*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Moikkelis kaikille :)

Täällä ovis meni kipujen ja limojen peruateella ohi. Ketuttaa oikeen! Miehellä siis iltavuorot ja yöllä tuli vasta kotia, on yrittäny mua herätellä mutta enhän mä oo heränny :D ja päivisinkään ei onnistu petipuuhat kun on nää kaks touhuujaa. Mut ovis oli siis ma-ti ja sängys oltiin lauantaina. Nyt toivotaan et miehellä on teho siittiöitä!

Heidip toivotaan että talo olis ihana :)

tervetuloa nyytti, et oo yhtään liian aikasin liikenteessä :)

Keskenmenoista oli puhe (en muista nimimerkkiä), mutta jokaneb on henkisesti ollu erinlainen itelle. Mulle on vielä käynnyt niin, että joku läheinen on kans raskaana ja olis ollu viikon sisään lasketut ajat. Aina siis muistan oman kohtalon kun katson niitä lapsia, mutta kaikelle on tarkotus. Olinkin omalla tavalla onnellinen kun tyttöä aloin odottamaan ja kukaan läheisistä ei ollut raskaana, anto luottoa omalle raskaudelle.
 
Kiva etten oo muidenkaan mielestä liian aikasin kuumeilemassa :)
Tänään on siis pakko istuttaa toi mies alas ja keskustella..Koska esikoinen ilmoitti itsestään kesken pillereiden,ja kakkosta jouduttiin yrittämään yli vuos,niin eihän sitä koskaan tiedä vaikka sit tän kolmosen "tekemiseen" menis vaikka 2 vuotta!? Ja silloinhan tuo kakkonen ei enää ole mikään pikkuvauva :D

Nyt kun jätän noi pillerit,ja menossa on siis tyhjennysvuto,niin mitenköhän kauan kestää että kroppa palaa ns. normaaliin tilaan? Haluisin hirveesti kokeilla niitä ovistikkuja,mutta kun en tiedä vielä kierrosta,niin se on kai turhaa?
 
Kyllä se siitä Nyytti88, meillä alkoi eka vauvakeskustelu elokuussa, mut jäi sit taka-alalle kun yksin on vauvaa vähän vaikee hommailla. :D Mies ei siis ollu kauheen innoissaan. Mut nyt kun asia nous pintaa uudestaan tässä viikko pari sitten, niin kumit lensi roskiin samantien. ;)
Hormonikierukasta hankkiuduin elokuun 4. eroon, ja kierto oli sen jälkeen 33 päivää, sitten 30 ja viimeisessä 27. Tää on nyt neljäs kierto kierukasta luopumisen jälkeen.

Jotenkin ihan kauheeta olla koulussa pokerinaamalla kun noiden n. 20 vuotiaiden kanssa tuolla vääntää. Itellä eri ikä ja eri elämäntilanne, äitiysloma tähän väliin ois kyl ihanaa.
Kauhulla oottelen sitä kun kerron (sitten joskus ens vuonna, jos tärppää) raskaudestani.
Jotenkin mitä ylemmälle koulutusasteelle mennään niin sitä enemmän katsotaan kieroon niitä jotka uskaltaa ylittää max. 2lasta/talous rajan.
:stick:
Nyt heräs tuo mun ukko päikkäreiltä, pakko hyökätä ennenkuin se karkaa. :D
 
Viimeksi muokattu:
Heidip: oon edelleen kipee. Kävin eilen työterveydessä sairaanhoitajalla joka kehoitti käymään mehiläisessä korvalääkärissä jos on yhtään ylimääräistä rahaa. Sinne siis ens viikom torstaina.

Keskiviikkona jouduin käymään hammaslääkäripäivystyksessä ja ne vei multa hampaan suusta. Tiesin kyllä erukäteen että se tullaan poistamaan. Mutta nyt on ihan kenkku suu. Ainoo millä lohduttaa itteään on se että siihen hampaaseen ei ainakaan koskaan tuu enää reikää eikä siihen tän jälkeen särje koskaa :D
 
Samoissa fiiliksissä viikonloppua odotellen. Mulla kolme testiä jäänyt kesältä ja kyllähän ne kuumottelee sielä ihan kiitettävästi. :D
Lykkäsin meidän tuplat myyntiin huuto.nettiin ja oon katellu yhdistelmävaunuja aikani kuluksi.
Sekä miettinyt loistavia tekosyitä miks pikkujouluista tulee kuivat.. jos siis nyt tärppää. :D
 
Talo oli ihana. Nyt vaan tarttis ängetä pankkiin neuvottelemaan. Kuviota haastaa se, että nyt ei olekaan takaajaa tiedossa. Toivotaan, että pankissa kuitenkin ollaan suotuisia kun sinne menen.

Tylsä vaihe täälläkin menossa. Talletuksia tullut jonkin verran tehtyä, nyt kun tuo mies taas majailee täällä. Perjantaina sitten heitetään aivot narikkaan ja vietetään synttäreitä ja pikkujouluja :kiss: :xmas:

Nyytti88 musta tuntuu, että mun kroppa on edelleen täysin sekaisin. Pillerit jätin syyskuussa pois ja oviksen jälkeen on molempin kertoin alkanu raskausoireet, jotka kestää menkkojen alkamiseen saakka :snotty: Kierrot olleet 27 ja 32 päivää. Kai se oma mieli vaan niin kovin halajaa jo raskautta ja nostaa toiveet pilviin :saint:

hispu kyllä on sitkeä tauti, toivottavasti saat pian apuja oloosi :hug:

InkeriIisakki samoissa puuhissa olen itse ollut :heart: Ja pakko kyllä myöntää, että tilasin varastoon jo vaunusetin odottamaan. En pystynyt vastustamaan ja näytin miehellekin niin yhteistuumin päätettiin vaunujen kuosi =) Huomenna tai torstaina suuntaan kirppiskierrokselle niin voin vannoa, että hypistelen vähän vauvan vaatteitakin ;)

Wwne tarkistaisitko vielä, että tietosi ovat oikein? Sama toivehan meillä kaikilla :heart:

Plussatuulia loppuviikolla testaaville :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: InkeriIisakki
Siis hä, mulla pitäs huomenna menkat alkaa listan mukaan. Oon laskenu ite ihan päin mehtää. Voin siis huomenna ostaa testin jos aamulla ei oo tulvaa ;)
Mukamas oireitakin on :D pari iltaa oon palellu ja äskön tuli muka repäsy kipu. Mut miehen mielestä kärsin menkkoja enteilevästä kiukuttelusta.
 
Heidip Hyvä että joku muukin katselee noita jo. :D Miehen mukaan ihan liian aikaista, pöh.. ei ees suostu katsomaan hoitopöytää.. :D

kanttarelli_ kerro kuinka kävi. Toivotaan että täti pysyy poissa. :)

ON: onko kellään raskausoireena virtaputkentulehduksia? Iiihan tyhmä kysymys. mutta tajusin eilen, että sellasenpa oon jostain napannut. Mulla viimeisin oli muistaakseni joskus vuosia sitten, mutta raskaus-/imetysaikana sain jatkuvasti hypätä lääkärissä...
Tai no.. en mä ees tiedä onko tää tulehdus.. kipua ei oikeestaan, sen sijasta paineen tunne ja vessassa juokseminen.. koko ajan muka pitää mennä. :D

Täällä kp 22/27-30
 
Hei vaan!! Täällä kans uusi kolmannesta kuumeileva. Kuparikierukka on ollut pois elokuusta lähtien ja silloin alkoi myös yritys.

Alunperin meidän lasten (pojat 04 ja 07) piti olla jo tässä, mutta sitten jostain syvältä tulikin tunne, että kyllä minä haluan suuremman perheen. Ja kun tuo mieskin sitten sanoi, etä hän ei asetu esteeksi tälle haaveelle niin tässä ollaan! Jotenkin olen tosi kiitollinen elämälle, että oikeasti saan nyt alkaa haaveilla siitä kolmannesta. Mies taitaa pelätä, että se kolmas ei riitä vaan tälle jo aikalailla iltatähdelle pitää sitten hommata kaveri. No, eipä mennä asioiden edelle :)

Viime kierrossa taisin Unnaunnan tavoin kokea kemiallisen raskauden. Otti muuten henkisesti yllättävän koville, vaikka en ehtinyt haamuviivoista iloita kuin pari päivää. Mutta nyt on jo vähän vähemmän haikea mieli. Niin ja mulla alkoi vuoto lähes silloin kun menkkojenkin piti. Ja menkat oli ehkä hitusen kipeämmät ja runsaammat, mutta ei mitään sen erityisempää.

Täällä oli kyselyä ammateista...olen tietojärjestelmäasiantuntija. En tiedä onko mikään unelma-ammatti, mutta tällä tienaa leipänsä ja voita siihen päälle kohtuu helposti kun on tiukkana ettei työpäivät veny. Teen 6h työpäivää kun tuo nuorimmainen on ekalla luokalla.

Ja kierto nyt kp 4/27
 
kolmas kerta toden sanoo onnea plussasta!! :heart:

nyytti-88 mä luulen et mies on täällä kans varmaan eniten innoissaan tästä "tekovaiheesta". :LOL:

Harmi ku tää meidän ryhmä on näin hiljainen, nyt vähän aktiivisuutta naiset! Mä oon käyny tääl joka päivä monta kertaa kurkkimassa, mutta en viitsi yksikseen kirjotella. :D

Teretulemas mukaan mama-maisu! :wave:

Mites kanttarellilla kävi? Buranan haku matkalla? Ootko jo testaillut? ;)

Mä soitin äsken neuvolaan, ku ei mun kropassa tapahdu yhtikäs mitään! Lauantaina tulee kolme viikkoa ekasta haamusta ja eilen tuli kaks viikkoa nega pudotuksesta. Kemiallista siis epäilin, mutta vuotoa ei ole vieläkään näkynyt! Ja tänään aamulla viimeks testasin, onnettoman viivanpaikan onnistun näkemään, kun aikani testiä kääntelen.
Sain lähetteen labraan pissanäytettä varten. Ei tosta kyllä mitään hyötä ole, ku oon jo testaillut kotona niin paljon. Tai salaa kyllä toivon, että kaikki noi lähes kymmenet testit on olleet viallisia...jota kyllä epäilen vahvasti! :LOL:
Ja jos labran koe on myös nega eikä menkkoja kuulu, pääsen neuvola lääkärille tutkimuksiin. Maanantaina aattelin mennä käväseen heti aamusta ja seuraavana päivänä saa tuloksen. Jännää. =)

Plussatuulia kaikille ja mukavaa loppuviikkoa! :wave:

-Unnaunna
 
  • Tykkää
Reactions: InkeriIisakki
Onnittelut plussauksesta kolmas kerta todensanoo :heart:

Ja tervetuloa joukkoon mama-maisu! :wave: Kiva kun joukossa on muitakin, joiden vanhemmat lapset on jo pikkuisen isompia muttei kuitenkaan niin isoja vielä ;)

Mä oon kovin koittanut järjestellä huomisia synttäripikkujouluja, vuorokaudessa tuntuu olevan vaan liian vähän tunteja! Vielä on vaikka kuinka ja paljon tekemistä ja pitäisi yövuoroonki vielä eksyä. Toivottavasti nämä on nyt sitten viimeiset pippalot hetkeen aikaan =) Ovista odottelen viikonlopulle, hauskaa viikonloppua kaikille!
 
Heippa , mä täällä edelleen taustailen ja haaveilen yrityksen aloittamisesta. Keskusteluja on käyty mutta aivan ei vielä vihreää valoa ole mies näyttänyt... mutta AAVISTUKSEN alkaa kuitenkin jo miettiä jaksaisiko vielä 4.nen lapsen tehdä.. :heart: Itselläni on tunne että se kolmas lapsi olisi enemmän kuin tervetullut vielä :) Ehkä jos jaksan vielä hiillostaa niin ehkä se taipuu...

Onnea plussanneille <3 Ja Nyytti-88, onnea yrityksen aloittamisesta myös, siitä minäkin vielä haaveilen :p ja tietysti siitä "pikkukolmosesta"
 
Onnea plussaata kolmas kerta toden sanoo!

Nyytti88 kiva kun pääsette yrittämään :). Nyt vaan tärppionnea.

Peipi -82 eiköhän sen miehen vielä saataivuteltua. Olen kuulevinani toiveikkuutta tekstissäsi ;).

Itellä on edelleen tylsää. Ei mitään uutta. Menkat alkaa loppua ja ostin jo ovistestejä paketin valmiiksi :).
 
Moikka

Kolmannesta haaveilija mukaan?

Miehen kanssa puhuttuun kolmannesta lapsesta heinäkuussa, kun vanhimman poikamme vointi oli hyvä ja leikkaukset ohi.
Meillä on pikkukeskos poika syntyi marraskuussa 2010 ja toinen poika syntyi helmikuussa 2013.

Kierukka poistettiin elokuun alussa siitä lähtien ollaan ilman ehkäisyä oltu. Ovistikkuja alan seuraavasta oviksesta tikuttamaan.
Kierto on nyt ollu vähän epäsäännöllinen ja vuodot aika niukkaita.

Menkat loppui 2 päivää sitten, joten ovista odotellaan ja alan käyttä noita tikkuja.
Itse palasin töihin marraskuun alussa, pojat menivät päiväkotiin. Viihtyvät hurjan hyvin ja itekki nautin kun pääsin vähän töihin.

Kaikille mukavaa viikonloppua!
 

Yhteistyössä