<3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

hömppö Meillä muru nukkuu yöllä 3-4 tunnin pätkiä aika tarkkaa. Kerran on jopa nukkunut 5 tuntia, mutta tosiaan sen kerran. Päivällä sit taas nukkuu tosi huonosti.. jotain pari 30min pätkää.. joskus tunnin pätkiä.. mutta sittenko menen ulos vaunuilemaan, autolla johonkin tai kauppoihin pyörimään ni nukkuu taas samallai 3 tunnin pätkiä jos vaan niin kauan liikenteessä olen.


pippur1 ja muru 1kk ja 4pvä
 
Tänään oli viimeinen neuvola.Ens viikon maanantaina on yliaikaiskontrolli.Neuvola täti kehotti "hiukan" varautumaan että käynnistäisivät sillon mut sano myös samaan lauseeseen et yhtä hyvin voivat lähettää vielä kotiinkin :kieh: Neuvolassa kaikki oli hyvin, paino jopa hiukan tippunu.Vauva laskeutun mut pää ei ihan kinnittyn,sano ettei juurikaan enään heilu. No katsotaan kuinka mimmin käy,tuleeko itsestään ulos vai joudutaanko käynnistykseen..Synnytystapa käynnillä lääkäri sanoi ettei missään nimessä käynnistetä,mut painokontrollissa eri lääkäri sanoi ettei mitään estettä käynnistykselle..Mulla on takana sectio,sen takia eka lääkäri sanoi ettei käynnistettäisi..Mutta kai noita mielipiteitä on yhtä monta kun lääkäriäkin..
Rupee öisin sängyssä kääntyminen olemaan tuskallista ja joka kerta kun vaihtaa asentoa ni saa käydä vessassa.
Kateellisena teidän vauvautuneiden juttuja lueskelen kun niin toivoisi jo omansa syliin.. :|
Minä voisin kanssa haluta sen salasanan sinne kerhoon :D
mude08+pikku2 40+5
 
Edelleen kasassa! :kieh:
No, huomenna käynnistetään. Ei mulla sinänsä mitän hätää ole. Nukun yöt kuin tukki, eikä ole koskenut koko raskaus aikana mihinkään (mitä nyt selkään muutamana päivänä). Vessassakaan en ole käynyt enää öisin.
Eilen neuvolassa th sanoi vauvan kiinnittyneen jo ihan hyvin. Tulisi vaan nyt niitä supistuksia, mutta kun ei niin ei!
Taidetaan heti aamusta huomenna lähteä synnärille. Saa nähdä kuinka kauan pitää käynnistellä.
Sekavin ajatuksin huomiseen...

vinkuheinä 40+4

 
Voi kun teillä toisilla käynnistellään... :whistle: Kateellinen olen :p . Itsellä vasta ens viikolla tiistaina yliaikaiskontrolli ja jos kaikki on hyvin niin ne passittaa viel kotii. Eli tääl käynnitellää vasta 42+2 |O
 
muttei tiedä miten yv:nä kysyä tai saada???

liekkö koliikkia??
poika nukkuu päivällä hyvin mutta illalla ja yöllä voi olla tuntikin syönnin jälkeen ettei saa rauhoittuu, syö kyllä suuria määriä 80-110ml välillä ihan hotkien mutta röyhtäisee ihan hyvin. kakat on ihan vihreet.. cuplatonia antanu mutta ei tunnu olevan kauheesti apua, erilaisii hierontoja kokeiltu välillä auttaa välillä ei.
nukkuu kumminkin 2-3tuntii yössä kerrallaan.

kaneli ja poitsu 2vk ja 4pv

ps. sunnuntaina ristitää, mitä tarjoilette ristiäisissä itse teen voileipä ja täyte kakut
 
Mie voin hyvin eläytyä teidän vielä odottajien tunnelmiin. Esikoisen aikaan kirjoittelin lokamasuissa. Mutta loppujen lopuksi poika syntyikin, käynnistettynä, marraskuussa. Ihan viimeinen sen ketjun synytnyt ei ollut, toiseksi viimeinen kuitenkin. Ja edelleen kirjoittelen tuolla lokataaperoissa, kun tutuiksi tulivat odotusaikana. Kuten tekin nyt =)

Eihän kaikki vain katoa kerhoon kirjoittelemaan? Minusta on mukava lukea pääkuulumiset yleiseltä palstalta. Koen sen helpommaksi ja nopeammaksi. Kerhosta sitten ne henk.koht ja muut erikoisemmat jutut.

Meitin jätkä sitten otti jonkinlaisen kasvupyrähdyksen :eek: Viime viikolla huomasin, että taitaa olla aika siirtyä 56koon vaatteisiin. Arvatkaapa miten kävi... Neljä päivää mahtuivat päälle ja sitten oli pakko siirtyä kokoon 60. Eikä ole yhtään turhan isoa kokoa.
Miten se tuollain yhden koon hyppäsi yli? Mukavaahan se kun kasvaa...
Tyttö tuntuu nyt tosi kirppuselta ja kevyeltä veljen rinnalla. Veli on varmaan jo pitkälti yli neljä kiloa ja tyttö oli eilen 3,5kg. Huvittavaa, kun veli painoi tuon 3,5kg tuntui tosi isolta ja nyt tyttö tuntuu niii-in pieneltä.

Pitäis varmaan painua kotitöihin :snotty:
 
:wave: kokonaisena heiluttaa.. Kyllähän se niin on et mä olen viimonen täällä kuka synnyttää |O . Oon huhkinut jo moooonta päivää odotellen et käynnistyis, mutta kun ei...Niinpä päätin tänään et antaa olla.Otan loppuajan rauhallisesti ja yritän nauttia tästä =) . En huhki, enkä tee mitään ylimääräistä!!!
 
Pikainen merks. Samis jakautunut 2.2. :) synnytys kesti n.puolitoista tuntia :) ISO tyttövauva. ;)

KiaralA, Suviliini, mude, vinkuheinä.. oliko muita yhdes koos?? :hug: teille! Uskotte varmasti että myötäelän teidän kanssa!! :heart:

Onnea vauvan saaneille!!! :heart:
 
heips!!
Onnea Vauvoista ja jaksamisia viellä masuisille.

Täällä päivät on kulunut tällä viikolla muutto puuhissa ja tänään se vimonen kunnon muutto päivä sit on.. kämppä olis tarkotus olla siivousta vaille valmis illalla.

PikkuMies vieraili taas neuvolassa..3200g ja 51,5cm...
Hipkukka meillä vielä 56 pyörii päällä :)
maanantaina onkin eka polivierailu, jotenki mietityttää ja tavallaan jänskättää se, vaikka minusta meillä kaikki on ihan hyvin..:)

-väpä ja PikkuMies 2,5kk (2,5vkoa)- :heart:
 
Täällä myös jakauduttiin kahteen 29.1 klo. 9.19 (rv 39+4). Pienen prinssimme mitat 3720g ja 50cm :heart: Maanantaina päästiin kotiin ja nyt ihmetellään ja opetellaan tätä vauva-arkea :p Poika on mitä ihanin ja kilttikin, silloin kun saa olla sylissä :LOL: Toinen on kunnon sylivauva!

Kovasti onnea kaikille muillekkin vauvansa saaneille :flower: ja tsemppiä loppumetreille vielä nyyttiään odottaville!

Missäs toi kerho oikeen on? Kun en löytänyt sitä minkään otsikon alta!

-Dolly04 ja rakas pieni miäs 6vrk
 

Yhteistyössä