Eli miten teillä on jaettu lapset, huoneet, onko aikuisilla oma huone, vai nukutteko jossain muualla? Meillä toistaiseksi kaksi poikaa samassa, ja vauva (9kk) meidän makkarissa, ja muutosta olis tehtävä jonkin ajan päästä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Eli miten teillä on jaettu lapset, huoneet, onko aikuisilla oma huone, vai nukutteko jossain muualla? Meillä toistaiseksi kaksi poikaa samassa, ja vauva (9kk) meidän makkarissa, ja muutosta olis tehtävä jonkin ajan päästä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vai muuttaakko pitäis?
Aijaa. Täältä saa aina parhaat vinkit. Me muutetaanki heti, ku on asiantuntija paikalla. Paskanlämpöinen kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ainoa järkevä järjestely on hankkia isompi asunto. suositus on on että huon per nenä. ja olohuone lasketaan tässä yhdeksi huoneeksi. teille siis 5 h ja keittiö.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ainoa järkevä järjestely on hankkia isompi asunto. suositus on on että huon per nenä. ja olohuone lasketaan tässä yhdeksi huoneeksi. teille siis 5 h ja keittiö.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ainoa järkevä järjestely on hankkia isompi asunto. suositus on on että huon per nenä. ja olohuone lasketaan tässä yhdeksi huoneeksi. teille siis 5 h ja keittiö.
Missähän tuollainen suositus on sanottu?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ainoa järkevä järjestely on hankkia isompi asunto. suositus on on että huon per nenä. ja olohuone lasketaan tässä yhdeksi huoneeksi. teille siis 5 h ja keittiö.
Alkuperäinen kirjoittaja Kesänlapsi:Tosi ahtaasti asutte! Luulin että kaikki monilapsiset asuvat avarasti omakotitalossa, niin mekin muinoin kun isot olivat pieniä!
Nykyään kuopuksern kanssa kaksiossa, hänellä oma huone ja minä isossa olohuoneessa. hyvin mahdumme!
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja Kesänlapsi:Tosi ahtaasti asutte! Luulin että kaikki monilapsiset asuvat avarasti omakotitalossa, niin mekin muinoin kun isot olivat pieniä!
Nykyään kuopuksern kanssa kaksiossa, hänellä oma huone ja minä isossa olohuoneessa. hyvin mahdumme!
En mä ole kokenut tätä mitenkään ahtaaksi, valitettavasti täällä pk-seudulla isot väljät omakotitalot maksaa hunajaa....
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja Kesänlapsi:Tosi ahtaasti asutte! Luulin että kaikki monilapsiset asuvat avarasti omakotitalossa, niin mekin muinoin kun isot olivat pieniä!
En mä ole kokenut tätä mitenkään ahtaaksi, valitettavasti täällä pk-seudulla isot väljät omakotitalot maksaa hunajaa....
Alkuperäinen kirjoittaja ahistaa:Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja Kesänlapsi:Tosi ahtaasti asutte! Luulin että kaikki monilapsiset asuvat avarasti omakotitalossa, niin mekin muinoin kun isot olivat pieniä!
Kyllä itsekin kokisin tuon ahtaaksi, ahdistais! Jokaiselle oma huone tai korkeintaan kaks/huone!
Tuo nyt vielä järkee että kaksiossa kaksi mutta kolmiossa viisi jopa neljä, huh!