voi ei Sharlin :'( jaksuja! Mikä noissa luovutettujen odotuksessa on yleensä aika-arvio? Ekavekaralle kanssa pahoittelut, onneksi teillä jo elokuussa seuraava hoito.
Mulla tänään megatoiveikas ja positiivinen mieli eli sitä lähettelen paljon myös teille kaikille, nyt kun on mistä lähettää!
ON... Eilen meillä oli se johdinten aukiolotutkimus ja kuukautiskierronkartoituksen tulosten läpikäynti + jatkon suunnittelu. No huonona uutisena se että mun FSH oli nyt kp 3 ollu mega korkeella...12! maaliskuussa kun se viimeksi otettiin niin oli vaan 8,5 eli oon nyt tositosi tyytyväinen että tultiin jo yksityiselle hoitoon, eikä odotettu julkisen aikaa, kun taitaa aika olla mun kohdalla vähissä tämä osalta. Ninnatar jos teillä se julkisen aika vaan viipyy ja viipyy, niin eikö teillä ole mitään mahiksia mennä edes näihin alustaviin juttuihin yksityiselle? Tästä omasta keissistä oppineena, että parikin kuukautta voi vaikuttaa paljon.
Eilisessä loistavinta oli se että päästiin siis aloittamaan puregon-piikittely, ainakin sunnuntaihin asti pistoksia ja sitten ma seurantaultra ja samalla viikolla tod näk inssi =) Vaikka näissä ei kai ne onnistumisprossat mitään ihmellisiä olekaan, niin mahtava fiilis kun vihdoin saa apuja tähän luomuilun oheen!
Meillä tuo piikitys sujui hienosti: mies piikitti ja minä panikoin B) tosin ei tarvii jatkossa panikoida, niin hienosti se mieheltä sujui. Johdinten aukiolotutkimus taas ei sujunut niin hienosti... onneksi olin ottanut ne panadolit ennen sinne menoa! mulla oli johtimet jotenkin omituisessa asennossa suhteessa kohtuun joten jollain ihanalla nipistimellä piti kohtua siirrellä...sattui ja verta tuli kauheat määrät, sitten operaation jälkeen kun olin hetken istunut meinasin pyörtyä, mutta kyllä se sitten levolla meni vartissa ohi. No, ei tarkotus pelotella ketään joka on ko tutkimukseen menossa, kun tämä ei kai tosiaan ollut normikeissi, tai niin lääkäri ainakin sanoi, että yleensä menee melko kivuttomasti. Ja eihän se kipu tosiaan kauaa mullakaan kestänyt. Ja tutkimustulos oli kuitenkin positiivinen: auki ovat, molemmat!
Sharlin laitoit että sulla kanssa FSH ollu koholla, mikä se sulla on ollut?