Hirmuisen paljon onnea
Marya, pitkä odotus palkittiin viimein! Tarrasukkia :heart:
Kuinka kauan te muut olette yrittäneet?
Meillä on nyt kolmas kierto yritystä ilman ehkäisyä, mutta periaatteessa vasta toinen kun ensimmäiset 1½ kiertoa meni keskeytettynä. Tämän kierron suhteen toiveet erittäin korkealla :kiss:
hispu ensinnäkin :hug: Ehkäpä nuo sinun sairastelut on vaikuttaneet kierron käyttäytymiseen. Joko alat olla terveiden kirjoissa? Mulla ensimmäinen km oli henkisesti olosuhteisiin nähden
helppo, paitsi kun se la tuli niin minä romahdin. Nyt väkisin miettii, että kun raskautuu ja jos se menee kesken niin kuinka siihen sitten reagoi. Seuraava raskaus, kun kuitenkin olisi suunniteltu ja toivottu sellainen...
Nyytti88 ihan normaalia kuumeilua mun mielestä, eikä yhtään liian aikaista :heart: Itse kuumeilin toista jo hetimmiten, kun ensimmäisen kanssa päästiin synnäriltä kotiin :saint:
Pöllömamma Nuo pillerit olivat nyt 6 vuotta käytössä. Kierukka oli toisen lapsen jälkeen pari kuukautta, mutta se otettiin pian pois haittavaikutusten vuoksi. Viimeksi tosiaan kun pillerit oli saman verran käytössä, niin raskautumiseen meni 1,5 vuotta |O Ja viimeisin raskaus alkoi pillereistä huolimatta.. Kuten aiemmin kirjoitin niin toiveet on korkealla tämän kierron suhteen
(.) Laskureiden mukaan ovis ajoittuisi ajalle 28.11-3.12, saa nähdä.. Talletukset aloitettu heti kun vuoto loppui
Tällä hetkellä stressi aivan valtava
(kovin yrittää elämä potkia monesta suunnasta), yritän olla ajattelematta asioita liikaa.. Helpommin sanottu kuin tehty! Eilen oltiin taas Helsingissä ja tulevana tiistaina olen menossa katsomaan myynnissä olevaa asuntoa ihan mielenkiinnosta. Jos on sellainen, että tykästyn enemmän niin voisi sitten käydä pankissa neuvottelemassa. Ja jos hyvä tuuri käy, että laina myönnetään niin se tarkoittaa sitä, että osittainen hoitovapaani päättyy tammikuussa :xmas: Jännääjännää
Onko liian aikaista katsoa vauvan tarvikkeita
(vaunuja) kunnei ole vielä edes raskaana? Yhdellä firmalla olisi nyt tarjousmyynnissä koko paketti sisältäen kaukalon ym. härpäkkeet ja mun tekis mieli tilata jo :saint: Vai enteileekö se huonoa onnea? Oonhan mä ostanu jo ensimmäiset äitiyshousutki ja hankkinu jotai vauvanvaatteita
(kierrätyksestä ja kirppikseltä).
Ja toinen kysymys; mikä on sen kankaan nimi vaunujen eteen ja kiinnitetään kuomuun esimerkiksi verhorenkailla? Moni tekee niitä itse.. Mulla olisi idea kuosiin, mutta kun tuo nimi on nyt hukassa
Mä päätin sittenkin järjestää synttärit ja pikkujoulut :kiss: Saa tähän härdellin keskelle vähän muuta ajateltavaa
Mukavaa loppuviikkoa kaikille! :heart: