Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 12.12.2005 klo 12:47 viekku kirjoitti:On täällä joukossa omituisia ihmisiä,3v pitäisi jo olla ilman vaippaa ja 3v ei saisi enää käydä potallaSurku käy teitä kun ette osaa ajatella että kaikki lapsetkin ovat erilaisia!!Meillä poika 3v,päiväkuiva ja käy potalla,päikkäreillä ja yöunilla vaippa eikä merkkiäkään että univaippoja voisi vielä jättää pois.Ja muutenkin välillä tulee pissi housuun,no sitten ne pestään vaikka välillä kyllä ketuttaa.3vuotiaat ovat kuitenkin vielä pieniä lapsia ja se on iso asia kun osaa pidättää tarpeensa.
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2005 klo 17:53 eräs kirjoitti:mun poika kohta neljä ja yöllä läytetään vaippoja ei kerta kaikkiaan herää pissalle. nukkuu niin sikeasti
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 22:07 Vieras kirjoitti:Ei se ole pelkästään teidän oma asianne, kuinka kauan lapsenne vaippoja käyttävät. Miettikääpä sitä, kuinka paljon kaatopaikkoja kuormitatte monen vuoden vaippamäärillä...
Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2006 klo 17:49 katrillix kirjoitti:Ollaan alettu tuon neljävuotiaan kanssa tehdä niin et herätetään yöllä pissalle. Mies nukkumaan mennessään nostaa tytön sängystä potalle ja takas sit sänkyyn. Ihan on tyttö unessa mutta pissaa siihen ja aamulla on vaippa kuiva. Näin olen myös muiden kuullut vanhempia lapsia opettavan yökuivaksi. Saapi nähdä auttaako. Tosi sikeästi myös meillä nukutaan ja luulen ettei herää pissahätään.