Ei taida olla? Olen nähnyt vain lasketun ajan kuukauden mukaisia fb-ryhmiä.En äkkiseltää löytäny tietoa, niin kysäsempä, että onko olemassa facebook ryhmää odottaville yli 35vuotiaille??
Ei taida olla? Olen nähnyt vain lasketun ajan kuukauden mukaisia fb-ryhmiä.En äkkiseltää löytäny tietoa, niin kysäsempä, että onko olemassa facebook ryhmää odottaville yli 35vuotiaille??
No kyllä! Toicottavasti ei vielä vuosiin hommaa omia lapsia jos kypsyys on tuota luokkaa..^ Ei millään pahalla, mutta tyttäresi käytös kuulostaa todella epäkypsältä tuon ikäiseltä. Huh. Olisin itse varmaan raivoissani.
Ei taida olla? Olen nähnyt vain lasketun ajan kuukauden mukaisia fb-ryhmiä.
Vois kyllä olla kivaPitäisikö perustaa? Olisi kiva.
Voi ei Toivottavasti vuoto olisi harmitonta!Olin hetken kirjoittelematta kun pääsiäisenä tuntui että kesken olisi menossa. Verta tuli ja olo oli huono, mutta kipuja ei ollut. Pääsiäisen jälkeen sain ohjeen odottaa ensimmäistä ultraa (joka on vasta viikkojen päästä!). Vuoto alkoi pääsiäisenä tehdyn rankan treenin jälkeen ja nyt en uskalla urheilla, vaikka sain luvan liikkua normaalisti.
Missä päin asut, olisiko kohtuullisen matkan päässä kätilön ultraa tarjolla? Hcg ilman lähetettä maksaa n. 50e myös. Tai voi soittaa neuvolaan ja kysyä saisiko lähetteen verikokeeseen, se ei ole kovin kallis testi tehdä edes.@Pulla21 Kynnys yksityiselle menosta on mulle iso. Varhaisultra on täällä noin 250€, verikoe lääkärin käyntimaksuineen kai satasen luokkaa. Jos jotain häikkää sattuu löytymään ja joutuu käymään uudelleen ultrassa esim. viikon päästä, siitä tulee lopulta aika iso summa rahaa. Yritän odottaa rauhassa julkiselle pääsyä.
Etkö pääse neuvolaan tarkistukseen?@Pulla21 Kynnys yksityiselle menosta on mulle iso. Varhaisultra on täällä noin 250€, verikoe lääkärin käyntimaksuineen kai satasen luokkaa. Jos jotain häikkää sattuu löytymään ja joutuu käymään uudelleen ultrassa esim. viikon päästä, siitä tulee lopulta aika iso summa rahaa. Yritän odottaa rauhassa julkiselle pääsyä.
Se on vähän paikkakunta kohtaisia miten pääsee esim. ultraan. Omassa sairaanhoitopiirissä ei pääse kuin jos on ollut joskus kohdun ulkoinen tai useampia km peräkkäin. Mä pääsin varhausultraan kun oli kaksi km ollut. Hcg mittauksen sain toisessa km kun oli ihana neuvola hoitaja. Normaalisti ei olisi saanut mutta sattuu olemaan esikoisen neuvolahoitaja myös niin tunsi minut hyvin.Etkö pääse neuvolaan tarkistukseen?
Mulla kun tammikuussa alkoi vuodot, niin neuvolassa hoitaja katsoi tilanteen ultralla ja sen kautta sitten pääsin eteenpäin naistentautienpolille parempaan tsekkiin ja keskenhän se oli mennyt ja sain tyhjennyslääkkeet. Ihan älytöntä jos pitää monta viikkoa odotella epätietoisena
Itse pyytäisin tuossa tilanteessa varmaankin lähetteen sairaalaan polille, niin sais asiaan varmuuden.
Täällä ei neuvolassa tai edes terveyskeskuksessa ole ultramahdollisuutta. Vuotojen takia ei pääse ultraan edes,paitsi jos on riski kohdunulkoiseen tai lähemmäs 20. Todetaan vaan et ei voi tehdä mitäänEtkö pääse neuvolaan tarkistukseen?
Mulla kun tammikuussa alkoi vuodot, niin neuvolassa hoitaja katsoi tilanteen ultralla ja sen kautta sitten pääsin eteenpäin naistentautienpolille parempaan tsekkiin ja keskenhän se oli mennyt ja sain tyhjennyslääkkeet. Ihan älytöntä jos pitää monta viikkoa odotella epätietoisena
Itse pyytäisin tuossa tilanteessa varmaankin lähetteen sairaalaan polille, niin sais asiaan varmuuden.