<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

FantaViona: Mulla on toi yk 0 siis siks kun alotettiin yritys vasta tän kierron oviksen jälkeen. Ollaan me menty vähä riskillä koko kuukausi, mutta oviksen aikaan ei puuhailtu vauvantekohommia. MUTTA mähän oon siis silti ihan varma että oon raskaana :D :D tää on ihan kreisiä miten toi mieli saakaan kaikkia oireita aikaseks.... No mutta periaatteessa voishan sen vaikka laittaa yk 1 kun (meijän ehkäsyllä) raskaaks tuleminen voi ihan hyvin olla mahollista jo tässä kierrossa...

Tänään on siis kp 25, yk 1 ja 10 dpo :)
 
No nytpä riittää piinailijoita! :popcorn: Wiville tsemppiä testin kanssa!

Minut myös piinailijoihin, dpo 4? Kp 17/29. Täälläkin tullut kaksi päivää tuhrua. Google kertoi sen olevan tavallista ovulaation jälkeen, mutta en muista itselläni koskaan sellaista olleen ja tässä on kuitenkin luomumenkoilla menty jo pari vuotta :confused: Eilen oli vielä vatsakin kipeä ja johan aloin jo epäilemään tuota ovulaation ajankohtaa. Mitäs jos se olikin jo aikaisemmin ja dpo:t nyt oikeasti isommat? Silloinhan voisi olla jo kyse kiinnittymisestä... nääh, varmaan vaan kroppa ihan kiusaksi päätti laittaa juuri tähän ekaan yrityskiertoon ovulaatiovuodon :kieh:
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :( Tsemppiä seuraavaan. Luulen/tiedän, että tulen pian itse perässä ja sit alkaakin jo yk9. Mä olen niin syvässä epätoivon kuopssa ettei mitään järkeä. Miksei mua onnista!?!?!? Ja tuo mistä tiedän, että menkat alkaa, niin lämmöistä.. ne eivät ole koholla ollenkaan. :/
 
Jks, oon ihan samoissa fiiliksissä!

Meillä alkaa ensviikolla kuudes yrityskuukausi, mut silti mennään vasta yk3! Kui turhauttavaa...:/ toivottavasti ei sentään kierto enää edellisestä pitenis :p

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille! :/
 
Wivi :( :hug: , voihan se vielä muuttua?! Mä tulen pian perässä!!

Spukka eihän tässä oo mitään järkeä!! Miksi kestää!! MIKSI?! :( Saan melkein KOKO AJAN kuulla, että joku odottaa ja AINA max. toisella kertaa tärppäs! Miksi ei meillä? Mies saa kyllä mennä testiin enneku tulee vuos täyteen.
 
Spukka ja Jks14 Samoilla fiiliksillä mennään.... Meillä lähtee viikonloppuna liikkeelle yk 6
Jotenki sitä ei koskaan osannu ajatella että itsellä menis näinkin pitkään raskautumisessa....
Mä oon kans varma että uus kierto pyörähtää käyntiin ajallaan eli perjantaina pitäis olla kierto numero kuutosen eka päivä.
Mulla on ollu kyllä selkeää lämpöä nyt 4 päivää eli normisti mulla on aina 36.5 niin nyt on ollu 37.3 tienoilla. En silti usko että liittyy raskauteen. Jotenkin sitä niin jo asennoituu seuraavaan kiertoon. Ei usko enää siihen tärppiin. Vähän semmonen turtunut olo, ei tunnu oikeen miltään ku uus kierto alkaa, kun sen jo valmiiks tietää että niin käy.

ps. puhdas nega täälläkin testattu aamulla ja dpo 12
 
Viimeksi muokattu:
Niin sitä piti sanoa, että mua ärsyttää ehkä kaikista eniten se että liian usein kuulee jonku suusta kommentteja siitä kuinka se olis meilläkin jo aika lapsen tekemiselle. kommentit "vielä se sullekin tulee vauvakuume", "ootteko miettiny teille perheen lisystä", "ethän sie vaan raskaana oo"(tämä jos valittaa jotain mahakipua tai päänsärkyä tms.
Joo, ihan kiva kuunnella tommosia kommentteja. Ihmiset ei kyllä yhtään mieti ennen kun laukoo.... Ei tuu ihmisillä mieleenkään että joo, ehkä sitä lasta ei vain tule!
 
KultaSieni sulla sentään on toivoa vielä, kun lämmöt on koholla. :) Tänään luin keskustelupalstoja siitä, että miten on plussaa näyttänyt muilla, niin kyllä se testi harvemmin näyttää plussaa ennenku menkat on myöhässä. Mä ainakin tästä lähin odotan maltillisesti niitä menkkoja ja JOS JOSKUS myöhästyvät, niin sitten testiä kehiin. :)
 
Jks14 Mun mieli jotenkin "tietää" että ei ole tärpännyt, joten asennoidun menkkojen alkuun. Mun pitää nyt kans maltilla odotella vaan niitä menkkoja. Pidän peukkuja sullekin, että ne menkat ei nyt alkais ja tärppi olis käyny. Ikinähän sitä ei tiedä.... Itselle jotenki helpompi asennoitua niin että ei tietenkään oo tärpänny. Ei tule sitten niin pettymystä...
 
KultaSieni sulla on lämmötkin koholla, niin toivoa on! :)
Mulle tuli äsken ihan puskista ihan hirveä itkukohtaus, suorastaan purskahdin itkuun. Tuli itkettyä, niin ettei loppua meinannu tulla. Monen kuukauden pettymykset ja epätoivo tuli ulos. :'( Tämä ei ole helppoa todellakaan. Täytyy miehen kanssa illalla puhua hänen testiin menemisestä.
 
Jks ja KultaSieni :hug: <3

edit! Nyt tytöt ^ löyty hyvä vertaistukipostaus: Ootsä raskaana? - Etkaisäänymuavarte | Lily.fi

Miulla kans ollu jotenkin pelkkää kiukkua ja itkua koko tää viikko (ja vähän viimeviikkooki). Tänää neuvolan terveydenhoitajan kanssa juteltiin puhelimessa ja hää lohdutteli, että onneks oon jo erikoissairaanhoidon (n.poli) puolella hoidettavana, että enemmänhän ne siellä tietää ja auttaa itä hää pystyis auttamaan. Nyt vaan ootellaan että soitellaan makroprolaktiinikokeiden vastauksia ja sit siitä taas eteenpäin... Pitää muistaa sit pyytää kaikki lippuset ja lappuset että lähettäävät kotiin, nii jos tarvis nii pääsee sit taas yksityiselle :) Hitto, pitäis soittaa vielä tuon vulvodynian puolelta sinne yksityiselle, kun unohdin pari viikkoo sit käydä siellä pisteiden poltossa.. Nyt sit kostautuu ku sattuu taas :(

Koetan pystyy olemaan testaamatta nyt ainakin ensviikkoon asti, et jos sit viikonloppuna ehkä uskaltais taas? Ei sillä että oisin ovuloinukkaan :/
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikki ihanat! Täällä ollaan taas, tai viime kerrasta nyt vähän aikaa 2009-2010. :D Ikää löytyy 27v ja 2 poikaa, joita tehtiin 1v4kk ja 9kk, joten nyt jännittää miten käy. Uusi mies, joten jos sillä olis vaikka supersiittiöitä! ;D

Kierukka lähti 22 päivä ja tänään ovistesti näytti plussaa, jee! Kyllä voi olla innoissaan! :) Oon vähän vuotanut verta joka päivä, varmaan johtuu tuosta kierukan poistosta. Tänään tuli rinnat jostain syystä kipeiksi, vai alkaako tämä mielikuvitus heti leikkii minun kanssa! ;) No voihan se olla ovisoire. Vatsa nipistellyt paripäivää jo. Nyt sit vaan testii miehelle käteen, et olis hommii tänää! :p

Luen ajatuksen kanssa taaksepäin viestejä varmaan illalla vielä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
miselle^ tervetuloa uudestaa palstalle! :) Sulla siis ennestään kaksi poikaa, joita tehty jokunen kk. Kävikö ennen ensimmäistä tärppiä mielessä miehen testaaminen? Meillä nyt yritetty 8kk ja olen todella epätoivoinen, kun kestää. Tänään kävin netissä katselemassa siemennesteenanalyysin hintaa ja sit hetken päästä tuli kauhee itkukohtaus, kun näitä joka kuukautisia pettymyksiä ei jaksa. Anteeksi tämä kysely heti :D
 


Keskiviikko 27.8.


Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...


KP 40 -->


KP 30 -->

Spukka.............22.............38/??.................3.................04/14...........1.
Wivi..................25............32/28-44............7/3(trlt)........01/14...........1.
carna................26............30/27-30............4..................04/14...........1.

KP 20 -->

Niiskuilija..........28.............27/28-30.............1...............09/2014........1.
KultaSieni.........28.............26/27..................5................04/14...........1.
Rv....................26.............21/??..................3................01/14...........1.
Hep87..............27.............22/??...................2................05/14...........1.

KP 10 -->


jammaillen.......24.............19/??...............5.................02/14............1.
Mariiii..............24.............19/29...............1.................08/14............1.
Chuislean.........21.............15/28-35..........2.................07/14............1.
Miselle^...........27.............15/28?.............1.................08/14............3.
Empuska..........22.............10/27...............11...............11/13............1.
FantaViona.......27.............10/25-27...........4................06/14.............1.

KP 1 -->

heikkulin...........27............8/23-28............2................07/14...........2.
{anskutin}........30.............7/27-31...........5................05/14...........2.
Norna...............30.............3/28-30...........2................07/14...........1.
Päärynärouva.....34............3/28................3................07/14...........4.
Jks14...............27.............1/28-30............9................01/14............?

Taustalla

Ikkuspikkus.......23................../27..............5.............03/14.............1.
Bella-...............21................../26-29..........5.............01/14.............1.
Katey................25................./39...............3.............12/13.............1.
kiskisnami.........23................./30-35..........2.............02/14..............1.


:popcorn:Piinailijat:popcorn:



Wivi (dpo 12)
Niiskuilija (dpo 12)
KultaSieni (dpo 11)
Mariiii (dpo 6)
Hep87 (dpo 2)



..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)

Heinäkuu
Haavemaa (yk2)

Elokuu
Uimis (yk6)
Liipa (yk7/3 km jälk.)
pieni toive (yk3/1(ku jälkeen))
veepu123 (yk1)
Minisport (yk12)
SJ (4/3(km jälk.))

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee kyllä taas uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:
Haudi!

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja negatiivisen testin tehneille :hug:

Täällä menkat on päässeet jo ehtoopuolelle. Reissuun lähdetään 3 päivän päästä, joten aika paljon jo jännittää. Ihana meidän perheen seikkailu! Samalla kun tekee näitä matkavalmisteluja on sit kuitenkin pitänyt pohtia jo aikaa sen jälkeenkin, koska kun me tullaan reissusta on mitä luultavimmin yk6 jo alkanut (kierron pitäis loppua siinä 20 tunnin kotimatkan aikana. AWESOME!) ja mietin, että mistä meidän pitää lähteä kysymään apua sitten joskus kun sen aika on. Neuvolasta? Tavalliselta lääkäriltä?

Ja tuo Etkaisäänymuavarten-blogi on aivan huippu kuin myös blogisti noin elävänäkin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Kyllä se kuulkaas näin on että yk6 alkaa tossa ylihuomenna. Testasin aamulla pc:llä ja ihan puhtaan puhdas nega. Kait siinä jo jotaki pientä näkyis jos olis näkyäkseen. Well yk6 siis odottaa. Menkat alkanee ihan ajallaan, kun ovulaatiokin tuli ajallaan. Aina kun menkat on olleen "myöhässä" pari päivää niin silloin on ollut oviskin normaalia myöhemmin. Eli odotan ylihuomenna menkkojen alkavan.

ps. punaisen värin tekstiin saa puhelimella kun kirjoittaa tekstin alkuun hakasuluissa COLOR="#FF0000" ja sitten kun haluaa lopettaa sen punaisen niin hakasuluissa /COLOR.
En nyt voi niitä hakasulkuja laittaa koska sittenhän se vain näkyisi punaisena :D eli hakasuluthan ovat siis [] ja niiden väliin nuo tekstit esim:

[COLOR="#FF****"] tekstiä mitä halutaan punaisella [/COLOR]
 
KultaSieni ei siinä testissä välttämättä näy mitään ennenkuin ne menkat tosissaan on myöhässä, joten vielä(kään) ei ole toivoa menetetty. :) Mä kans luulin, että kyllä näkyy pari päivää ennen menkkojen alkua, mutta eilen juuri selasin monta keskustelua läpi aiheesta ja suurimalla osalla näkyny testissä haalea haamu, vaikka menkat olivat myöhässä jo päiviä. Tunnen myös yhden, joka teki testin menkkojen ollessa 3 päivää myöhässä ja testiin ilmestyi juuri ja juuri havaittava viiva, plussa se oli. :) Sitten vasta, kun menkat alkaa, niin sit voi harmistua. Tsemppiä!!! :)
 

Yhteistyössä