<3 USKOVAT ODOTTAJAT 2010 <3

Hei! Tulen tuolta haaveilijoiden pinosta. Täällä raskautuneiden joukkoon olen jo kirjautunut 35+ odottajiin, mutta laitanpa tännekin tekstiä, vaikkakin hiljaista on elo täällä... Olen uskova äiti, vm -66 ja raskauteni viime viikolla testillä - kolmella eri - todettu. Nyt siis vasta 5. raskausviikolla ja omien laskujeni mukaan pienokainen syntyisi tuossa joulun alla 17. / 18. päivä joulukuuta laskettu aika... Tai sitten menee yli ja syntyy jopa joululapsena - näin aikaisemmat raskauteni ovat menneet, yliaikaisiksi.
Oireiluja ei muita ole kuin aivan järjetön rintojen kasvu - ihan viikon sisällä!!! Joudun vaihtamaan isompaan rintaliivin kuppikokoon jo heti alkuun - tilasinkin jo eilen ensimmäiset "mammaliivit"; tosi tyylikkäät ja kauniit sellaiset... Toivon ja rukoilen kuitenkin tietysti, että kaikki sujuu hyvin, olenhan tämänkin pinon siitä iäkkäämmästä päästä. Takana kolme normaalia raskautta ja terveet lapset näistä - 88, -94, ja -99. Olen viime syksynä avioitunut nykyisen mieheni kanssa. Tämä raskaus on odotettu, ja yli vuoden yritetty... Nyt Clomifen-kuurilla toisessa kierrossa tärppäsi! Odotamme hartaasti tätä rakkauden hedelmämme syntymistä ja tervettä lasta - nyt jännäämme ensimmäiseen ultraan vappuaattona 30.4.2010. Siunausta kaikille sisarille tässä ketjussa - ettehän te ole hävinneet lopullisesti täältä... Palaillaan :heart: :heart: :heart:
 
tannn
Haave2010, tervetuloa! =) Ja onnea ja siunausta pienen masuasukin johdosta. :heart: täällä käyn kovasti aina kurkkimassa onko kellekkään tullut vauvaa, tai muuten käynyt kirjottelemassa, itellä kun olis aikaa kirjotella kun päivät on tytön kans helppoja. :) ja muuten, meillä on uudempi pino, olikohan nimi <3uskovat odottajat 2010<3 huhtikuusta ->
Päivitän tiedot siihen kun oon sen pinon "päivittäjä".. Meillä tyttö on nyt 3kk päälle ja jo on kova vauva kuume, muutamia oireita löytyy, mutta luulen että ne on ihan vaan kuviteltuja.. no, kaikki yläkerran huomaan ja jos meille jo kohta toinen tulee niin se on vaan ihana asia. Toivotaan että teillä pysyy pikku kaveri kyydissä mukana! :)

kaikille soiukkeja ja kirjoitellaan! =) :flower: :heart:
 

Yhteistyössä