3 vuotias ja oma aamutoimisuus :)

  • Viestiketjun aloittaja "sasa"
  • Ensimmäinen viesti
"eräs"
Eikö kannattis ensin syödä aamupala ja sitten vasta pestä hampaat? Ei kai sillä hampaanpesulla juuri ole merkitystä, jos heti perään syödään :O
Menee nyt ohi aiheen, mutta hampaat nimenomaan kuuluisi harjata heti ensimmäiseksi aamulla. Silloin ei pääse syödessä ne jotkut pöpöt, joiden njimeä en huonon yön jälkeen nyt muista, pääse jylläämään.
 
"vieras"
[QUOTE="eräs";27022070]Menee nyt ohi aiheen, mutta hampaat nimenomaan kuuluisi harjata heti ensimmäiseksi aamulla. Silloin ei pääse syödessä ne jotkut pöpöt, joiden njimeä en huonon yön jälkeen nyt muista, pääse jylläämään.[/QUOTE]

Jos juo mehuja aamupalalla niin näiden jälkeen ei saisi pestä hampaita.
 
"Kiraki"
Meillä molemmat, tyttö ja poika ei välttämättä herätä mua aina (tai tytön taaperoajasto jo aikaa) mutta herättyään jää istumaan sänkyyn..ja odottaa (tuijottaa) niin kauan että herään..Oon sanonut että hae kirja tms. mut ei..korkeintaa pissalle menee itsekseen. Mutta sitten kun isän kans herätään niin isä kyllä saa nukkua ja poika tekee itsekseen vaikka mitä :p
 
[QUOTE="eräs";27022070]Menee nyt ohi aiheen, mutta hampaat nimenomaan kuuluisi harjata heti ensimmäiseksi aamulla. Silloin ei pääse syödessä ne jotkut pöpöt, joiden njimeä en huonon yön jälkeen nyt muista, pääse jylläämään.[/QUOTE]

yöllä nousee happoja suuhun ja hampaisiin ja sen takia ne nimenomaan pitää pestä ennen aamupalaa.
Enkä mä edes kykenisi ite syödä aamupalaa ennen ku on hampaat pesty, paskaltahan se ruoka maistuis
 

Yhteistyössä