30 days shred tehokas on!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiinakk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiinakk

Vieras
Nuorena treenasin paljon, mutta sitten perustin perheen ja varsinkin kun perheessä vakavasti sairas lapsi niin masennuin ja lihoin.

Mitat on 1,80 cm ja painoa huikeat 108, mutta tuttavat sanoo että näytän enintään 87 kiloiselta tms. Muistan toisen lapsen jlk että paino oli about 70 kg ja se tuntui tosi hyvältä painolta mulle.

No, nyt olen tehnyt tuota 30 days shred vasta kolme päivää ja tuntuu jo paljon ryhdikkäämmältä ja kiinteämmältä olo. Täysin sohvaperuna en ollut ennenkään, kävelin paljon jne, mutta paino sitä luokkaa että nyt tarvii tehdä jotain ihan tosissaan.

Nuorena tuli käytyä paljon salilla, lenikillä ym. mutta täytyy sanoa että toi ns. circuit on kyllä ihan paras. Ekat kaks kertaa tuntuu että kuolee, kun siinä ei saa pysähtyä lainkaan, mutta sitten alkaa helpottaa.

Paljonkohan kuukaudessa voi olettaa hoikistuvansa? Kokemuksia? Syön terveellisesti nyt myös.

Mä olen myös innostunut tuosta 30 days shredistä.
Kivaa kun voi hikoilla kotona just sillon kun itselle on sopiva väli, voi hyppiä vaikka alasti (heh) ja pääsee suoraan kotisuihkuun. Ongelmana on vaan ollut löytää aina se sopiva väli. Minulla ei ole edes pieniä lapsia (kouluikäisiä jo), mutta töiden jälkeen on aina se oma shownsa enkä haluaisi jumpata kovin myöhään koska sitten en saa unta.
Tarkoitushan tuossa on jumpata ilman välipäiviä käsittääkseni, mutta itselle niitä on tullut väkisin välillä. Olisinko 10 kertaa jumapannu parin viikon aikana.

Mutta siis tykkään. Alku oli kamalaa ja tajusin olevani rapakuntoinen. Vedin kuitenkin jumpat läpi oksennuksen ja verenmaku suussa. Ekalla kerralla oli ihan pakko pitää taukoja vaikkei ollut painojakaan mukana. Nyt vedän 3kg painoilla ja NAUTIN. Tosi makeeta huomata, että kunto nousee. Oon niin ylpeä itestäni :) Kohta siirryn level 2:een.

Vielä en ole huomannut ulkoisia muutoksia itsessäni, mutta olenkin aika kriittinen. Olen oikeastaan päättänyt etten kauheasti edes peiliin katsele vaan jumppaan vaan nostaakseni kuntoa. Ylipainoa mulla ei oikeestaan kyllä olekkaan, mutta lihaksien tilalla selluliitia ja muutenkin semmonen löysäke olen.

Stemppiä sinulle! Ollaan ylpeitä itsestämme :)

Mulla menossa jo level 3 puolessa välissä.
Vyötäröltä on kadonnut 4 senttiä. Paino ei ole tippunut.
Laihdutan sen verran että normaalipainoisena (165 cm ja 66 kiloa) syön aamupalaksi ruisleipää,ja välipalaksi maitorahkan. Lopun aikaa syön mitä huvittaa (yleensä kuitenkin terveellisesti,ei roskaruokaa ym).

Tehokasta on kyllä,ja ajatus jatkaa tätä kesään asti.

Mikä tuo on? Joku maksullinen juttu?

Eikun laita youtubeen hakusanoiksi 30 days shred level 1.

Samaa mieltä Jeesh:in kanssa, ihan huikeeta kun niin nopeasti huomaa kuinka jaksaa kerta kerralta paremmin ja ihan mieletön euforia jumpan jälkeen, enpä olisi uskonut että 20 minsan jumpalla saa sellasen olon!

No Jillianhan sanookin siinä videossa, että treenillä säästää tuntikausien saliharkat. Hyväkuntoiset voi tehdä level kakkosta tai kolmosta ja heilläkin hiki lentää.

[QUOTE="Sari";29713184]http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...itreenihaaste-kaipaako-kroppasi-kiinteytysta/

Ihan ilmainen. Jos sulla näkyy youtube, niin tervetuloa mukaan porukkaan. Mulla level 3 juuri alkanut. Eilen jäi väliin. Tänään jatkan siitä mihin jäi eli day 23 vuorossa.[/QUOTE]

En jaksanut koko ketjua lukea läpi, mutta voiko siis ketjuun tulla mukaan stemppaamaan/stempattavaksi vaikka olisi aloittanut myöhemmin kuin muut? :)

Kaikenlaista olen Callaneticsta p90x:ään joskus mielenkiinnosta kokeillut, mutta tuosta en oo kuullukkaan.:O

Mäpä tsekkailen tuon, kiitti!

Muuten paksukaisille (niinkuin mä) tai muuten huonokuntoisille voi varmaan hieman soveltaa, itse teen siten että vaihtelen eri painoisia käsipainoja. Osan liikkeistä pystyn tekemään 3 kg painojen kanssa ja osan 1,5 kg painojen kanssa. Ohjelmassa on myös paljon hyppelyjä, jos on plovikipuja niin niihin voisi miettiä vaihtoehtoisia kardio-liikkeitä, youtubessa on videoita kardioista esim. istuen.

[QUOTE="Jeesh";29713198]En jaksanut koko ketjua lukea läpi, mutta voiko siis ketjuun tulla mukaan stemppaamaan/stempattavaksi vaikka olisi aloittanut myöhemmin kuin muut? :)[/QUOTE]

Tietysti voi tulla mukaan. Muutama päivä sitten taisi juuri tulla pari uutta aloittajaa mukaan.

Loppupuolella oli linkki uudesta huhtikuun ketjusta, johon siirrytään huhtikuun puolella. Eipä taida juuri kukaan tehdä kuntotreeniä samassa tahdissa, kun välillä jää jotain päiviä väliin.

Olen itse pvä 21 eli juuri aloitin 3 levelin. Olen tykännyt tuosta juuri siksi että ei vie tuhottomasti aikaa. Voin tehdä sen vauvan päikkyjen aikana ja kerkeän myös suihkuun (jippii). Tuloksista: painosta lähtenyt kilo (vain muutama kilo tiputettavaa), mitoista useampia senttejä ja kun vertasin tänään ja päivänä 1 otettuja kuvia niin kiinteytyminen on ollut huomattavaa. Etenkin jenkkikset on hävinneet ja löysyys muutenkin. En pistä kuviani tänne mut laittakaa google kuvahakuun 30 d shred results.

Yhteistyössä