Ei, varmaan hupparin naru jääny alle tms Mulla on kyllä joskus ollut nännilävistykset mutta ne otin vasta parikyt kiloo pienempänäNäkyykö tossa hupparin läpi nännikoru Olennaisimmat ensin.
Mutta hyvältä näyttää, onnea! Hienon duunin oot tehny
Ei sentäs KiittiAlkuperäinen kirjoittaja laaman nöyhtä;30806018:Tosta ruskeasta tukkalisäkkeestä tippu jo varmasti 3 kiloa!! Mutta upealta näytät
Ihan vaan lisäämällä liikuntaa ja pienentämällä annoskokojaMiiiten, tahtoo tietää |O
No mulla on siniset silmät mutta yleensä käytän ruskeita piilareita Mun täytyy selailla noita kuvia jos löytyis lisääoho onneks olkoon blokkasin niin et noi silmät vaan näkyy käytäks piilareita joskus? ku ei millään tunnistais niistä. tai onko sulla kuvaa missä arska ei siristä silmii? nää on näitä ku hämmästelin.
KiitosHieno juttu, onnea paljon :flower:
Mikä upea muutos.
Mie oon n 14-15 kiloa laihuttanut ja viellä olisi matkaa jäljellä reippaasti.
No kyllä sitä puukkoa tarttis (mun mielestä) mutta ei mulla ole varaa Voin kattoa jos ehdin laittamaan kuvan.Mites nuo vatsamakkarat? Onko iho kiinteytynyt vai tarvitsekto puukkoa?
KiitosOnnea! :flower:
Jos saa udella, niin missä ajassa oot alkupisteestä tuohon nykyiseen olotilaan päässyt?
Kiitos! Hyvää vappua sinnekin!Oi sua - ihan huikeen ison muutoksen oletkin tehnyt, onneksi olkoon :flower:!
Nauti ja ole ylpeä saavutuksestasi, mahtava tsemppari oot ollut - nättimysmaksimus !
Hyvää Vappua sulle!
Kiitos! :kiss: Onneks mulle tuli raskauskiloja vaan 8 tai jotain sinne päinOnnea . Wautsi hienoa!
Täällä kans 5-6kk ja sain jo yli 30kg pois synnytyksen jälkeen.