<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Ei ole valikkoa. On vain tämä laatikko mihin kirjoitetaan. Toki voisi laittaa sivun toimimaan kuten tietokoneella, mutta se on hitaampi ja muiden viestejä on hankalempi lukea. Mobiilisivu (tai miksi ikinä sitä sanotaan) on tosi selkeä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Onpas täällä ollut vipinää, jäänyt mulla täällä roikkuminen ihan minimiin mutta nyt tulin ihan tietokoneelle asti lukemaan juttujanne. Uusia plussia ei ole tainnut tulla, mutta tätejä sitten senkin edestä. Pahoittelut kaikille joille näin kävi :/

ON: Kp10 menossa, kohta pitäisi taas aloittaa seksiviikot, tosin nyt ollaan oltu vällyjen välissä noin niinkun jokatoinen päivä, mutta josko sitä kohta yrittäisi hieman aktivoitua. Tämä kierto onkin sitten jännä, koska ajattelin olla syömättä teroluteja. Saas nähdä tuleeko joku superkierto vai lähelle edes "normaalia."
Huoh, välillä vaan turhauttaa tämä yrittäminen kun kerrasta toiseen ei minkäänlaisia tuloksia. Ei raskautta missään muodossa, ei edes keskenmenon tai minkään muunkaan -.- Ahdistavaa, näinköhän tässä ollaan hedelmälliseksi edes luotuja.
Huoh, noh pää pystyyn. Kyllä meille vielä ne kääröt suodaan, tavalla tai toisella.
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Tsemppiä täältäkin uuteen kiertoon!! Oon käyny lukemassa paljonkin juttujanne, mutta näin alkukierrosta tuntuu turhalta, kun aika menee niin hitaasti muutenkin ;)

Mulla on siis nyt kp8 ja menkat vaan jatkuu.. Eilen jo luulin niiiden loppuneen, mutta tänään vielä vuotaa :( syvältä!!! Aina ennen on loppunut siinä 5-6 päivän paikkeilla. Huoh.. No, tästä kierrosta päätin olla tikuttamatta ovista, jos siitä tulee stressiä :D Jos ei nappaa tästä kierrosta, niin sitten ens kiertoon mukaan taas testit, niin näkyy, jos ovis edes tulee ja missä välissä!
 
:( täti tuli ryminällä kylään :( nyt olo aika rikkinäinen. tästä lähtee sit jo neljäs terokierto. Olin niin varma!! Mitähän kummaa se viime viikon parit tipat oli?

Kp 1 yk 8

merkkaan nyt ilman sitä kauttaviivaa kun nähtävästi vaan jatkan ja jatkan noitten terojen kanssa
 
Viimeksi muokattu:
Täällä sitä vain odotetaan että mekat alkais, on mennyt aika pitkäksi tämä kierto. Ja sit mietityttää kun sitä ovulaatiotakaan ei tuntunut. Vähän alkaa mielikuvitus laukkaamaan, mitä jos viime menkat olikin jotkuu hämyt :D Mut kun toisaalta ei ole MITÄÄN oireita, niin empä usko että ois ketään tuolla kasvamassa... Odotan vielä pari päivää, ja sit pakko testata ja sitten ihmetellä mikä muu syy menkattomuuteen voisi olla.

Tosin minun tuurilla ne alkaa just huomen illalla... Kun pitäis pitää hauskaa ja katsoa E-Typee :cool: :p
 
Wivi suuret pahoittelut menkkojen alkamisesta. :hug: Tiedän miten rikki olet, koska niin ollaan täälläkin. Alkoi yk9, mitä en pysty käsittämään. Eilen illalla miehelle itkin (kirjaimellisesti), että miksi me ei onnistuta tässä ja missä oikein mättää?!? :(
Toivottavasti meitä pian onnistais ja tietenkin myös muita täällä olijoita. Peukut pystyssä kaikille!
 
Joo kyllähän nämä monet ykt alkaa pikku hiljaa painaa. Kohta vuosi mennyt ilman toivottua tulosta, kurjaa :/ On vaan yritettävä säilyttää terve mieli ja tsemppi että kyllä se plussa vielä sieltä tulee jos on tullakseen, onneksi tässä on vielä aikaa. Sitten jos käy niin huonosti ettei meille tavallisella tavalla lasta suoda niin sitten turvaudutaan niihin "epätavallisiin." Kyllä me vielä naiset ne vauvat saadaan, joillakin antaa odottaa ja joillain ei.
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14
Empuska kiitos! Kyllä me kaikki saadaan vauva! Mä oon melko kärsimätön henkilö, tää odottelu ottaa koville.

Tästä palstasta on mulle apua kamalasti. Mun mies on semmonen perisuomalainen aika hiljainen tyyppi nii on kiva täällä jutella teidän kanssa <3

Vaikka plussaakin löydän tästä uuteen kiertoon joutumisesta: terot on nyt lyhentäneet kierron normaaliksi, lähdetåän reissuun ja voin huoletta juoda (tulee oikeesti ihan tarpeeseen vähän nollailla ajatuksia) ja meijän elämän tilanteen kannalta vauvan paras mahdollinen syntymä aika olisi ensi syksynä :)

Nyt vaan kaikille oikein paljon plussatuulia!! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14
Jks14 Ei hajuu onnistuuko tää punanen. :D Mutta niin, eime käyty missää tutkimuksissa ikinä. Minulla on epilepsiakin kaikenlisäks, ni nyt kyllä jännittää, että jos helposti tuun raskaaks ni sitte tais olla exmiehen siittiöiden vika, jos en ni varmaan kun syln kuitenkin noita lääkkeitä. Ja voihan se olla, että ei vaan jotkut ns. sovi yhteen. Tiedön sen tuskan ja kurjuuden ja itkun, kun sitä vauvaa vaan nii paljon halus ja kun siinä kesti! Paljon voima halei!! Ja muille kanssa, joilla mennyt kauan! :hug:

Minulle voi myös päivittää dpo1 ilmeisesti siis tänää, jos nyt muistin menee noi menee!

Tää on aika hulluu, en tiedä vaikuttaako se kierukan poisto, mut minulla maistuu rauta suussa ja tissit on arat koko ajan.. niin ja tänää oli paha olo aamulla. Miks minä alan heti kuvittelee kaikkee?? :LOL:
 
miselle^ kiitos! Ei meilläkään mies ole käynyt tutkimuksissa vielä. Tässä on 4kk ennenkuin tulee vuos yritystä täyteen, niin sen jälkeen menee sit jos ei ole tärppiä kuulunut. Periaatteessa kestää saa, mutta vikaa ei saa olla. Saas nähdä tuleeko tärppiä missään vaiheessa. Itsellä ennestään 8v. tyttö, mutta eri miehen kanssa. Mä NIIN TOIVON, että jossain kohtaa onnistuu.
 
Nyt tytöt ^ löyty hyvä vertaistukipostaus: Ootsä raskaana? - Etkaisäänymuavarte | Lily.fi
Hei toihan oli hyvä ja varsin paikkansapitävä blogikirjoitus!
Mä niin jaan teidän tuntemuksenne Spukka, Jks, Kultasieni ja muut masentavien fiilisten ja yksiviivaisten tikkujen kanssa painivat. Spukalle erityissympatiat kierto-ongelmista. Itseänikin ottaa hartaasti päähän tää oman kropan mystinen toiminta.

Kultasieni, niiiiin ärsyttäviä tommoset kommentit, että "kyllähän teidänkin pitäis tehdä jo lapsia" tai "onkos sulla jo vauvakuumetta kun oot sen ja sen ikäinen". Mitä noihin vastaa? Ihmiset on kyllä pölöjä. Kuten aiemmin kesällä kerroin, niin joku tuli jo silittämään mahaani muutama kk sitten, että jokos täällä on vauva. Mitä helevettiä? Kuka kehtaa? :O

No, nyt kp 11 ja eilen vihdoin loppui menkat. Nyt sitten tikuttelen ovista ekan kerran elämässäni, jännää.
 
Viimeksi muokattu:
Hei, kp1 ja yk6
En nyt ala kummemmin asiaa ruotia tässä vaiheessa, mutta elämässä tuli juuri suuri mullistus, joka laitaa jopa vauvahaaveet toissijaiseksi. Vauva on toki edelleen toivottu ja saa tulla, mutta ikävä kyllä muut asiat nyt painavat mieltä jopa enemmän.
 
Hei kaikille uusille ja tutuille... eipä ole meilläkään plussaa näkynyt :( yk6 menossa.. emmä tiedä oikein yritetäänkö tässä vai ehkä enemmänkin sellaista tulee jos on tullakseen. Näköjään ei tuu :( mut voimia kaikille, joilla ei ole tärppi käynyt ja yrityskertoja tullut useampi. Eipä tää niin mukavaa hommaa oo, vaikka aluksi ajattelin, että olisi.

Mut kaippa tässä muuten menee ihan hyvin :) pakko repiä positiivisuutta jostakin!
 
FantaViona <3

KultaSienelle ja ikkuspikkukselle voimia :hali:

Miulla tän iltaa maha poksunu oudosti ja jotain kipuja vähän niinkun ois. Ällö varoitus; suoli ainakin toimii!! Plus tänään tuli jotain epämääräistä punasta paperiin vessassa?! Kp 41 nyt. Eilen testasin "viivanpaikan". Paskat tää mitään oo, menkat sieltä kuitenkin lurahtaa :p
 


Lauantai 30.8.


Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...


KP 40 -->


KP 30 -->

Niiskuilija..........28.............30/28-30............1...............09/2014........1.

KP 20 -->

Rv....................26.............24/??.................3................01/14...........1.
Hep87..............27.............25/??.................2................05/14...........1.
jammaillen.......24.............22/??..................5.................02/14...........1.
Mariiii..............24.............22/29.................1.................08/14............1.

KP 10 -->


Chuislean.........21.............18/28-35............2.................07/14............1.
Miselle^...........27.............18/28?...............1.................08/14............3.
Empuska..........22.............13/27................11...............11/13.............1.
FantaViona.......27.............13/25-27............4................06/14.............1.
heikkulin...........27............11/23-28............2................07/14.............2.
{anskutin}........30.............10/27-31...........5................05/14.............2.

KP 1 -->

Norna...............30.............6/28-30...........2................07/14...........1.
Päärynärouva.....34............6/28................3................07/14...........4.
Jks14...............27.............4/28-30............9................01/14............?
Wivi..................25............3/28-44............8/4(trlt)......01/14...........1.
KultaSieni.........28.............2/27.................6...............04/14...........1.
Spukka.............22.............1/??.................4...............04/14...........1.

Taustalla

Ikkuspikkus.......23................../27..............6.............03/14.............1.
Bella-...............21................../26-29..........5.............01/14.............1.
Katey................25................./39...............3.............12/13.............1.
kiskisnami.........23................./30-35..........2.............02/14..............1.


:popcorn:Piinailijat:popcorn:



Niiskuilija (dpo 12)
Mariiii (dpo 9)
Hep87 (dpo 5)
Miselle^ (dpo 3)
Rv (dpo 3)



..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)

Heinäkuu
Haavemaa (yk2)

Elokuu
Uimis (yk6)
Liipa (yk7/3 km jälk.)
pieni toive (yk3/1(ku jälkeen))
veepu123 (yk1)
Minisport (yk12)
SJ (4/3(km jälk.))
Carna (yk4)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee kyllä taas uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:
Hmmm, ompa kumma fiilis. Tein testin, ja 2 viivaahan sieltä tuli :O Mutta kun ei oo mitään oireita ni en edellenkään usko :D :D

Pitää kai neuvolaan soitella, eniten mietityttää että olikohan ne edelliset menkat hämyt vai ei, ku tässä kierrossa pupuilu jäi hirmu vähälle...
Enivei, minut pitäisi kai sitten poistaa listalta, jännää :D
 

Yhteistyössä