3v taapero on liian miehinen naisten uimavuorolle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "viera"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No juu ei todellakaan opeteta.
Eikä poikalapsessa ole mitään seksuaalista.
Lapsi on lapsi.

Mikähän tossakaan uutisessa edes totuuden perä.
Monesti on härkäsestä tehty kärpänen..

Uutisessakin puhutaan vain maahanmuuttajista. Maahanmuuttajia on muitakin kun muslimit (paitsi palsta totuuden mukaan). Venäläiset on maahanmuuttajia, ruotsalaiset, kreikkalaiset jne jne.

Ottaisit laput pois silmiltäsi!

Islam ei sovellu länsimaalaiseen yhteiskuntaan, heille kaikki on ongelma, ja tekemällä kaikesta ongelman, islam on meidän ongelma.
 
Meinaat siis ihan tosissaan, että sveduja tai ryssiä pitää kotouttaa suomalaiseen elämään järjestämällä naisille omat uintivuorot? Ettei ryssä nainen voi uida samalla vuorolla miesten kanssa uimahallissa... tervetuloa tänne itärajalle tutustumaan tilanteeseen :laugh:
Kyllä me on musut joiden elämänkatsomukseen ei sovi naiset ja miehet samassa huoneessa ;)

Voi hurjaa :D sähän keksit oikein hurjia sanoja ...svedu ja...
Voi kun sä oot niin rohkee ku tollattii uskalsit :p

On niitä muitakin maahanmuuttajia kuin ruotsalaiset ja venäläiset.

Mite ois Botswana, Chile, Korea, Gabon jne :D
Ei se tarkota sitä että pitää olla muslimi jos ei halua uida miesten kanssa samaan aikaan uimahallissa.
Muistakin uskonnoista ja kulttuureista löytyy niitä jotka eivät halua.
Ja uutisissa puhuttiin edelleenkin maahanmuuttajista niin se kattaa muutkin maat.
 
Oletan, että jo syntyessään poika on muslimeille mies eritavoin kuin meille länsimaisille ihmisille.

Luulen kans, että se on noin mustavalkoista. Mihin ikään se raja vedettäisiin, onko 5 v mies, entä 8v, 12v ainakin on, koska murrosikä on alkanut, mutta ei ehkä kaikilla.

Uskoakseni riittää, että on miesten sukupuolielimet tähän "syrjintään" mamulaisten uikkavuorolla. Oikein? Ei mielestäni ole.
 
Voi hurjaa :D sähän keksit oikein hurjia sanoja ...svedu ja...
Voi kun sä oot niin rohkee ku tollattii uskalsit :p

On niitä muitakin maahanmuuttajia kuin ruotsalaiset ja venäläiset.

Mite ois Botswana, Chile, Korea, Gabon jne :D
Ei se tarkota sitä että pitää olla muslimi jos ei halua uida miesten kanssa samaan aikaan uimahallissa.
Muistakin uskonnoista ja kulttuureista löytyy niitä jotka eivät halua.
Ja uutisissa puhuttiin edelleenkin maahanmuuttajista niin se kattaa muutkin maat.

Edelleenki kysyn sulta minkälainen kotouttamis ohjelma mahtaa olla Ruotista muuttaneilla sveduilla? Tai ryssillä? Millä tavoin ruotsalainen kulttuuri eroaa suomen vastaavasta siinä määrin, että heitä pitää maahanmuuttajina kotouttaa? Järjestää omat uimavuorot ruotsalaisille miehille?
 
Edelleenki kysyn sulta minkälainen kotouttamis ohjelma mahtaa olla Ruotista muuttaneilla sveduilla? Tai ryssillä? Millä tavoin ruotsalainen kulttuuri eroaa suomen vastaavasta siinä määrin, että heitä pitää maahanmuuttajina kotouttaa? Järjestää omat uimavuorot ruotsalaisille miehille?


XD yo buddy löysää sitä nutturaa.
Jos ottaisit vaikka silmälasit niin näkisit lukea paremmin kun junnaat vaan ton Ruotsin ja Venäjän kimpussa.

Maahanmuuttajat eivät rajoitu vain pelkästään ruotsalaisiin ja venäläisiin :popcorn:
Tuskimpa ruotsalaisille tarvitsee mitään kotoututtamisohjelmaa mutta esim jostakin Gabonista tai Chilestä tulleelle voi tarvitakkin.
Tai Romaniasta. Siellä kun voi tavat poiketa aikakin lailla suomalaisista / eurooppalaisista.
 
XD yo buddy löysää sitä nutturaa.
Jos ottaisit vaikka silmälasit niin näkisit lukea paremmin kun junnaat vaan ton Ruotsin ja Venäjän kimpussa.

Maahanmuuttajat eivät rajoitu vain pelkästään ruotsalaisiin ja venäläisiin :popcorn:
Tuskimpa ruotsalaisille tarvitsee mitään kotoututtamisohjelmaa mutta esim jostakin Gabonista tai Chilestä tulleelle voi tarvitakkin.
Tai Romaniasta. Siellä kun voi tavat poiketa aikakin lailla suomalaisista / eurooppalaisista.

Ruotsin ja venäjä otin tässä puheeksi koska SINÄ tuossa ensimmäisessa viestissäsi siihen puutuit. Se ei ihan menny ilmeisesti sulla niinku olit tarkoittanut :whistle: ja nyt yrität säälittävästi lisäillä aiheeseen muut kulttuurit jaada jaada.
 
[QUOTE="viera";29295474]
- Ajattelin ettei se haittaa, koska kyse on niin pienestä pojasta. Lipputiskillä kuitenkin kysyttiin, onko lapseni tyttö vai poika ja meidät käännytettiin pois. Tietysti närkästyin tilanteesta, äiti sanoo.
[/QUOTE]

Tyypillinen ajattelutapa, ajattelin ettei minun juuri minun pikku pilttini haittaa.
Tässä taas nähdään hyvin kun se mukelo on synnytetty on tainnut synnyttääiti ne omat aivonsakin pihalle samalla.
Jos kerran on ohjeet että ei miehiä/poikia niin se koskee kaikkia.
 
Pitää vain ihmetellä tätäkin, että mistä lähtien uimahallissa uimisesta on tullut Amnestyn ihmisoikeuksien listalla sellainen arvo, että mahdollisuus siihen tulee tarjota ihan kaupungin puolesta? Siis että kaupunkien liikuntavirastojen alaisuudessa toimivat uimahallit järjestävät "privaattiuintia" tietylle ihmisryhmälle, koska he eivät omasta mielestään voi muuten uida lainkaan JA kun se uintimahdollisuus on ihmisoikeus jota ei voida evätä.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö asia ole suoraan verrannollinen siihen, että suomenruotsalaiset vaatisivat bussikaistojen käyttöoikeutta maanantai aamuisin, kun heidän kulttuuriinsa ei sovi olla myöhässä. Poliisi sitten teiden varsilla valvoisi, että vain suomenruotsalaiset saavat bussikaistoilla ajella.
 
Hyvinvointivaltiomme suistuu sitä mukaa hirvittävällä vauhdilla alaspäin mitä enemmän tänne otetaan maahanmuuttajia, annetaan heille erivapauksia ja jaellaan tälle yhteiskunnalle kuuluvat rahat eri puolille eurooppaa ja afrikan savanneja.

Miten yksi hallitus voi pilata yhdellä hallituskaudella kokonaisen hyvinvointivaltion, jota rakennettiin kymmeniä vuosia?

Miksi Suomi, suomalaisuus ja suomalainen on arvoton?

Päätösvalta kansalle!
 
Ihan sairasta miten suomalaiset viranomaiset hyysäävät näitä maahanmuuttajia. Edistääkö tällainen todella kotoutumista?!? Ei varmasti edistä muuta kuin ennakkoluuloja ja perversioita. Uskonnot sikseen uimahallissa ja muuallakin, jatketaan vaan elämää niin kuin ennenkin ja vieraat sopeutuvat kyllä menoon tai lähtevät johonkin joka sopii heille paremmin.
 
Niin no, onhan noita omia uimavuoroja muillekin erityisryhmille ja mm vammaisten lasten vanhemmat ovat usein törmänneet aggressiivisiinkin reaktioihin ns terveiltä ihmisiltä joita ei noiden vammaisuintivuorojen aikana päästetä uimahalliin. Eli ilmeisesti nämä käännyttämiset ärsyttävät aina.

Mitä tuohon aloituksen tapaukseen tulee, en tiedä tarvitsisiko minun mennä poikani kanssa uimaan juuri tuon kyseisen naisten uimavuoron aikana. Varmaan voisin noin jatkossa katsoa jonkun toisen uima-ajan.

Sitäkään en tiedä kuka noita määritelmiä tekee siitä lasketaanko pikkupojat tuossa jo miehiksi. Olisikohan se 3v:n mukaantulo sitten häirinnyt näitä mamu-naisia vai oliko kyseessä vain kassan oma rajanveto? Toisaalta, jos on tarkoituksena antaa naisille oma uimavuoro niin minkä ikäiseen lapseen se raja vedetään? Jos 3v on ok niin onko 5v tai 7v? Tai sitten taas se 8-9v joka syystä tai toisesta tarvii äidin uimakaverikseen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja körmy;29296074:
Pitää vain ihmetellä tätäkin, että mistä lähtien uimahallissa uimisesta on tullut Amnestyn ihmisoikeuksien listalla sellainen arvo, että mahdollisuus siihen tulee tarjota ihan kaupungin puolesta? Siis että kaupunkien liikuntavirastojen alaisuudessa toimivat uimahallit järjestävät "privaattiuintia" tietylle ihmisryhmälle, koska he eivät omasta mielestään voi muuten uida lainkaan JA kun se uintimahdollisuus on ihmisoikeus jota ei voida evätä.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö asia ole suoraan verrannollinen siihen, että suomenruotsalaiset vaatisivat bussikaistojen käyttöoikeutta maanantai aamuisin, kun heidän kulttuuriinsa ei sovi olla myöhässä. Poliisi sitten teiden varsilla valvoisi, että vain suomenruotsalaiset saavat bussikaistoilla ajella.

Eio se ole perusoikeus vaan jokainen kaupunki voi päättää tarjoaako tuota lisäarvopalvelua. Eikä ole suoraan verrannollinen. Tuo jälkimmäinen vertaus vaatisi jonkun lakiin tehdyn poikkeuksen. Ei taida edes ruotsinkielisten kiintiöt olla samanveroisia.
 
Vittu mitä hyysäämistä! Perkele, menenkin seuraavan kerran kullinkuva uikkareissa naisuimavuorolle.
Missä viipyy yksityisvuorot esim rintasyövän sairastaneille, onnettomuuksissa arpeutuneille, amputoiduille, jättilihaville, albiinoille, kehitysvammaisille sun muille joiden on ilikeä käydä uimahalleissa koska tuijotetaan ja loukataan?
Ai niin, sori nehän on vaan suomalaisia....
 
[QUOTE="nuuh";29296157]Vittu mitä hyysäämistä! Perkele, menenkin seuraavan kerran kullinkuva uikkareissa naisuimavuorolle.
Missä viipyy yksityisvuorot esim rintasyövän sairastaneille, onnettomuuksissa arpeutuneille, amputoiduille, jättilihaville, albiinoille, kehitysvammaisille sun muille joiden on ilikeä käydä uimahalleissa koska tuijotetaan ja loukataan?
Ai niin, sori nehän on vaan suomalaisia....[/QUOTE]

Kehitysvammaisten uintivuoroilla perusteltiin että tuo ei ole syrjintää. Ehkä pitäisi poistaa kaikki erityisvuorot? Ehkä voisimme säilyttää alastonuinnin, mutta sinne saisi tulla myös uikkarit päällä ja sukupuolirajoitus poistettaisiin.
 
Mäkin mietin lähinnä tuota että mihin se raja sitten vedettäisiin tuon iän suhteen, eikä niillä lapsilla papereitakaan usein ole, joten selvyyden vuoksi varmaan paras vetää se sinne aivan alas. Enkä ymmärrä mikä haloo nyt parista tunnista jollekin erityisryhmälle tarttee nostaa.
Mä taidan lähinnä lukeutua rasisteihin, mutta tässä jutussa mua hiukan hävettää suomalaisten suhtautuminen.
Sääliksi käy noita naisia muutenkin, niin kai se nyt on hyvä että nekin pääsee täällä jotain harrastamaan.
 

Similar threads

O
Viestiä
6
Luettu
2K
A

Yhteistyössä