<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

SJ
Eihän kemiallinen voi antaa noin selvää värillistä viivaa eihän? Tuokin vähän vielä haamun puolella mut täytyy nyt testailla vielä huomenna ja ainaki perjantaina että varmasti vahvistuu..
 
Hep87: Ihanaa hyviä uutisia! :)

SJ: Todellatodella paljon onnea plussasta ja tarrasukkia matkaan :) <3

On. Täällä ei mitään tietoa labroista, eivät ole soittaneet vastauksia. Painonpudotus siis jatkukoon normaalisti. Kp 30 menossa ja koska edelliset kierrot olleet yli 50 pv pitkiä niin ei oo mikään hätä vielä testailla :) tosin ei ookkaa kun yksi digi kaapissa oottamassa ja sitä ei kehtaa heti käyttää :p
 
Niin tuota. Missähän ne mun menkat on. Olin eilisten kipujen jälkeen aivan varma, että tänään tulloo, mutta mitä vielä. Nyt on siis menossa kp28 ja pääasiassa vuodot on alkaneet kp27...Miehelle sanoin, että voisin ostaa testin niin se ehdotti, että entä jos testaan reissun jälkeen. Siis 4 viikon päästä o.0

ÖÖ, no EN. Mut ehkä mä voisin tilata netistä ja testata kun ne tulee. Mut mulla on ollut nyt noita sofi-puikkoja niin mitähän sitä sitten tilaisi. Ja pitäisikö tilata mieluummin liuskoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14
{Anskutin} ooh, olin toivottelemassa mukavaa reissua toivetta että palaat hyvien uutisten kera, mutta näköjään pitääkin nyt jo nostella peukut! tsemppiä testaukseen!

Rv onnea yritykseen! Toivotaan että kierto tasoittuu :)

Hep87 tsemppiä ovikseen! :)

SJ Onnea plussasta!
 
  • Tykkää
Reactions: {Anskutin}


Torstai 21.8.2014


Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...


KP 40 -->


KP 30 -->

Spukka............20+...........32/??...............3.................04/14..........1.
Norna..............30.............30/28-30.........1..................07/14..........1.

KP 20 -->

Wivi................25............26/28-44...........7/3(trlt)........01/14...........1.
Päärynärouva....34............26/28................2................07/14...........4.
carna...............26............24/27-30............4................04/14...........1.
Niiskuilija..........28............21/28-30............0................09/2014........1.
KultaSieni.........28............20/27.................5................04/14...........1.
Jks14...............27............20/28-30............8................01/14............?

KP 10 -->

Rv...................26.............15/??...............3................01/14.............1.
Hep87..............27.............16/??...............2..............05/14..............1.
jammaillen.......24.............13/??..............5.................02/14............1.
Mariiii..............24.............13/29..............1.................08/14..............1.

KP 1 -->

Chuislean.........21............9/28-35.........2.................07/14............1.
Empuska..........22............4/27...............11...............11/13...........1.
FantaViona.......27............4/??................4................06/14...........1.
heikkulin...........27............2/23-28............2................07/14...........2.
{anskutin}.......30.............1/27-31..........5.................05/14..........2.

Taustalla

Ikkuspikkus.......23..................../27..............5.............03/14............1.
Bella-...............21................../26-29...........5.............01/14.............1.
Katey..............25..................../39...............3.............12/13...........1.
kiskisnami..........23................./30-35...........2.............02/14.............1.


:popcorn:Piinailijat:popcorn:



Päärynärouva (dpo 11)
Norna (dpo 13)
Jks14 (dpo 7)
Wivi (dpo 6)
KultaSieni (dpo 6)


..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)

Heinäkuu
Haavemaa (yk2)

Elokuu
Uimis (yk6)
Liipa (yk7/3 km jälk.)
pieni toive (yk3/1(ku jälkeen)
veepu123 (yk1)
Minisport (yk12)
SJ (4/3(km jälk.)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Hep, kiitoksia hirmuisesti infosta. Suurinpiirtein tiesin siis mitä ne aiheuttavat :) Noh, täytynee odotella vielä kierto tai pari kunnes menen gynelle taas. Riippuen kyllä ihan taas siitä missä vaiheessa iskee se epätoivo ja raivo = sitten soitan jo gynelle. Niin kävi ennen ennen noita terojakin ;D

Ps. Welcome uudet <3
 
empuska Ois hyvä jos vois vaan suoraan lääkkeet alkaa vaikuttamaan jos vaikuttaa ja labratulokset saada selkeiden ohjeiden kera heti kun ne on valmiit! Säästyis kaikelta murheelta ja kiukulta :)

Listaa on nyt vähän uudistettu, toivottavasti ei oo liian kirpeenvärinen. Uudet toverit on lisätty mukaan, tervetuloa! :)
 
No en malttanut - hätähousuna testasin heti. Kokeilin varmuuden vuoksi kahdella liuskalla mutta negaa näytti molemmat. Oireet on kuitenkin normaalista poikkeavat! Menkkojen tosin pitäis alkaa vasta perjantaina, joten onhan tää varhaista vielä.
 
Terot on nyt popsittu joten nyt vaan odotellaan Testaan ens viikolla ke ja pe. Vitsit kun ei jaksais odottaa, mut ihan pakko kyllä hillitä testaus himoa :D

Norna voi se vielä plussaksi muuttua!

Meillä on kunnon plussa aalto menossa <3

Tervetuloa uusille :)
 
Viimeksi muokattu:
SJ
Viiva vahvistunut jopa eilisestä hurjasti. ELI niin uskomattomalta kun se kuulostaakin niin minut saa siirtää plussanneisiin. Sillä ajatuksella mennää että "Raskaana kunnes toisin todistetaan". Joten kiitos kaikille teille tämän ketjun naisille tuesta ja kovasti tsemppiä tulevaan. Toivon teille plussia ja niiden mukana paljon tarrasukkia!
 
SJ, upeaa!! Onnea!

Onnea Hep87 hyvistä ultrakuulumisista!

Ja tervetuloa Mariii ja Rv, olkoon hetkenne tällä puolella lyhyt! :)

Mulla ei ole mitään annettavaa plussa-aaltoon tässä kierrossa, nimittäin ei se vuoto kiinnittymistä ollut vaan kuukautisethan sieltä tulla tupsahtivat jo kp 25, surkeina ja vähäisinä tosin. Eikös mun kroppani osaa kehittää limakalvoa kunnolliseksi vai mitä tää vuotelu oikein on? Viimeksikin oli nälkävuoden kestävät, mutta vähäiset menkat. Oli pakko tänään vielä testata r-testillä, että tosiaan ei-raskaana ollaan. Mahassakin kyllä juilii menkkamaisesti.

Eli kp 3, yk 4 nyt menossa.

Mua kuulkaa otti niiiiiin paljon tää menkkahomma eilen päähän että yllätin oikein itsenikin. Masistelin koko eilisen. Vedin hirveet kilarit miehelle jostain turhanpäiväisestä koska tuli ne menkat, ja mies loukkaantui mun kiukuttelustani verisesti - vietettiin mukavan riitelyhenkinen päivä siis. No saatiin sopu illalla aikaan, mutta ei tuo taida ymmärtää mun fiiliksiä, ei itse ota näitä vauvahommia ihan niin malttamattomalla asenteella kuin minä. :D Mutta kyllä mua hävettää, kun piti ottaa jostain mitättömästä asiasta pultit, vaikka oikeasti vaan harmitti oman kropan toimimattomuus.

Mua nyt rassaa tää raskautumattomuus erityisesti siitä syystä, että mulla on jo muutaman vuoden ollut menkkaongelmia. Olin muutama vuosi sitten 9-10 kk kondomiehkäisyllä ja alkuun meni kohtalaisen tasaisesti kuukautishommat ja sitten alkoi tulla sitä, että kierrot heitteli ja saattoi olla tosi pitkiä vuotoja (2 viikkoa!) tai useammat menkat yhdessä kuussa jne. Tätä hoidettiin sillä, että sain e-pillerit eli ei mitenkään. Eli huolestuttaa, miten naisen käy. :(

Tänään sisuunnuin ja tilasin elämäni ekat ovulaatiotestit! Eli nyt on järeät aseet käytössä, tervetuloa vauva! :D Harkitsen vakavasti myös gynelle menoa kierron keskivaiheilla, että näkisin limakalvon ja munasarjojen tilanteen. Pitäisi vaan löytää hyvä gynekologi.
 
Viimeksi muokattu:
noni, Pregcheck-paketti odottaa hyllyssä. Tänään joutu jo kaupassa huokaileen kun oli niin huono olo. Miehelle sit autossa kerroin, että näin oli ollut, niin se totesi luulleensa, että mulla on kauhea vessahätä (Mulla usein on kaupassa kauhea vessahätä :D ) :D :D :D

Mutta huomenna. Huomenna mä testaan.
 
Pahoittelut ja parempaa onnea uuteen kiertoon joutuneille!

Spukka mielestäni oikein kiva pirtsakka väri nyt käytössä :)

Norna toivottavasti kohdallasi oireet ovat oikeassa eivätkä testit. Vielä ehtii testitkin muuttua positiiviseksi.

niiskuilija tervetuloa tälle puolelle :) pikaista plussaa!

{Anskutin} voi että, jännää! Tsemppiä huomiselle!


ON: Täällä opetellaan ovistestailua. Vaikka aikaisemmin olen ollut sitä mieltä, että meillä aloitetaan yritys tjottailulla.. :p Kp10-12 nyt testailtu ja kokoajan ollut melko vahvat viivat, muttei vielä tasapaksua tai paksumpaa kuin kontrolli. Ylihuomenna olisi oletettu ovispäivä, joten toivottavasti tulee sitten plussaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: niiskuilija
Niiskuilijalle tervetuloa! Tässä kuussa saatu jo meidän porukkaan kolme uutta, hyvä näin, pysyy tasapaino, kun kovasti tuntuu kato käyvän odottajien puolelle...;)

Anskuttimella jännittävää! Huomenna siis ollaan fiksumpia! :)

Spukka, toivotaan, että tää oli joku härökierto ja seuraava normaali. Mulla on kyllä aina ollut epäsäännölliset menkat, vaikka tietysti pillereiden aikaan melko säännölliset. Monesti vaihteluväli 24-32, rasittavaa. Tein jo sotasuunnitelman eli nyt ovitikuttelen ja jos ei vieläkään onnistu niin menen gynelle ensi kierrossa. Kyllähän sitä voisi vaikka heti käydä, mutta jotenkin se 90€ kirpasee... o_O
 
  • Tykkää
Reactions: niiskuilija
Ihan kauhea pelko takalistossa, että testi näyttää negaa. Nyt on ollut niiiin paljon oireita (rinnata tuntuu erilaiselta, JATKUVAT seksihimot vielä näin kierron lopussakin, tuo pahoinvointi, väsyttää, menkat uupuu) kun oikein rupeaa ajattelemaan asiaa, että tuntuisi aivan hullulta että en olis raskaana.
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :) Onpas tää kivaa ja ihanaa ja jännää... Vaikka siis kierron puolesta pitääkin vähän vielä odotella... Mä oon kokoajan vannottanu ittelleni että mähän sitten pysyn housuissani enkä ala testailemaan sekopäisesti. No tänään sitte heti kaupassa kävelin suoraan raskaustestiosastolle ja testi tuli mukaan. :LOL:
 

Yhteistyössä