35v ja yli, käytätkö mitään lääkkeitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Anne";26588052]35v ja sitä vanhemmat, pärjäättekö vielä ilman mitään lääkkeitä jokapäiväisessä elämässä? siis lähinnä säännöllisiä lääkityksiä?

tosi monella yli 35vuotialla on jo vaikka mitä lääkityksiä esim. verenpaineeseen, kolesteroliin, masennukseen tai jos ei muuta niin vähintään jotain hormonilääkityksiä tai kuitulääkkeitä vatsan toimintaan tai vatsaongelmiin.

ihmettelin vaan kun kävin lääkärintarkastuksessa ja lääkäri oli tosi ihmeissään että minulla 35v:lla ei ole mitään säännöllisiä lääkityksiä vielä ollut. kolesteroli oli pikkasen koholla 5.2 ja heti oltiin lääkkeitä antamassa. En ottanut, yritän ruokavaliolla parantaa.

lekuri sanoi että on harvinaista että mitään lääkityksiä ei tämänikäisellä ole, että yleensä vähintään närästys vai verenpaine vaivaa lähes kaikkia ikäisiäni.

hieman oudolta minusta kuulostaa vai onko suomalaiset tosiaan niin sairaita..[/QUOTE]

37v ja en! Anoppi 75v ei myöskään käytä mitään.

35 v eikä oo mitään lääkitystä.

Astma mulla on, mutta siihen olen tarvinnut lääkettä viimeeksi kesällä 2003.

Ja raskauden aikana oli 3 viikkoa käytössä metformiinilääkitys.

Tottakai nappaan Buranan tai Panadolin jos päätä särkee, tms, mutta ei tässä kai sitä tarkoitettu.

Mun mielestä ei oo harvinaista, että tämän ikäisillä ei ole lääkitystä. Tai sitten mun tuttavapiiri on perinjuurin outo (mitä se kyllä voi olla :D) koska 95% ainakin on sellaisia, joilla ei oo lääkitystä käytössä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä