia ja joskus useammin yössä. Samoin illalla nukkumaan mennessä, jostakin se huuto on kehitettävä. Päiväunilta herätessään alkaa öhistä (semmosta yh,yh, äh, ähhh) ja kehittää huudon jostakin.
Meillä on myös 1v ja se herää aina noihin raivoamisiin. Kuin mä saan ton raivoamisen lopetettua???
Mä raivostun tosta toisen herättämisestä itsekkin ja alan karjua. Enkä enää saa unta itsekkään. Ja siitä lapselle raivoamisesta on paha mieli.. Kun kuitenkin saattaa sanoa ihan nätisti yölläkin että mulla on pissahätä ja sit viedään pöntölle nii alkaa raivota. MIKSI? MITEN sen raivon sais lopetettua?
Meillä on myös 1v ja se herää aina noihin raivoamisiin. Kuin mä saan ton raivoamisen lopetettua???
Mä raivostun tosta toisen herättämisestä itsekkin ja alan karjua. Enkä enää saa unta itsekkään. Ja siitä lapselle raivoamisesta on paha mieli.. Kun kuitenkin saattaa sanoa ihan nätisti yölläkin että mulla on pissahätä ja sit viedään pöntölle nii alkaa raivota. MIKSI? MITEN sen raivon sais lopetettua?