*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Kiiltokuva: varovaiset onnittelut <3.

Yökukkujana (vielä ois 2,5h aikaa nukkua jos heti sammuis!!) testasin laimeasta pissasta selvän negan. Oli kyllä ennen aikojaan kun vasta ke / to on odotettavissa mahd hanojen aukeaminen. Mietin että mahtaisko olla jtn virtsatulehdusta kun pakottaa mahaa epämääräisesti myös alapäätä. En oikein paikallista onko emätin/virtsatie. Kusettaakin usein :/
 
Huomenta! Täälläkin varovaisesti toiveet korkealla, eilen oli ihan järkyt menkkakivut vaikka oletettuun alkamiseen vielä viikko!
Wanhan Willan nuori emäntä, eihän se plussa välttämättä vielä näkyisi? Niin yksilöllistä kuitenkin, toisella näkyy nopeemmin kuin toisella. Toivotaan kumminkin! =)

Anskuna, ei miulla tullu ovis aiempaa kuin ois pitänyt, mut miksei se vois olla mahdollista? Tosin ennemmin se vissiin vaikuttaa kohdun limakalvon paksuuteen ja ph-pitoisuuteen..

Pupelaattori sama täällä. Kaks kun on jo ennestään niin on onnellinen heistä, mut silti se kuume vie voiton.. ja miehellä ei oo vielä omia. :D siitä infektiosta, miullakaan ei oo koskaan ollut, ohan vierasta siis.

Kiiltokuvalle varovaiset onnittelut! :heart:

Mites Unnaunna? Ootko vielä testaillu??
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Anskuna
Kiiltokuva kyllähän siellä viiva törröttää!! Onnea :heart:

Nuori emäntä uusintatestiä keskiviikkona?

Miehän tehin niin että säilytin nuita one steppin tikkuja ja siinä lauantaisessa oli roskishaamu!!!!!!! Ja ko mie just pääsin täällä kehumasta että niihin ei tuu turhia haamuja.. Se ei tietenkään näy yhtä hyvin laitteissa ko luonnossa, mutta luonnossa näkkee ihan missä valossa vain eikä tarvi väännellä ja käännellä.


Tämän aamunen apteekin testi taas ei anna yhtään toivoa. Tai näkkyy siinäki oikein pällistelemällä _joku_ mutta ei mittään mikä nostattais toiveita.


Summa summarum, pupelaattori jäi vielä iliman masuvauvaa. Tosin ihimettelen tuota lauantaisen tikun roskishaamua ko ei siinä perjantaisessa näkyny mittään. Ei yhtään mittään. Sallaa tietenki toiveet humpsahtaa kattoon. Kehtaako sieltä neuvolasta pyytää hcg-verikoetta..? Tullee semmonen olo että on ite ihan vainoharhanen ja jos se onki nega, niin sitte neki piettää ihan pöljänä. Huoh.
 
Mamina no meni yliajalle, varmaan 15 minuuttia pissimisen jäläkeen vasta nappasin kuvan. Aaa sie olit ehtiny tuonne välliinki vielä.. :) Hyvältä kuulostaa ne vattakivut :) Koska sie meinaat testata ekan kerran? Tämähän on aika tehokkaan tuntonen ketju... ;)
 
Pupelaattori, itse kun testasin apteekin omalla, en saanu ees viivan paikkaa viime kierrossa. Ihan vitivalkonen nega. Märkänähän siinä saattaa jotain fiilunkia näkyä mut ei luulis kuivana enää..(?)
Testit kun tulee postissa niin sit testaan :D en vaan tiiä kannattaako ees sillä tosi herkällä vielä, nyt on vasta dpo8 olettaakseni.
Yks mitä mietin noista tilattavista testeistä, ni meneekö ne matkalla pilalle kun ohjeissa vissiin oli ettei saa jäätyä.. Ja ainakin mein postinjakaja kulkee fillarilla ni kyllähä ne jäätyä kerkii siinä matkalla.. ?!
 
Maanantaita!

Ihanaa, ku meistä alkaa näin moni jakautua! :heart:

Mä kävin eilen ostaa cittarista pc:n ja rfsu:n r-testejä..ei meinaa olla luottoa noihin Sofin testeihin. Lukenu paljon huonoa niistä, tekee turhia viivoja. :attn: Jos huomiseen aamuun odottelis, sit kp25 ja viimesimmät kierrot ollu 26-28. :)

Nii, piti sitä vielä lisätä että oireita löytyy. Jo kohta viikon ollu tissit/nännit helkkarin arat, valkovuotoa lorisee, istumaan käyminen sattuu kohdun seutumille. Tota istumista oppinu jo vähän varomaan, käy aina hissukseen persiilleen. Ja nyt uutena ihmetyksenä: kun pesen hampaat, tulee ihan verenmaku suuhun. Ja ei, en hankaa mitenkää enempää ku aiemmin. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Noniin täällähän on ihan meininki päällä :D Odottelen täällä hullun kiilto silmissä lopputulemia:popcorn:

Testeistä
Kestävät kyllä pakkasta, ne on pakattu hyvin, kirjekuorihan itsessään eristää ja sisällä on yleensä vielä mukana ostoerittely kuitti sekä ohjepaperi nivaska jotka eristää, sen lisäksi vielä postinjakajan laukku ja muiden ihmisten posti, eivät siis ole kovin suuressa vaarassa jäätyä :)
 
Unnaunna Niin jännää seurata sun tilannetta! :popcorn: Kyllä nuo sun oireet kuulostaa niin lupaavalta.

mamina Kotitestillä näytti olevan pieni juttu tuosta testien jäätymisestä: https://www.kotitesti.fi/kauppa/ajankohtaiset-uutiset/51/ Ei pitäisi haitata, kunhan vain odottaa, että testit lämpenee ennen testaamista.

Pupelaattori Jos teillä on mukava neuvolan täti niin voisithan sinä kertoa noista tikuista ja kysyä, voisko asiaa tutkia tarkemmin? Mutta jos tietää, että on yrmy täti, niin ei taida kovin herkästi laittaa labraan.

WWne Kun ei muista, onko juuri sinun kohdalla puhuttu tästä niin onko sinulla näyttäny r-testi plussaa ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa? Jospa keskiviikkona jotain näkyis eikä olis mitään vti:tä. :)

Kiiltokuvalle varovaiset onnittelut, kyllä tuossa tikussa jotain näkyy! :heart:

Alkaa jo vähän malttamaton olo olla vauvakuumeen suhteen, mutta kyllä tää tästä etenee. Viikon päästä sovin sen kierukan poiston ja kun se on selvillä, tilaan ainakin raskaustestin jemmaan (ja ehkä niitä ovistestejä :whistle: ).
 
Pakkohan mun oli tulla tänne katsomaan mitä teille kuuluu, vaikka kuinka oon yrittänyt olla kiusaamatta itseäni.

viipulainen, Kiiltokuva ja Sonay Suuret onnittelut plussista
Quumeinen Teretulemast mukaan
Unnaunnajännät hetket on!

Mä oon muuten kanssa Satks:n asiakas =)

Hyvä kun joku puhu kilppari arvoista. Mun täytyy muistaa käydä arvot ottamassa, kun on ollut lievää liikatoimintaa. Me ollaan edelleen soutaa/huopaa vaiheessa tai siis eihän tosta mun viime päivityksestä niin kauheesti aikaa olekkaan. Molemmat ollaan 100% varmoja, että halutaan kolmas, mutta itseä vaan mietitytää toi miehen arvaamaton käytös. Täytyy silti sanoa, että eilen oli esikoisen synttärijuhlat ja mies oli niin rauhallinen ja avulias, että olin tosi ylpiä ja tyytyväinen. Pikkasen meni aikataulut keturalles, kun kaikki siivoukset ja leipomiset jäi eiliselle ja kuopus löi leukansa pöydän reunaan ja jouduttiin lähtemään sairaalaan liimaukseen :( Ihan hyvin meni kyllä juhlat, mutta itellä oli pinna kireellä, kun oli niin kauhee härdelli kokoajan. Mä tässä nyt oon ja ihmettelen ja kattellaan sitten kevväämmällä, mitä tapahtuu.

Kovasti plussatuulia kaikille
 
Hitto soikoon mun kanssa: heti kotiin päästyä nyt iltapäivällä, menin sitten kuseskelemaan tikkuun. Nyt kastumaan pääs pc:n testi..



Kuvasta ei tuo helkkarin onneton viiva/npaikka näy. Pienemmässä kuvassa puhelimella näkyy jotakin. :stick:

Pitää varmaan antaa tikku arsenaali miehelle, että piilottaa noi! En mä näköjään muuten pysty olee testailematta ennen aikojaan. Just itelleni aamulla lupasin, että aikaisintaan huomen aamulla tikutellaan. Mut minkäs sitä itelleen ja kuumeilulleen mahtaa.. :ashamed:
 
Täällä on nyt niin kuhinaa ja jänniä aikoja monella, että pakko tulla kurkkimaan aina uusimmat jutut :popcorn:

Omaa oloa, niin nenäverenvuoto loppui juuri, kun olin jo ihan varma, että selvä raskausoire olisi :D Verenmakua on kyllä suussa, kaikki kiukuttaa ja semmosta pientä kuvotusta aina hetkittäin.

Menkkojen pitäsi alkaa vasta ensi viikon tiistaina, niin ehkä nämä on kuitenkin taas vain vilkkaasta mielikuvituksesta johtuvaa :stick: :D Tai voihan se olla, että ovis on ollutkin aikaisemmin.. Oon vaan aivan mielettömän huono odottamaan yhtään mitään, kaikki mulle heti :ashamed: Joten aina välillä tekis mieli pissiä kaikki tikut nyt heti :D
 
Kiehinen mulla on noi ovis testit alkaneet näyttää plussaa ennen kp1:tä. Siis ei ihan yhtä vahvana testiviiva ja kontrolliviiva, mutta kuitenkin selkeästi toistakin viivaa pukannu.

Muutoin tämä emäntä kiittää ja kumartaa. Poistun taka-alalle ja uskon, että jos palaan vielä niin siihen menee muutama kuukausi. Tosin luulen että olen ratkaisuni tehnyt ja jatkamme soljuvaa arkea näiden kahden pienen ihanan lapsen kanssa. Taidan olla onnellinen just nyt, tässä näin <3. Pieni kaipuu ja kaiho ehkä on jossain sisällä, mutta paljon pienempi kuin onni tämän hetkisestä elämästä. Eli kp1 ja aikamoisen menkkakivut. Plussaonnea teille! Varmasti käyn katsomassa mitä täällä tapahtuu :popcorn:
 
Mamina ja Tuulentavoittelija & Porkkana84: Meillä on kierto samassa vaiheessa! Mun mielestä ovis oli viikko sitten maanantaina ja eilen juili lupaavasti. Mä olen kyllä mestari kuvittelemaan kaikki mahdolliset raskausoireet, joten ei uskalla liikaa innostua...

Kiva kun täällä on meitä monta, jotka olisivat menossa synnyttämään Satks:aan. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mamina
Kp25 menossa, edelliset kierrot ollu 26-28. Et onhan tässä viel muutama päivä armon aikaa..ja nyt jos ne menkat sit alkaa ni mä heitän vesilintuu noi sofin testit!! :kieh:

Mutta mutta, huomena uus päivä ja uus testipäivä samalla. Mie en luovuta ennen ku täti perkele tulee paikalle! :) Ja sit jos tulee, ni pääsempähän juhlimaan äitin 50v. kemuja.. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
Mammi niinpäs onki teitä monta samalla viivalla!! Kiva ko on mitä jännätä :xmas:

Mollimilla onpa mukava jos teillä on suunta parempi :) Onhan nuo miehet ylleensä ottaen vähän huonompia puhumaan tunteistaan tai mieltä painavista asioista ja se sitte saattaa oirehtia erikoisella tavalla.

Kiehinen meillä on just nyt joku eri neuvolantätsky.. Mie tuossa mietin asiaa ja aattelin että antaa olla. Jos tuo vattakipu vaan jatkuu niin setvin sitä sitte oman terkan kans kuukauen päästä. Ellen oo jo plussannu siihen mennessä ;) Tai ne menkat alakanu. Seki olis hyvä, mutta vasta toiseksi paras :D

Unnaunna tuo testikuva 17.03 näyttää kyllä ihan selevästi viivan mutta onkohan siinä väriä? Luonnossa näkkyy taatusti paremmin. Tännään uutta testiä, eikö? :)

Porkkana joko oot testannu?

Tuulentavoittelija kuulostaapa hyvältä! Koska se sie sitte meinaat testata?

Heidip niin niitä juttuja, ikä on 35 ja lapsoset 02 ja 14 eipä sitä kiertoa taikka yrityskertaa tiä sanoa. Tai mullehan joka kerta vällyjen välissä on yks yrityskerta, hihhih :D

Mamina siinä apteekin omassa näkkyy nyt joku oikein haamujen haamu. Mutta mie lakkasin just tällä päivämäärällä uskomasta roskishaamuihin ko olen niitä pissiny tässä vissin jo toistakymmentä päivää. Huoh.

Nuori emäntä oikein paljon onnea valitsemallesi tielle :heart: Tiiät minne tulla sittekkö/jos aika on :)

ON olen se mieki hyvä oireitten kuvittelija. Eilen vihilo tissejä ihan pirusti ja tuo vasen tissi on menny tosi kipeäksi. Tietenki se johtuu jostain imetysasiasta, mutta vähän jännä ko ei puoleen vuoteen ole ollu imettämisen takia tissit kipeänä.. Mutta miksi vaan toinen? Tietenki menkkajuilut jatkuu yhä vaan. Vatta on muuten löysällä. Mie eeon enempi ummetukseen taipuvainen, mutta nyt on ollu monta viikkoa kakkiminen tosi iisiä. Ja niin oli viimeksikki alakuraskauesta. En ala. Tännään juoksin heti pissalle ko sain silimää auki etten van ehi hakea mittään pissikippoa mistään. Tännään en testaa vaikka satais jeesuksen perkeleitä taivaalta. Koitan sinnitellä perjantaihin nyt. Ihan oikeasti!!! :)
 
WP 20150203 09 45 16 Pro onnistuukohan.. Onko tää se surullisen kuuluisa viivan paikka?:LOL:
Tämä siis eilen tehty, dpo7 tai 8 (kenties...eihä näistä tiiä :D ) ja kuvattu tänään. Eilen siitä ei ottanu märkänä tolkkua onko viivanpaikka vai haamuisten esihaamu.. mut nyt siinä niinku jotain näkysi. Muistan muistan, näitä ei sais tiirailla jälkikäteen :D No huomenna tai torstaina uusiks sitten. Pitäähän toi tilattu arsenaali tuhlata loppuunsa :D
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Kiehinen ja Viipulainen vastauksistanne testien suhteen!

Tsemppiä Unnaunna, vielä ei siedä heittää kirvestä kaivoon. Jos siulla edellisetkin plussat tullu ilmi vasta kun raskaus pidemmällä, ni eikai se auta kuin oottaa ja katsella alkaako tätsykkä tulla vai nou.. :)

Millä testasit Porkkana84? jollain erittäin herkällä vai sillä 25..? Onhan nää päivät aivan onnettomat testaamiseen minullakin, mutta ku oli pakko.... :ashamed: :D

Pupelaattorille kiitos aamun piristyksestä :D Semmosia ne haamut on, oikeen huutelee sieltä roskiksesta et tuuppa kattomaan miten mie täällä nyt näyn. Ei pie vissiin mennä. Miulle käy aina samanlai :D
 
Mamina no miehän tietenki näen tuossa ihan selevän plussan :LOL: Mutta oikeasti onhan siinä viiva, ja minusta siinä on väriki. Joku muuki vois silti kattoa... ;)

Eipä siellä neuvolassa minun asioita tarvinu alakaa höpiseen. Semmonen varaterkka että enpä sille halunnu sen kummemmin avautua. MISTÄÄN. Eli mie oottelen täällä vaikka hammaan tulevaisuuteen sitä plussaa. Tai menkkoja ja sitte plussaa. Kaikki muut mennee jo oottajien puolelle ja mie jään tänne puliseen itekseni... :D (itsesäälin iski päällensä)

Ehkä se vaan pittää alakaa nyt tallettelleen tasasin välein siltä varalta että siellä joskus joku ovis tapahtuu. Saattanu mennä niinki että vaan yks talletus tullu viikkoon. Eihän sillä mittään vauvoja saa saatana. :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mamina

Yhteistyössä