N
Niinpä
Vieras
Onko teidän 3-vuotiaat jo yökuivia? Meillä ei pidetä kiirettä asialla, mutta päiväkodista jo kehottelevat jättämään yövaipan pois. Itse olen sitä mieltä että tuo on kyllä meidän asia milloin oppii yökuivaksi. Onko teillä mennyt kauan opetteluun?