Hei taasen!
Kiitos
Iines hienosta listan päivityksestä, tuo lyhyt lista on tosi selkee! Hyvä että sait saikkua, toivottavasti lääkkeet tepsii. Komppaan muita, kyllä ne on varmasti hoitoon mennessä poistuneet elimistöstäsi. Tärkeintä on saada kroppaa kuntoon tulevaa hoitoa varten!
sela tervetulotoivotukset minunkin puolestani! Raskas päivä ollut sinulla tänään :hug: Ihailen jaksamistasi katsoa eteenpäin ja jo suunnitella vaihtoehtoisia hoitoja. Ehkä lääkecocktaili ei ole vielä osunut kohdalleen, tai ehkä lahjamunasoluhoito on se mikä tuo sen kaivatun nyytin?
Wäinö tiedän miltä tuntuu kun itse on tsempannut hoitoon, ja sitten ei olekaan aikoja! Pari kertaa mulle on käynyt niin. Sekin syö naista, kaiken muun odotuksen ohella. Joko olette miettineet jatkoa?
Rosmariini pahoittelut täältäkin ettei inssi tuonut toivottua tulosta :hug:
meriharakka tsemppiä ja onnea tulevaan hoitoon! Minäkin oon yrittäny ottaa hoidot "askel kerrallaan", jännäämistä kun riittää joka vaiheessa.
wellamo olen miettinyt akupunktiota, meidän klinikalta kun voisi saada "lähetteen" - ehkä sitä voisi kokeilla jos ei nyt tärppää. Rentouttavaa hoitotaukoa!
sinivatukka :wave: Mitäpä ultrassa tutkivat jos saapi udella?
Marjaana voi mikä koettelumusten syksy sinulla onkaan ollut :hug: !! Mulle sanottiin jälkitarkastus omalääkärillä jokin aika kaavinnan jälkeen. Ja senkin jälkeen pyysin hcg:n oton kun muita verikokeita otettiin, sain sen läpi vaikka hoitohenkilökunta ihmettelikin. Vaan eipä ollut epäilyksen sijaa sitten. Toivottavasti Clomit tepsii teillä pian!
Vaahtokarkki :heart: :flower: onnittelut tyttövauvasta! Ihana lukea onnistumisista!
sarina onnea loppuraskauteenkin, tulethan sitten kertomaan kuulumiset kun pikkuinen on maailmassa :heart:
Soulmama onnea tuleviin hoitoihin - ja tiedä vaikka pupuilut sitä ennen jo tuottaisi tuloksen
Chloe upeaa että "luomulimis" osoittautui hyväksi! Mullakin on PAS ensi viikolla, jos vaan kaikki menee niin kuin toivotaan. Sit ei kun piinaillaan!!
toivorikas samoin sinne rutkasti onnea tulevaan hoitoon!
pottu missä se täti luuraa?! Nyt kun sitä toivot niin peukuttelen että kurvaa pian paikalle.
).( Maanantain ultra paljasti ohuen limiksen, vaan 6 mm, kun kuulema 9:ään tähdätään. Mulla on aina ollu limis ohuenlainen
Nyt lääkeannosta nostettiin 8 mg:sta 10:een, toivottavasti se on auttanut. Huomenna taas ultra. Siirtopäiväksi povailtiin tiistaita, saas nähdä ovatko sitä mieltä vielä huomisen ultran jälkeen.
Öitä ja suloisen rauhallisia unia kaikille! :heart: