30 kriisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieraana"

Vieras
Jos tuollainen kriisi nyt sitten on edes olemassa niin mitä te laittaisitte sen piikkiin? Itse olen 34 vuotias nainen, perus aktiivinen olen seksin alueella aina ollut, mutta nyt viime kuukausina tilanne on räjähtänyt käsiin. Seksiä tekee mieli koko ajan, vastaantulevia miehiäkin katselen sillä silmällä jatkuvasti. Tukevasti olen ollut naimisissa 6 vuotta ja siipan kanssa ollaan oltu yhdessä jo 11 vuotta, seksi on ihan ok mutta tuntuu että tietty jännitys siitä puuttuu. Pitäiskö tästä olla huolissaan, meneekö ohi? Kommentteja kaipailisin niiltä jotka ovat kokeneet niin sanotun 30 kriisin.

Minä täytän kuukauden sisään 30v. ja koen käyväni läpi kriisiä. Mutta positiivista kriisiä. Nyt tuntuu, ettei voi enää vain haikailla asioita, kun nyt niitä pitää toteuttaa. Ja olenkin toteuttanut asioita, joista vielä jonkun aikaa sitten haikailin. :)

Voiko tuo seksihimo riippua jostain muusta? Onko suhteessa just jokin vaihe menossa, onko lapset kasvanu, jolloin ehtii ajattelemaankin seksiä enemmän tai oletko esim. muuttanut ehkäisyä ja se vaikuttaa haluihin? Me naiset ollaan tällaisiä väkkyröitä, että hormoonit heittelee ja sekin saattaa aiheuttaa tuollaista. Mutta eiköhän se jossain vaiheessa ohi mene.

Olen koittanut miettiä onko mitään muutoksia tapahtunut elämässä, en oikein keksi mikä olis muuttunut. No sen verran että olen itsenäistynyt viime vuoden aikana aika paljon, olen aina ollut ujo ja varsinainen kotikissa ja perheihminen, aloitin opiskelut reilusti itseäni nuorempien ihmisten kanssa reilu vuosi sitten ja se on lisännyt itsetuntoa aika paljon. Onnellisuus on mielestäni lisääntynyt ja olen nykyään herkkä nauramaan ja hymyilemään paljon, ennen olin tosiaan suht itseeni vetäytyvä, otan itseäni enemmän huomioon nykyään. Osittain varmaan liittyy siihen että lapsi jo isompi ja mua ei tarvita kotona niin paljon enään kuin aikaisemmin. Noi seksihalut nyt vaan hämmästyttää itseänikin, en mä aikasemmin ole huomannut muita katsella sillä silmällä kuin vaan tuota omaa siippaa.

Yhteistyössä