<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Onnea Joline ja Kiskisnami!! :heart:

Täällä ei oo ihan noin hyvä tilanne, nyt on menossa KP3/26 YK7. Viides päivä menossa kipuilua, oon onneksi lomalla nyt niin saa ottaa kotona rauhallisesti. Paitsi, että täällä on aikaa mietiskellä asioita. Itsestä on alkanut tuntumaan, että onko nuo älyttömät kuukautiskivut, muut lantion alueen kivut ja tuo tiputtelu ihan normaalia. Lääkärissä keskustelin viime kesänä noista kivuista ja sain 600mg burana reseptin kouraan, käski syödä niitä. Niitä on nyt sitten popsittu, eilenkin piti ottaa kolme, että oli edes jotenkin toimintakykyinen. Jotenkin ei oo kuitenkaan mielenkiintoa lähtä asiasta keskusteleen lääkärin kanssa, kun suhtautuminen on tollaista. Nämä kivuthan alkoivat synnytyksen jälkeen, mutta ennen sitä raskautta ei minulla luomumenkkoja ole juurikaan ollut. Ja tuo kipuhan ei ole mitään kevyttä nipistelyä vaan joskus pahempaa kuin synnytyspoltot. :'( Itse olen alkanut peläämään endometrioosia, vaan jospa nuo pelot olisiva turhia. Gynehän ei nähnyt mitään poikkeavaa syksyllä ultratessa.

Miten muuten te muut pidempään yrittäneet saatte pidettyä itsenne kunnossa henkisesti? Minä oon täällä miehelle puhunut, että otettaisiin vihdoinkin se kauan kaivattu koiranpentu, että saisi jotain muuta ajateltavaa tämän vauvahaaveilun keskelle. :heart: Haluaisin myös alkaa laittamaan itseä bikinikuntoon, mutta ei taida tässä tilanteessa kropan muokkaaminen treenaamalla olla kovin hyväksi.
 
En pysty enää toimimaan päivittelijänä, niin jos joku kehtaa tehdä kevötpinon ja alkaa päivittelemään? :S

Itellä nyt kp5 ja yk8. Pään magneettikuvausta ootellessa, lääkäri epäilee prolaktinoomaa. Käyn lueskelemassa täällä ja pidän hieman hiljaiseloa... Keskityn töihin niin ei itketä ovuloimattomuus ollenkaan sitten. Prog arvo 4,jotain. Anteeksi kaikille.
 
Voi Spukka.. iso halaus sinne suuntaan ja voimia paljon. Älä katoa kuitenkaan kokonaan.. olisi kiva kuulla et miten menee.

Mitäs muille kuuluu? Plussanneille ainakin hurjasti onnea. Kiva, että jollakin tärppää.
Meillä ei ole tärpännyt, yk 10 on käynnissä. Mies on käynyt antamassa oman näytteensä ja se oli kaikin puolin ok. Ehkä hyvä niin koska ompahan minulle sitten helpompi etsiä apua kuin miehille.
Mutta joo.. kp 18 tällä hetkellä. Ei mitään erikoista. Ei tietoa oliko ovulaatiota.. en oikein tikuttele. Jonossa ollaan tutkimuksiin.. yllättävän nopeasti tuli miehelle testipurkit yms.
 
Spukalle halaus!

Me ollaan nyt kunnallisen puolen jonoissa kun starttasi tämä yk12

Adalmiina puhui miten pitää pää kasassa. En tosiaan tiedä jos keksit ratkaisun kerro ihmeessä :D itku kohtauksia välillä ja mies lohduttelee. Kyllä tää suhdetta koettelee, mutta varmasti lopulta on sen arvoista <3
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Wiwi onko mitään tietoa jonoista? Toivottavasti pääsisitte nopeasti. Meillä on vasta yk 10, mutta lääkäri oli ihana ja laittoi meidät jo jonoon.. sanoi, että voidaan perua sitten jos tärppää. Jonot kuulemma noin 2-4kk. Miehen testipurkit tuli kahdessa viikossa.
Alkaa olla sellainen olo, että pitäisiköhän siirtyä johonkin toiseen ketjuun... kun ei tämä yritys nyt oikein tuota tulosta :(
 
Spukalle paljon haleja! Ja myös teille muille odotuksen odottajille.

Miehen kanssa viimeisten kuukautisten aikoihin keskusteltiin pitkään, että miten tässä aletaan toimimaan, jos vauvaa ei sitten luomuna kuulukkaan. (pitää jo henkisesti varautua siihenkin vaihtoehtoon) Ollaan molemmat sitä mieltä, että ei ainakaan mihinkään isompiin hoitoihin olla valmiita lähtemään tässä vaiheessa. Yritetään nyt lapsenteko laskea virallisesta yrittämisestä "tulee jos on tullakseen" yrittämiseen. Päätin aloittaa itse taas rankemmat treenit, mitkä jätin syksyllä vähemmälle, koska pelkäsin sen vaikeuttavan raskautumista. Yritän pysyä myös poissa täältä, ettei vauvakuume nousisi taas kovaksi. Meillä on kuitenkin kaikki muut elämä osa-alueet kunnossa ja täydellinen tytär, voisiko tässä edes muuta toivoa. :heart: En halua menettää järkeäni tämän kiertopäivien laskemisen ja toivomisen ja pettymisen kanssa. Kun vain vielä osais jotenkin päästää niistä irti...

Oikein hyvää jatkoa teille muille! Toivottavasti jokaisella pian tärppäisi. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Yk11 tuotti tulosta.. Meille tulee vauva :) Liikuin kierron aikana tuplasti enemmän kuin koskaan aikaisemmin, joten kaippa se oli meillä se ongelma :)

Kiitos kaikille, jotka melkein vuoden jaksoitte kuunnella meikäläisen jorinoita. Toivottavasti pysyisi kyydissä.

Toivon hartaasti teille kaikille plussaa. Plussan odotukseen osaan samaistua liiankin hyvin. Hyvää jatkoa kaikille <3
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14
Moi kaikille, musta ei ole hetkeen kuulunut kun en oo jaksanu kirjoitella sitä samaa uuso kierto taas juttua.
Nyt on yk11 kp 28/27. Menkkakivut alkoi toissayönä niinkun aina mutta vuotoa ei ole vielä kuulunut. Kivut on ihan normi menkkkipuja mutta ei niin kovia kuin yleensä. Jos menkat ei tänään ala niin testailen huomenna aamusta. Olisko tää yk11 jo meillekin SE kierto.

Niin ja onnea ikkuspikkus! Tuhansia tarrasukkia matkaan :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä