A
askartelija
Vieras
Kertokaas te, jotka olette taiteilleet ja askartelette 3D-kortteja, että mitä välineitä kuvien leikkaukseen tarvitaan? Juu, tiedän, sakset, mutta millaiset ja mistä olette hankkineet? Kuvia, niitä pikkutarroja ja teippiä omistan, mutta nyt oon ihan tavallisilla saksilla leikellyt kuvia, mutta ovat jotkun niiiin pieniä, et ei tule sitten siistiä jälkeä. antakaa vinkkiä! Olis niin kiva päästä kunnolla tekemään ja nyt tuntuu vaan niin työläältä ja kurjalta kun jälki on mitä on...
Kiitos!
Kiitos!