37v naisen seksi on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...kuin 15v känni !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

...kuin 15v känni !

Vieras
Pelkkää puhetta ! Mieheltä ei odoteta muuta kuin kotitöitä ja nyökyttelyä... Jos mies yrittää lunastaa naisen puheita sängyssä, nainen vain ärsyyntyy ja haukkuu miehensä. Ainoa mikä on muuttunut tähän päivään , nainen kyttää miehen menoja enemmän koska uskoo itse paskapuheet seksin mielenkiinnon lisääntymisestä muiden naisten osalta.

Jos niin on, niin silloin vaimo on mykkä! Muille kyllä kelpaa tällainen +180 urheilumies(kalu20), muttei omalle rouvalle... Opukset on opiskeltu ja kesällä rusketuttu, mutta ei syty vaimo!

Nam nam....mulle kelpais kyllä....olis varmaan hyvät kyydit....juuri sopiva ikäero meillä jne...mulla on hyvät kokemukset itseäni nuoremmista miehistä!! Etsi salarakas jolle kelpaat!!!

Ei se näkö, eikä koko, vaan asenne ja otteet. Sinulla on vielä paljon opittavaa. Kyllähän sinunlaistasi varmaan kokeilee monikin mielellään, mutta se, että osaa pitää vaimonsa tyytyväisenä sängyssä vuodestat oiseen vaatii peljon enemmän kuin ulkonäköä.

Kuulostat niin helvetin viisaalta, että selostappa miksi ei alkua edes synny... Kaikki yritykset ja keskustelut tuomitaan ylilyönneiksi... tavallisuudesta poikkeamisiksi. Pitäisi todella hyväksyä pikapano tyhjennyksenä kerran viikossa... Kuulostaa jätehuoltosopimukselta , eikä rakastavalta parilta!

Juups, jätehuoltoyhdistykseltä kuulostaa. En minä voi tietää miksi tai mitä teet tai olet joskus tehnyt väärin. Jospa vain rakkaus on loppunut? Kannattaisi ehkä nostaa mirri pöydälle ja pitää se siinä kunnes asioista on puhuttu, kunnolla.

Yhteistyössä