3-vuotiaan Suri Cruisen sadeasu: korkokengät! - katso kuvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
äidillä mukavat kengät ja lapsella korkkarit??? huh huh!

Samaa katsoin :D
Mutta ehkä he kasvattavat lapsensa niinkuin parhaaksi näkevät, ehkä tyttö saa itse päättää kengistään ja meikeistään ja vanhemmat toivovat elämän opettavan..tai jotain :D

Alkuperäinen kirjoittaja Fortune:
Joo ja äiti kulkee vieressä talvikengissä. Voi pahvit!! No ei ole ihanaa kyllä julkkiksien lapsien elämäkään.

joo ei ole ei. Ja sitten vuodattavat 20v kuluttua lapsuuttaan juorulehdissä. Onhan näitä ollut. Harvoin noiden julkkisten lapsilla on ollut kovin mukavaa lapsuutta amerikassa, poikkeuksia toki on, mutta silloin vanhemmat ovat tietoisesti pitäneet lapset pois julkisuudesta ja varjelleet näitä kaikelta ja antaneet viettää normaalia lapsuutta esim. jossain maatilalla.

Tää on niin tätä - lapsille on ok pukea aikuisten vaatteet ja varusteet (Jenkeissä), mutta viime viikkoisessa lääkäriohjelmassa sanottiin että jo nelivuotiaan lapsen vanhempien olisi syytä miettiä, etteivät näyttäytyisi alasti lapsiensa edessä. (Ja 14-vuotiaalle voidaan TIETENKIN tehdä nenäleikkaus)
Onneksi itse voin pyrkiä siihen, että lapset voivat olla lapsia - täytyy tosin tunnustaa, että välillä huomaan vaativani 3v esikoiselta ehkä vähän liikaa tyyliin pyykit koriin ja roskat roskiin... roskapuoli tosin kyllä hoituu aika innokkaasti

Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Sehän vaihtoi kengät hetkeä myöhemmin tennareihin, ei varmaan pidä niitä 24/7. Jospa sillä on prinsessakausi päällä ja tahtoo olla nättinä? Aika söpö lapsi :)

Viittaat tällä tennarien vaihdolla varmaan siihen syksyiseen lehtijuttuun.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sehän vaihtoi kengät hetkeä myöhemmin tennareihin, ei varmaan pidä niitä 24/7. Jospa sillä on prinsessakausi päällä ja tahtoo olla nättinä? Aika söpö lapsi :)

Samapa tuo, pointti oli että tuskin pitää niitä koko aikaa, ja tuskimpa joutuu tekemään niin vaan itse haluaa ja saa tehdä niin. Naurettavaa tämä sääliminen täällä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Samapa tuo, pointti oli että tuskin pitää niitä koko aikaa, ja tuskimpa joutuu tekemään niin vaan itse haluaa ja saa tehdä niin. Naurettavaa tämä sääliminen täällä :D

Niin justiinsa kaikkihan se kannattaa tehdä niin kuin lapsi haluaa. :) Ja kolmevuotias vielä, tietää varmasti, mikä on hjyväksi. :laugh:
Ja mitä väliä vaikka vaihtaisi kengät hetken päästä?? Kyllä se vähäinenkin vaikuttaa. Toki onhan sitä itsekin tullut käveltyä joskus lapsena kotosalla äipän korkkareissa.. Mutta vanhempien vastuulla tuo on, jos sitten tuleekin selkävikaa yms. Suomessahan joskus suositeltiin, että luistelu aloitetaan vasta 5-vuotiaana, koska ennen sitä jalat eivät kestä. En tiedä miten nykyään, kun oma lapseni ei vielä luistele vähään aikaan. :)

Mistäs sitä tietää miten paljon korkkareita pitää.

Ihana kun se suojaa tuotta Muppetia sateelta :D
Selvästikään (vaatteista päätellen) eivät ole tienneet sateesta, joten kenkiä on tuskin nimenomaan sadesäähän valittu.
Toivotaan, että tyttö on itse halunnut laittaa nuo kengät, ja voihan olla, että kävelevät vain 50 m. Ja että yleensä pitäisivät muita kenkiä. Näitähän me emme tiedä.

Yhteistyössä