3 vuotias jäi orvoksi 6 henkeä vaatineessa rekkakolarissa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
IIK
Apua, mä ahdistun. Todella pahaa mieltä koen kolmevuotiaan ressukan vuoksi joka menetti vanhempansa. Itse menetin kolarissa oman kolmevuotiaani, mutta minä olen sentään aikuinen, minulla pitää olla keinot selviytyä. Vaikka tuntuu ettei ole.Mutta voi! Miten tollanen pikkuraukka, josta vanhempien vielä kuuluisi pitää huolta. ;(
 
jeps jeps
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Hei oikeasti..

Eikö lasten vanhemmat koskaan ryyppää? Mun tuttavapiirissä kaikki vanhemmat dokaa ja sekoilee. Lapset on hyvässä hoidossa sillä aikaa. Tyhmyyksiä tekee sekä lapselliset että lapsettomat. Aina kai meitäkin on änkeytynyt yhteen autoon ylilastia. Käykö tällä palstalla vaan tekopyhiä?

Surullinen juttu tuo silti todella. Sääliksi käy lasta.
Ei vaan tällä palstalla olevat ovat täydellisiä vanhempia!
 
Vierailija
Itse kyllä juhlin ja rällään, mutta yksi asia missä olen elämäni aikan viisastunut on liikenteessä ajaminen ja matkustajana oleminen. Nykyisin ei tulisi enää mieleenikään mennä ylilastina autoon ilman turvavöitä! Autoillessa ne vahingot kun voi olla todella isot ja joskus se elämä kiinni siitä turvavyöstä, vaikka tässä kolarissa ne ei olisi pelastaneet.

Ikävä juttu kaiken kaikkiaan, mutta jotenkin iltapäivälehden otsikko, että vanhemmat kuoli sylikkäin ei nosta sympatiaa. :/
 

Yhteistyössä