A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Mikä on kettu-testi?
Alkuperäinen kirjoittaja piss:Meillä 2v neuvolassa annettiin noita 3 vuotis testejä ku oli niin kehittynyt. Teki isoja torneja, osoitti jo kuvia, teki palapeliä yms.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja piss:Meillä 2v neuvolassa annettiin noita 3 vuotis testejä ku oli niin kehittynyt. Teki isoja torneja, osoitti jo kuvia, teki palapeliä yms.![]()
ap varmasti arvostaa tätä pätemistäsi
Alkuperäinen kirjoittaja Äitee:Ei osannut ottaa pallosta koppia, ei heittää sitä hoitajalle, ei hypätä tasajalkaa viivan yli, ei piirtää täydellistä ympyrää.
Puhe on kuulema huolestuttavaa (puhuu melko epäselvästi mutta tosi paljon ja yrittää oikeita sanoja, ei omaa pölinää). Ei osannut näyttää kuvista, että olisiko hän itse tyttö vai poika... ei ole totellut hoidossa tätien kieltoja esim, pöydässä toisten tönimisestä, nauranut vaan kielloille... jne jne... (ja niin helkkaristi kun niitä oikeita ja vääriä on meillä vauvasta asti tolkutettu ton päähän!!! ei mitään oo mennyt päähän asti!)
Sen sijaan tekee kotona 80-palaisia palapelejä, rakentaa pikkulegoilla, laittaa pyykkipoikiin roikkumaan sukkia ym pikkupyykkiä, osaa laulaa yli kymmenen laulua ja lorua, osaa laskea yli kymmeneen... näyttää empaattisuuttaan, lohduttaa, vitsailee... mutta näillähän ei ole mitään merkitystä, kun niitä ei tuossa testissä kysytty.
Mä ihan kuvittelin, että mulla ois ihan normaali ja fiksu pikkupoika, vaan ei sit ookaan. Lisätuen tarvetta arvioidaan syksyllä... Poika on nyt ollut pari viikkoa hoidossa ja ei voi mitään, mutta tulee kyllä väkisin mieleen, että 3v kotihoito oli VIRHE![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuo mua kyllä jäi kauheesti kaivamaan, kun sanoivat, että poika vaan nauraa hoitotätien kielloille... se kuulostaa niin kamalalta, kaikki varmasti ajattelevat, että poikaa ei olla yhtään kasvatettu eikä mitään kotona vaadittuSamaa on ollut nyt iltasin kotonakin. Tulee tosi avuton olo??
Alkuperäinen kirjoittaja hyvägeenisen miehen vaimo:Meidän poika selvitti nuo testit yksivuotiaana.
Alkuperäinen kirjoittaja hyvägeenisen miehen vaimo:Meidän poika selvitti nuo testit yksivuotiaana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyvägeenisen miehen vaimo:Meidän poika selvitti nuo testit yksivuotiaana.
On kyllä hyvät geenit... 1-vuotisneuvolassa jos osaa puhua kuin 3-vuotias, niin ihmelapsihan teillä on![]()
nyt vaan äkkiä preppaamaan, ehkä saatte mukelon 7-vuotiaana yliopistoon!