<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Mä olen aivan sekaisin täällä ja vieläkin odottelen menkkoja kyllä. Taidan huomenna tehdä uuden testin JOS menkat eivät ole alkaneet. Menkkakipuilua kyllä nyt on ollut. :/ En tiedä mitä ajatella!! Olen SEKAISIN! 11kk yritystä takana, niin VOIKO TUO PITÄÄ PAIKKAANSA!? :O
 
Kiitos kaikille oikein paljon!! Mulla on niin epätodellinen olo, osaatte varmaan kuvitella! :D Sekaisin tuntein olen! :) Teen huomenna uuden testin jos ne menkat nyt ihan tosissaan jää tulematta! Mä en täältä vielä katoa minnekkään. :)
 
Kävin netistä lukemassa tuosta testistä, kun tein ja TODELLA monella tuo on näyttänyt vahvan ja selkeän plussan, VAIKKA ei ollut raskaana! :O En luota enään siihen tulokseen, vaan odotan et saan tehtyä toisen testin. :/
 
Jks14 kyllä siellä viivaa näkyy! Se että joku olisi joskus saanut vastaavalla testillä perusteettoman haamun, ei tarkoita sitä, että sun kohdalla olisi tästä kyse. Mutta hyvä jos sulla on vielä toinen testi, niin pääset varmistamaan. Pidän peukkuja että saat nätin viivan! :)

Empuska toivotaan että menkat pysyy poissa ja viiva piirtyy pian!
 
Naiset, mitä ihania viivoja täällä onkaan! :heart::heart::heart:
Illusia ja mrs K ja etenkin jo useamman kierron kahta viivaa odottanut Jks14, onnea onnea onnea ja viivojen vahvistumista teille! :flower:
Ketkä kaikki saa laittaa plussanneisiin?

Maggikselle synttärionnittelut!

Päivittelen listaa viikonlopun aikana! Itsekin jo piinailuvaiheessa, ovis tuli hyödynnettyä joten toivon, että pääsen tähän plussa-aaltoon mukaan!

Kysymys teille neidit ja rouvat - onko kellään perussairautta, jonka pelkää vaikuttavan raskauteen? Mä oon ollut viime aikoina peloissani, että kun (optimisti :D) raskaudun, miten käy selän kanssa. Vuosi vuodelta on ollut pahempia ja pahempia selkäkipuja, miten ihmeessä selviän mahan kanssa? :O Kivut syyt on kyllä tiedossa, niiden korjaaminen vaan hidasta touhua.
 
Viimeksi muokattu:
Siis toi testi, kun tein EARLY PREDICTOR, niin sen kanssa on MONI saanut vahvan ja selkeän plussan, ei haamua ja KAIKKI muut testit ollut negoja ja menkat alkanut. :/ Mä nyt vaan toivon, että en kuulu tuohon porukkaan. Kunnon menkkakivut alkoi tänä aamuna, niin saa nähdä. Tulen kyllä myöhemmin, toisen testin tehtyäni ilmoittamaan miten kävi! Tohon testiin palatakseni, niin noita ei sais myydä jos antaa naisille TURHAA toivoa! >:|
 
Jks14 toivottavasti tulee plussa, kun testaat uudelleen!

Fantaviona Minut saa siirtää nyt plussanneisiin, kiitos. Testasin uudestaan tänään, oikein kahdella eri merkkisellä testillä ja viivathan sieltä molempiin tuli. Yllättäen tuohon RFSU:n cittaritesiin (punainen) vielä selkeämpi, kuin tuohon raskauskeijun erittäin herkkään, jonka pitäis olla muka herkempi. Eli marraskuun plussanneisiin voi laittaa mrs.k (yk4)

Kiitos teille kaikille ihanille naisille tsempeistä ja paljon plussatuulia kaikille! Toivottavasti nähdään pian odottajien puolella!
katso liitettä 19780 katso liitettä 19781
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14 ja illusia83
Ihanaa että saadaan plussia <3

Jks sinulle niin kovasti toivoisin plussaa! Itse en tosiaan oo saanut vielä mihinkään testiin mitään haamua. Minusta tuo näyttää plussalle, joten toivotaan että menkat ei ala! :)

Kaikki olot mitä tällä viikolla oli on kadonnut. Viikko pitäisi vielä odottaa, mutta vähän veikkaan että uuteen kiertoon on matka. :( Maanantaina on labrassa proge joten se sit ainakin kertoo faktaa mun ovulaatiosta.
 
mrs.k KIITOS! :) Kiitos kaikille muillekkin onnittelijoille! :)
Täällä olo on antanut toivoa ja te olette olleet todella suuri henkinen tuki tässä matkassa!<3 Kaikki olette ihania ja toivon jokaiselle plussaa testiin ja pian!<3
Toivon, että kaikki menee hyvin ja tämä pitkä haave toteutuu! :) Minut saa siirtää plussaneisiin!!
Käyn täällä kuitenkin lukemassa teidän kuulumisia ja plussaamisia! ;) <3
 
Onnea onnea mrs.k ja Jks14 ja kaikki muut plussanneet. :flower:
Ihana lukea tämmösiä uutisia. :heart:

Itellä vauvakuume niin kovana kun sai taas pidellä muutaman kuukauden ikäistä vauvelia sylissä. Ja kaveri joka tietää meidän yrittämisistä sanoi lainaavansa meille sitteriänsä jos halutaan. Aivan niinkuin ois jo raskaana..:heart: noh, viikonpa päästä tuokin selviää. nyt kp18/27-30. Mutkin saa lisäillä tonne piinailijoihin Dpo4.

Ootteko muuten kertonut perheen ulkopuolisille yrityksestä?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä