Lumi-Marjalle : limakalvotkin saattavat olla herkät , josko vuotoa olisikin siitä johtuen, kun harrastitte nyt seksiä eka kerran ja paikat "ovat levänneet jonkun aikaa"
Meillä oli todella mukava häämatka seksin suhteen, vaikka raskaustesteissä ei vielä plussaa ollutkaan, mutta aavistin olevani raskaana ja kun käytin niite <Lugeja silloin joka ilta, minun "paikat" oli niin kipeät niiden laittelusta, että yksi kerta seksiä riitti laivamatkalla, sitten menikin yli viikko reilusti tai varmaan jopa 2 viikkoa, että uskalsin sen verran taas kokeilla. Nyt seksi ei aiheuta kipuja/pelkoja, mutta kun on niin kauhian väsynyt, niin ei kauhian usein jaksa, toista se oli kun vaavia tehtiin, aamuin-illoin seksiä, onneksi se tahti otti myös miehelle koville, joten on hänkin helpottunut, ettei ihan joka hetki tarvitse seksiä ajatella!
:heart: Onnellisia olemme, että tälläinen pieni vielä on mahdollista saada. :heart:
Töissä eräällä 45-v rouvalla on ihan kauhiat vaihdevuodet ja purkaa sen meihin muihin työkavereihin ja ihmeellisiä sairaspoissaoloja myös hänellä eilen leuka oli puutunut kuulemma, ei päässyt töihin????????????
Hoitoalalla avopalvelussa kun olemme , asiakkaita reilusti yli 100 ja hoitajia kaiken kaikkiaan 16, ja esim eilen paikalla vain 7, joten oli ihan kauhia kiirus! :headwall:
Millaisia vaatteita rouvat täällä käyttelevät, vielä ei mahan takia tarvitse pukeutua, mutta jos muuttaisi muotia, niin eivät heti töissä keksi, että odotan, hyvä kun joulu, niin lahjojenkin muodossa"olevinaan voi saada tunikoita"
:heart: vaikka itse niitä ostelisikin!
Eilen kauppakeskuksessa näimme ihanan imetyspaidan tunikamallisen ja samanvärinen pikkuvauvan body kuului kauppaan mukaan, olipa ihana! "haluan sen"
:heart:
Senjuska, onko siulla ajatusta, jotta kumpi saattaisi teille olla tulossa olojesi takia? Siis onko samanlainen raskaus nyt kuin tytöstä, Sarasta? :heart:
Minulla vähän tyttöoloa sen takia kun ei oksentelua ole. Aika näyttää kumpi tulee ja viikon päästä varhaisultra :heart:
Joko isompia rintsikoita joudutte ostamaan, alkuraskauden odottajat? Aion ostaa varmaan ensi viikolla.
:heart:
Ihanaa pvää ja viikonloppua kaikille! :flower: :heart: