3g-puhelimet ja kuuluvuus

  • Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
Muuta puhelimen asetuksista normaali eli gsm 900/1800 päälle. Sillon käytät siis normi verkkoa eikä esim videopuhelut onnistu, käsittääkseni. Mut kuuluupa kuitenki puhelut ja kulkee tekstarit. :D Näin mua neuvottiin kun törmäsin samaan ongelmaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 10:59 joo kirjoitti:
Vaikkei 3G-verkkoa olisikaan, puhelin toimii normaalisti. Mut esim. wap on hitaampi käyttää, videopuhelut ei toimi myöskään.
Niin oli nyt pakko viel lisätä et ei ne välttämättä siis toimi normaalisti, meil ainakin oli huonot kentät kokoajan ja pätki siks puheluita. Nyt kun verkko vaihdettu "normaaliksi", palkit on kokoajan korkeella ja hyvin kuuluu. B) Ja siis tokihan tää kaikki on liittymästä kiinni, ei puhelimesta.
;)
 
joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 11:18 NtiKesäheinä83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 10:59 joo kirjoitti:
Vaikkei 3G-verkkoa olisikaan, puhelin toimii normaalisti. Mut esim. wap on hitaampi käyttää, videopuhelut ei toimi myöskään.
Niin oli nyt pakko viel lisätä et ei ne välttämättä siis toimi normaalisti, meil ainakin oli huonot kentät kokoajan ja pätki siks puheluita. Nyt kun verkko vaihdettu "normaaliksi", palkit on kokoajan korkeella ja hyvin kuuluu. B) Ja siis tokihan tää kaikki on liittymästä kiinni, ei puhelimesta.
;)
Pakko sen verran sanoa et Nokian puhelinten kanssa oon törmännyt tähän ongelmaan. SEn kans ei pätki, joku asetusten kanssa kikkailu ei kiinnosta :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 11:02 NtiKesäheinä83 kirjoitti:
Muuta puhelimen asetuksista normaali eli gsm 900/1800 päälle. Sillon käytät siis normi verkkoa eikä esim videopuhelut onnistu, käsittääkseni. Mut kuuluupa kuitenki puhelut ja kulkee tekstarit. :D Näin mua neuvottiin kun törmäsin samaan ongelmaan.
mulla tää ei auttanu
 
Mulla on melko tuore Nokialainen ja hyvin toimii verkosta riippumatta. Kotona ei toimi 3G mutta puhelin toimii kyllä ihan hyvin ilman asetusten kanssa kikkailua. Ja vastaavasti kun tästä muualle l'ähtee, niin toimii taas 3G ihan hyvin itseksiään. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 11:27 Saana kirjoitti:
Mulla on melko tuore Nokialainen ja hyvin toimii verkosta riippumatta. Kotona ei toimi 3G mutta puhelin toimii kyllä ihan hyvin ilman asetusten kanssa kikkailua. Ja vastaavasti kun tästä muualle l'ähtee, niin toimii taas 3G ihan hyvin itseksiään. ;)
Samoin. :)
Tosin taitaa operaattorikin vaikuttaa asiaan, sillä miehellä on ongelmia verkon kanssa välillä ja meillä on eri operattoreiden liittymät.
 
Meilläkin alko temppuilu kun vaihdettiin paikkakuntaa, sinänsä aika hassua et isompaan kaupunkiin siirryttiin ja kuuluvuus katos. Dna meil miehen kans ja aikani kenttien kans kiroiltua soitin ja vähän kyselin et mitäs tehdään asialle. Kertoivat sieltä tämän verkko-homman joka siis toimi meil. On kuulemma tulossa parannusta 3g:n kuuluvuuksiin lähiaikoina meidänkin alueelle. Ja niin joo, meil on Samsungit kummallaki.
 

Yhteistyössä