<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3


Tiistai 23.12.


Nimimerkki.....ikä........kp........yk......ya......monesko...


KP 40 -->


KP 30 -->
Päärynärouva....34..........39/28.............6........07/14..........4.
Sylikinkku..........26..........37/29.............2........10/14.........1.
1+1 lapsen äiti...24..........33/28.............2........11/14.........3.
Spukka.............22...........30/?........7/3(trlt).....04/14..........1.
Empuska..........22...........30/27+..........12.......11/13..........1.


KP 20 -->
Wivi.................25...........20/28-44.....11/6(trlt)...01/14........1.

KP 10 -->
Joline...............33..........18/28...........3..........10/14..........5.
Adalmiina1.......25..........13/21+.........6..........08/14..........2.

KP 1 -->
KultaSieni.........28............7/27...........10........04/14.........1.

Taustalla

maggis.............27..................................3............09/14.............<3
pieni toive............................./(ku 5/14, km 9/14)........................<3
Ikkuspikkus.......24................/27.............8............03/14.............<3
Bella-...............21................/26-29.....................01/14.............<3
Katey................25.............../39..........................12/13.............<3
kiskisnami.........23.............../30-35.....................02/14..............<3


:popcorn:Piinailijat:popcorn:





..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...

Plussanneet:



2014
Tammikuu
nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu
Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu
Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu
MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu
Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu
Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)

Heinäkuu
Haavemaa (yk2)

Elokuu
Uimis (yk6)
Liipa (yk7/3 km jälk.)
pieni toive (yk3/1(ku jälkeen))
veepu123 (yk1)
Minisport (yk12)
SJ (4/3(km jälk.))
Carna (yk4)

Syyskuu
Niiskuilija (yk2)
Jennyliini"" (yk1)

Lokakuu
Hep87 (yk3)
jammaillen (yk6)
Kaalimaaankakara

Marraskuu
Mariiii (yk3)
Pajunkissa-85 (yk1)
{Anskutin} (yk7)
mrs. k (yk4)
Illusia83 (yk4)
Jks14 (yk11)
Saraheinä (yk1)
Fantaviona (yk7)

Joulukuu
InkeriIisakki (yk1)
Apsuli (yk4)


Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee kyllä taas uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:
Hep87 onko dpo:t nyt oikein? :)

Niiskuilija meinasitko bongailla luomuna vai ovistesteillä?

ON. Täällä oudot menkat taas kerran. 2,5 päivää! Kierto oli kyllä lyhyempi tällä kertaa (40 pv), mutta josko se vaan keho valmistautuu seuraavaan superkiertoon :p
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Mä ajattelin ihan luomuna bongailla, kuvittelen aika hyvin tunnistavani oviksen. Mulla on aina kiertopäivät 14-16 kipuilua, ni luulen että joskus niillä paikkeilla tapahtuu. Sit jos ei tärppää ni vois vaikka tikutellakkin :)
 
Oi, tervetuloa ihana arki :) opiskelut jatkui tänään ja rytinällä, joten ei ehdi murehtia sitä, että aika menee niin hitaasti :D kiitos uudesta ketjusta, tästä on hyvä lähteä syksyyn. Toivotaan, että ei ehditä täällä kukin kauaa kirjotella <3
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Hyvää syksyä ja toivottavasti plussatuulista! :)

Minä täällä sekoon näihin oireisiin! Kierukka lähti siis 22.8 ja oviksen bongasin 26.8 jo siis. No nyt 1.9 eli dpo 6 alko tulee tuhruu ja eilen vuodin ihan verta vähän aikaa ja tänään tulee taas tuhrua. Öö että anteeks mitä? Tissit on kipeenä ja vatsaan kramppas eile, niin ja saan koko ajan juosta pissalla. Johtuukohan tää kierukan poistosta, vai voisinko jo heti....
 
Miselle^ en haluu mitenkään odotuksia latistaa, mutta luultavasti ihan tuosta kierrukan poistosta johtuvaa.

On. Täällä alotetaan eka terokierto 10 pv päästä. Tai siis sillo pitää alottaa syömää niitä. Oon ihan ymmällään, auttakaa! Kertokaa mitä odottaa? Wivi? Empuska?
 
Viimeksi muokattu:
:attn: Kuulkaas naiset, vieläkin huhuilen ovistestikokemuksia, joita tuossa juuri ennen ketjun vaihtumista mietiskelin! :) Eli miten teillä on viivat vahvistuneet? Onko tullut haaleasta viivasta/ei viivasta parissa päivässä selvät kaksi viivaa?

Kp 17 ja oviksesta ei tietoakaan... Varmaan tulee taas jotain kp 20 ja kp 27 alkaakin sitten vuoto *pessimisti*.
 
Spukka mulla terot vaikuttanut eniten ihoon, mennyt tosi huonoksi. Paljon finnejä. Mutta onpahan kierto tullut normaaliksi. Myös menkka kivut olleet kovempia ku aikasemmin.

Meneepäs aika taas hitaasti.. haluisin jo piinailemaan :)
 
Mä en kyllä ole koskaan tehnyt ovistestiä ni en FantaViona osaa sanoa mitään... En oo ees lämpöjä jaksanu alkaa seuraamaan. Saas nähä kuinka mä siihen hommaan hurahdan, mutta jos nyt malttais vaikka pari ekaa kuukautta olla testailematta :)
 
Heheeeei, meillä häät juhlittu eli odotus nyt ohi ja mukaan ajattelin hypätä! :wave: viime viikolla lopetin pillerit ja koska viimeksi on luomukierrolla oltu keväällä 2012 ja silloinkin vähän miten sattuu niin ei kierron pituuksista aavistustakaan vielä. mutta siis maggis, 26v, kp 1/?, yk 1, ya 9/14 ja 2.lapsi tähtäimessä
 
Heissan,

Tässä päässyt epätoivoisista vauvakuumeiluista vihdoin yrittämisen pariin. Pitkään keskustelujanne lukeneena ja "lähtölaukausta" Ukolta odottaessa vihdoin voin itsekin ilmoittautua tänne mukaan.

Eli:

Syli, 27v, kp 6/25-26, yk 1, ya 9/14, 1.lapsi

Muutaman kuukauden ajan jo tosissaan keskusteltu, että varmaan pian, n. vuoden sisään olisi lapsi tervetullut meidän elämään tai sen yrittäminen. Itse olen välillä ihan kipeä vauvakuumeesta ja hormonit ovat niin sekaisin, että ei ole mitään järkeä. Lapsen saamisen kaipuu on vaan ollut jo kohta vuoden päivät niin kova, että ihan rintaa puristaa välillä.
Minulla on ollut Mirena ehkäisynä ja sairaidenhoitoon 9vuotta käytössä ja nyt kesäkuussa 2014 päätimme, että se saa vihdoin jäädä. Siirsin pitkään kierukan pois ottamista ja mietin jopa jälleen uuden asettamista sillä kuukautiseni ennen sitä olivat ihan hirveät. Suuri yllätys olikin kellontarkka 25-26pv kierto ja vielä siedettävän pituinen n.4pv. Sovimme ukon kanssa poiston yhteydessä, että kumilla mennään kunnes tuntuu siltä. Hänen käsityksen mukaan lapset tulevat seuraavana päivänä koputtelemaan ovelle kun on päätetty alkaa yrittämään, eikä millään ole ymmärtänyt kun olen yrittänyt selittää, että ei se välttämättä taikaiskusta tapahdu. Vihdoin viikko sitten hän totesi, että mitä jos jätetään nyt vaan kaikki ehkäisy pois. Itkuhan siitä tuli ja nyt ollaan täällä mukana :)

Ovulaatiosta en oikein osaa sanoa, välillä tuntuu että tiedän milloin se on ja välillä en taas huomaa mitään?! Koska vauvakuume on niin kova, niin viimeksi eilen tuli itku kun ajattelin, että mitä jos meille ei tulekaan ja jos meitä ei onnistakaan. Nyt tiedän mitä "biologisella-kellolla" on aina tarkoitettu, ainakin omalle kohdalleni.
Paljon onnea kaikille yritykseen :)
 
Heissan kaikille! Ilmoittaudun mukaan joukkoonne :wave:
Tämän viikon maanantaina poistatin kierukan ja nyt aletaan yrittämään kolmatta lasta :heart:
Eli Apsuli, 26v, kp4?/?, yk1, ya 9/14, 3. lapsi

Mulla ei ole menkkoja ollut neljään vuoteen joten en osaa nyt kierrosta sanoa yhtään mitään! Heti tiistaina pyyhittäessä tuli hieman verta paperiin ja sitä on jatkunut nyt tähän päivään saakka. Tuo voi kyllä johtua ihan siitä toimenpiteestä?
Nyt siis odottelen että oikeat menkat alkaa jotta voi alkaa kunnolla yrittämään.
Lääkäri kyllä sanoi, että yrittämään voi alkaa samantien, menkkoja ei tarvi odotella. Voi kuulemma kestää 4kk ennen kuin ne kunnolla alkaa :O
Aiemmin ennen kierukkaa ja lapsia minulla oli tosi tarkka kierto, saa nähdä miten kierukka on tuohon nyt vaikuttanut. Aiemmissa raskauksissa molemmat lapset sai alkunsa heti ekasta yk:sta. Nyt on sellainen tunne että tätä kolmatta joudutaan odottelemaan paljon kauemmin.

Ajattelin käydä jossain vaiheessa ostamassa ovulaatiotestejä, jotta hieman tietäisi missä vaiheessa kiertoa mennään. Näistä minulla ei aiemmin ole ollut kokemuksia.
 
Pöh, yk7 pyörähti käyntiin :( vaikka ei sitä enää oo niin pettyny kun ei enää odota niin innokkaana.
Miehen kanssa sovittiin, et varaan ajan yksityiseltä tarkistukseen ja samalla saa vähän purkaa huolta aiheesta.

Ei niinkään häiritse ettei saa vauvaa syliin vaan se et onko kaikki hyvin. Ja jos kaikki näyttää normaalilta niin sit pääsee mies testailee. Oli ainakin heti valmis testiin, mut päätettiin mä tsekkautan itseni eka :)
 
Tervetuloa kaikki uudet, teitähän tuli ihan rytinällä, hyvä hyvä! Maggikselle onnittelut rouviintumisesta!

Oli pakko tulla hehkuttamaan, VIHDOIN sain ovistestiin kaksi viivaa!! Toinen viiva on kyllä hieman hailakampi kuin kontrolliviiva, eli nyt on tosi vaikea tulkita, onko tämä nyt SE viiva vai tuleeko myöhemmin vielä vahvempi. Tiedostan kyllä, että sen pitäisi olla yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva, mutta kun tässä on ihan pienestä erosta kyse... Hämmentävää.
 
Onpas paljon uusia täällä, terveruloa kaikille!

FantaViona, noista ovistesteistä. Mulla on nyt normia pidempi kierto menossa, mut tässä kierrossa mulla näytti ovistesti varmaan viikon melkeen yhtä vahvaa viivaa kontrolliviivan kanssa. Perjantaina tuli yhtä vahva viiva ja tulkitsin sen plussaksi, mut lauantaina olikin vielä kontrolliviivaa vahvempikin viiva eli selvä plus :D tätä edeltävässä kierrossa mulla näytti varmaan kahtena päivänä ovistesti siltä, että viiva olisi melkein yhtä vahva ja epäilin plussaa, mut sit kolmantena päivänä tuli vahvempi. Nää tietty riippuu henkilöstä ja testeistä, mitä oon ymmärtänyt niin kaikilla ei tuu ehkä ees sitä yhtä vahvaa viivaa, mut ovuloivat kun viiva on ollut vahvimmillaan.

Oon unohtunut piinailijoista, eli tänään perjantaina dpo 5. Jos joku voisi lisätä :) en saa punaiseksi puhelimella.
 
Kiitos kokemuksista, jammaillen. Tänään oli ihan selvä ovulaatio klo 11, joten kyllä se ovistesti oikeassa oli! Nyt kerrankin saatiin oikeaan aikaan ajoitettua sekstailut niin liityn iloisena piinailijoiden joukkon! :)
 
Uusille tervetuloa :) maggikselle onnea häiden johdosta <3 uuteen kiertoon joutuneille hali. Ikkuspikkus: tsemppiä ja voimia. Pitkä yritys jo takana mutta koita jaksaa <3 Sitten omaa napaa: mies reissussa eli seksiä oli 4 ja 3 pvä ennen ovista. Tänään siis dpo 1 jos lasken oikein :) ei voi muuta kuin toivoa että on onni myötä ja tärppää!
 
Tervetuloa uudet <3

Anteeksi hiljaiselo, ollut vain hirveästi kaikkea niin ei ole ehtinyt lueskelemaan tai kirjoittelemaan ;(

Spukka, onnea terojen kanssa! Mä tosiaan söin teroja kaksi kiertoa, molemmilla kerroilla kierto lyheni niinkuin pitikin. Toisella kerralla vähän liikaakin, 24 päivään -.- Joten tämä kierto ollaan menty ilman teroja ja vielä en ainakaan vuoda, kp21.

Ovulaatiosta ei mitään tietoa ja seksiäkin on ollut aika harvakseltaan joten odotukset aika minimissään kyllä plussan suhteen. Nyt tänään on ollut kyllä vähän kummallinen olo ja alavatsaa särkee ikävästi aina välillä. Valkkaria tullut reippaasti, milloin minkäkinlaista.. Saas nähdä ettei vaan pukkaa ovulaatiota, toivottavasti ei!!
 
Hyvää sunnuntaita kaikille! Me ollaan oltu tosi kipeitä koko viikko :( tytöllä oli kuumetta su-pe ja sai antibiootit vasta lauantaina korvatulehdukseen. Tänään onneksi oli jo huomattavasti pirteämpi. Mutta voitte kuvitella, miten kalpealta toinen näytti, kun ei viikkoon ole oikein syönyt mitään ja ulkona oltiin pari tuntia yhtenä päivänä.. no, tästä vielä puuttui se, että sainpa itse saman taudin. Oon ollut viikonloppuna aivan kuoleman kielissä flunssan kanssa ja mies (ylläri!!!) työmatkalla, jossa käy n. 1kr/vuosi :D että onpa menny oikein putkeen.

Mut voi liittää piinailijoihin, dpo6 menossa, uskoakseni. Mulla oli tänään sellasia pistävän viiltäviä tuntemuksia alavatsalla, kesti sekunnin pari ja toistu hetken päästä uudestaan. Outoa :D Eikai kiinnittymistä voi tuntea, eihän!? Vuotoa ei ole tässä kierrossa tullut, se on poikkeuksena viime kiertoon, joten toivoa siis on :)

Mä käperryn nyt parantelemaan itseäni teekupposen kanssa ja aion katsoa hömppää sekä syödä jätskiä suoraan purkista :ashamed: Hyvää alkuviikkoa!!
 
Spukka, mitäs tehdään päivitysten suhteen? Mietin vaan, että kun sä saat niin kivasti muokattua tuota ihan ekaa viestiä, että jätänkö päivitysvastuun tyystin sinulle? Kun jos mä päivitän niin se listahan hyppää tänne viestien sekaan.

Heikkulin, nyt on tosi paljon kipeyttä liikenteessä! :( Tuntuu, että koko lähipiiri on sairaana, mäkin oon sairastellut jo viikon ja mies jo toista viikkoa. Pikaista paranemista teidän perheelle! Ja kyllähän kiinnittymisen voi tuntea, josko se nippailu oli sitten sitä! ;)

Tänään sunnuntaina mulla dpo 1. Kun aikaisemmin ovistestikokemuksia huutelen, niin nyt voin omasta kokemuksestani sanoa, että ovulaatioviiva oli todella pikainen käväisijä! Ed. päivänä oli ihan haamuviiva, sitten ovispäivänä klo 15 ovisviiva, seuraavana päivänä jo selvästi hailakampi. Ja muut päivät näytti yhtä viivaa vain.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille ja tsemppiä piinailijoille!

Täällä kp 3 ja yk 3! Limakalvo oli silloin folliultrassa liian ohut, joten olihan tää arvattavissa. Erävoitto oli kuitenkin, että saatiin edes ovulaatio vihdoin ja menkat ilman teroja.
 

Yhteistyössä