35v

No, mä olin 34v ja esikoinen syntyi 04/06 nyt odotan kakkosta ja ens keväänä kun syntyy olen sen 35...Toisinaan aattelee et oiskos sitä jaksanu paremmin nuorempana, mutta toisaalta taas ompahan saanu mennä ja olla...Että , loppupelissä kuitenkin ihan hyvä ikä! Vaikka mullakin kaikkien kavereiden lapset jo toisella kymmenellä...Miinuspuolena se, että tuntuu ettei oikein "kuule joukkoon" , kun ei ole samanikäisten lasten äitikavereita.
 
waves
Tyttö syntyi 9/05, kun olin 34v, nyt siis 35v. En tunne itseäni mitenkään hirveän vanhaksi äidiksi. Se tosin mietityttää, josko tässä "uskaltaisi" vielä toista yrittää.
 
Meidän poika syntyi maaliskuussa-05 ja samaisen vuoden syksyllä täytin 34v. Nyt odotellaan toista syntyväksi helmikuussa-07. Mies saman ikäinen kuin minä. Omasta mielestämme ollaan just oikean ikäiset saamaan lapset. Aiemmin ei olisi vain tuntunut oikealta meille.
 
Olen 34 v. ja esikko syntyi 0606. En koe olevani vanha äidiksi. Joskus elämä tekee kepposiaan ja järjestää asiat erilailla kuin oltiin ehkä joskus kuviteltu. Ainakin nyt on enemmän kärsivällisyyttä ja vaikka pieni muruni välillä itkisikin niin jaksan sitäkin arvostaa, vaikkakin väsyneenä.
Nautin kaikesta täysillä, niin on lyhyt tämä vauva aika. Vähän liian nopeaan kasvat isoiksi.
 
Esikoinen syntyi maaliskuussa ja elokuussa täytin 35 :)

Tuntuu ihan sopivalta iältä olla pienen vauvan äiti!
Joskus pähkäilen sitä, olenko liikaa omistautunut vauvalleni?!?
Omat humputtelumenot menty ja elämä pyörii NIIN nappulan ympärillä...vaarallistako?
 
Oinas-71
Heips!
Odotan toista rv 18 ja olen 35. Esikoisestamme tuli enkeli vähän
ennen syntymäänsä vuonna 2005. Aloimme yrittää lasta kun olin
31, mutta elämä antaa joskus odottaa. Nyt tuntuu että ollaan just
oikean ikäisiä (mies 33) juuri meidän lapselle.

Tsemppiä kaikille ensiodottajille!
 

Yhteistyössä