*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Tää vois kans ilmoittautua =) Eli kolmatta kuumeillaan, mulla ja miehelläni -09 ja -11 syntyneet yhteiset lapset, miehellä entuudestaan kouluikänen lapsi. Tää kuumeilu tuli kyllä ihan puskista omalta osaltani, on sitä tullu mietittyä josko EHKÄKENTIESJOSKUS vielä kolmaskin muksu ja sekin vain jos saan jonkun aivotärähdyksen kautta vauvakuumeen, mutta joulunalla se iski.. KUUME. Ilman mitään (fyysistä)tärähdystä ;). Oon kyllä aina ollut hirvittävän spontaani kaikennäkösissä päätöksissä ja fiiliksen pohjalta menty, mutta niinku sanoin, tää tuli ihan puskista. Yksi yrityskerta olis nyt takanapäin (mitää ehkäisyjä ei oo koko yhdessäoloaikana ollut, laaki on vaan jätetty ei-toivottuina aikoina aina "tallettamatta"), eli tilanne tältä osin yk2 ja kp 2/26-28 :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Mollimilla
Tervetuloa kaikille uusille! Ihana kun on saatu eläväinen ryhmä kasaan.
Sonay: mä luulin kans taannoin kolmannen olevan joku kaukainen ajatus takaraivossa, kunnes naps! Tajusin jotenkin kait että jos ei nyt pian aleta toimiin niin homma jää :D.
Vaniljainen: juurikin tuota soutamista ja huopaamista on täälläkin. Väliin valvon yöt miettien että mihin tässä oikein on alettu ja olen ihan pimee... Sitte ku täti tulee kylään niin itku pääsee! Pitäis kait olla liikoja pähkimättä. Onhan sitä ennenkin selvitty!
Anskuna: mä tulin äidiksi 27 v eikä koskaan käynyt mielessä et olisin liian vanha. Samoin kun kuopus syntyi olin 30v enkä kyllä tuolloinkaan kokenut olevani liian vanha. Nyt puolestaan olisin 34v ja se tuntuu olevan ikäkriisin paikka. Varmaan jokin henkinen juttu kun 33 ei ole paha, ha haaa haa. Kuten jo totesin olen niin pimee (en aina itekkään pysy aivoitusteni perässä).
On. Eilen oli menkkamaista jomotusta, mutta nyt mennyt jo ohi. Vähän odotteleva olo mitä tuleman pitää.
 
Aba
Täällä on vähän jännät paikat ehkä. Mulla on tosiaan kierto ollu sen 24-26pvä, joskus käyny 27:kin. Mut nyt mulla siis olis kp27 eikä mitään. Jotenki viimeviikolla oli tosi vahvana olo että raskaana ollaan, mikä tosin on nyt vähän jääny taka-alalle. Nyt risteilee jos jonkinmoista ajatusta päässä, ehkä jopa vähän ahdistaa. LÄhinnä se jäätävä pahoinvointi, jos tää nyt on tätä edes...
 
wwne, meillä onki näköjään samat päivät meneillään. Mulla jomotteli myös eilen illalla menkkamaisesti alavatsaa. Eilen ja tänää aamulla testannu negat. :( Dpo luultavimmin 11...
Tsempitykset sinnekkin ja eiköhän päräytetä plussat loppuviikosta viimestään? ;)

Aba, ootko jo testaillu? Pikapikaa tänne kertoo kaikki testi uutiset! :wave:

Huomista aamua ja testiä malttamattomana odotellen,

Unnaunna
 
Aba, testiä kehiin :popcorn:

No mun äiti on ollut 42v, kun on saanut viimeisen. Se on mun mielestä jo liian vanha ikä, toki joillekin se sopii. Nyt kohta eläkeiän kynnyksellä pyörivä äitini ei enää jaksa suunsoittajateiniä, joka pelaa yöt tietokoneella ja löhöää päivät sängyssä.
Esikoisen saadessani olin 23v ja se oli hyvä ikä. Se oli mulle hyvä juttu muutenkin, kun olin niin lapsellinen, ilkeä ja ylimielinen niin lapsen saaminen on pehmentänyt mua ja ennenkaikkea kasvattanut aikuiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Mollimilla
Aba
Ei mulla ole yhtään testiä kotona... Et huomenna pääsen vasta hakemaan joskus iltasella, eli jää varmaan testailut ylihuomiselle... Jotenkin jännittävää, yhtään en ajatellut että ihan ekasta kierrosta vois tärpätä, en edes pitäny sitä mahdollisena.

Ja sori etten oo kommentoinu teidän muiden juttuja lähes ollenkaan, alotin uudessa työssä niin oon ihan poikki työpäivän jälkeen!
 
Tervetuloa uusille! :wave: Toivottavasti pääsette kärryille pian ja saadaan ketjusta entistä eloisampi ;)

Aba siellä onkin jännät paikat! Plussatuulia :heart: Samaten Unnaunnalle ja wwnelle peukut ja varpaat ristissä, että olisi sitä itseään :heart:

(.) Mä en nyt sitten tiedä oliko mun ovis jo, en ehkä saanut lh-huippua tikkuun, vai onko vasta tuloillaan. Tänne linkitin eilen ovissuoran tähän saakka toivoen josko jollain olisi kokemuksia haaleista plussista. Tuohan näyttää, että kp12 olisi ollut vahvinta luokkaansa mutta ei kuitenkaan plussa. Eilen oli haamulainen ja tänään on ovistesti taas lähtenyt tummumaan (tikutan kierron loppuun saakka). Eilen tuli vessassa veriviiru ja tänään on tullut verensekaista limaa. Liittyyköhän tämä nyt ehkä tulevaan ovikseen vai voisiko olla kiinnittymisvuotoa (kp16 nyt)? Tai sitten ihan jotain muuta. Ei auta kun seurailla tilannetta...
 
Moi! Aattelin tulla tänne mieki kuumeileen mikäli joukkoon vaan mahtuu... :)
Taustoja sen verran että mulla alakaa tulla kiire tässä hommassa ko ikkää on ehtiny kertyä ittelle jo 35vee (kääk! miksi, milloin?). Minun ykkönen on jo kohta 14vee miehenalaku, pikkukakkonen synty nyt loppukesällä eli on vielä ihana pikkunen 5kk vauvanpalleroinen ja sitte iski vauvakuume! Oon tässä oikeastaan jo pari kuukautta myhäilly asiaa, mutta nyt pyhien aikana se iski oikein kunnolla! Pakko saaha kolmonen <3 Muttia on tietenki matkassa sen verran että mies ei oo vielä lämmenny ajatukselle eikä mulla oo vielä alkanu menkat ku tuo vauvanpallero on edelleen täysimetyksellä. Mies ei kuitenkaan oo vielä ihan totaalikieltäytyny ja ollaanki nyt parin viikon aikana ajettu pari kertaa ilman ehkäsyä..

Eli mie tällä hetkellä kuumeilen ihan yksinäni, koitan toki lämmitellä tuota siittiösäiliötä parhaani mukkaan ;) Ja mie haluan kuumeilla yhessä muitten kans!
 
Tervetuloa uudet munkin puolesta, vaikka itsekkin olen uusi :) (siis tässä ketjussa, muuten täällä on tullut vietettyä aikaa kun olen kuumeillut ja odottanut aikaisempia lapsia :) )

Pupelaattori Sinullehan on iskenyt aikaisin kuume, mutta eihän sille mitään mahda. Tämä kuume ei aikaa tai paikkaa katso! Toivottavasti mies nappaa pian syötin :saint:

Heidip mun mielestä tuossa kp 12 on kyllä vahvin viiva, ihan kuten itsekkin totesit. Noissa testeissähän ei ole kontrollikaan mikään älyttömän tumma joten siihen verrattuna uskoisin että ovis oli kp 12 :)
Ja tuo veri ;) ettei vain olisi sitä kiinnittymisvuotoa:whistle:

Aba onko menkat pysyneet poissa? :) jännääää!!

Unnaunna ootko sie testannut jo? :heart:

Mä unohdin kertoa oman ikäni, eli täytän maaliskuussa 29(apua).
Mun mies täyttää syksyllä 37, joten senkään vuoksi ei haluta vuositolkulla jahkailla kolmosta. Jos me se tehdään niin nyt se tehdään, tai ainakin yritetään jospa se tärppi kävisi :)
Vielä pari viikkoa ja saan tuo härvelin pois tuolta sisuksista. Mies just eilen kysyi, että mikäs se meidän suunnitelma sitten oikein on, tuleeko hän sitten sisälle vaan kun kierukka on poissa vai mietitäänkö vielä :D Melkoista jahkaamista tämä meidän touhu nytten. Ainakaan toi kierukka ei sovi mulle yhtään, jatkuvasti tiputtelee ja tietyt asennotkin prkl sattuu. Kamala kapistus.

Mukavaa päivää kaikille, tämä lähtee töihin. Pyörällä.Lumipyryssä.Ja arvatkaa onko tiet aurattu? :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Heidip: toivotan että ois kiinnittymisvuotoa. Sopis varmaan ajankohtaan?!! Itellä ei moisesta omakohtaista kokemusta... Peukut pystyyn.

Katos vaan Unnaunna, samoissa mennään. Mä olen nyt niin totaalisen oireeton, että kuvittelen olevani raskaana hah haa!! Edelliset raskaudet nimittäin ovat alkaneet oireitta...

Aba: nyt testiä! Mieli varmaan voi olla vähän sekava josko plussa on napsahtanut. Kerro sitten miten kävi :D.
 
Tervetuloa uudet minunkin puolestani, mä täällä taustailen ja odottelen yrityksen aloitusta. Sonay, sulla näyttää olevan samankaltainen tilanne kun mullakin, miten sait miehesi mukaan vauvantekopuuhiin? Tai,noh aika helpostihan nuo yleensä "puuhiin" lähtee :LOL:.. Me ollaan vakavasti keskusteltu pariin otteeseen, ja jätettiin asia nyt muhimaan. Ehdotonta EItä en kuitenkaan saanut, että toivoa on vielä. Itsekkin olen hämmästynyt tästä vahvasta kuumeilusta joka alkoi jo syksyllä, varsinkin kun luulin että lapsiluku olisi jo täynnä :)
 
Teretulemas uusille!! Ainahan meidän joukkoon mahtuu! :wave:

Mä oon testaillu nyt kolmena aamuna peräkkäin. Tänään dpo 12 ja testi on erilainen kuin kaks aiempaa. Siinä näkyy jotain, varmaan viivanpaikka, mutta kyllä siinä luonnossakin näkyy väriä...himppasen ehkä. :LOL: Ja viiva on vahvin tuolta vasemmasta reunasta, ja siellä se värikin näkyy eniten. Kuvaa ei meinannut oikein saada, mutta tuossa yksi..

 
Peipi -82 No siitä ei erityisemmin edes keskusteltu. Touhuillessa siinä "sovittiin" että tulkoon talletus. Ja talletus tuli ;).. Jälkeenpäin kyllä jutusteltiin asiasta ja tultiin siihen tulokseen että tulkoon jos on tullakseen, kyllä tuossa nyt kolmas vielä menee. Vielä ku noi olemassaolevat alkaa olla suht omatoimisia ettei mun ja isännän tarvi olla joka asiassa häsyissä. Rupee tässä tietysti ikäkin karttumaan enkä kovin "vanhana" enää lapsia aio tehdä, joten viimesiä vuosia viedään lisääntymisen saralla. Jännittävää aikaa tämä kyllä on =).

Niin unohdin muuten myös ikäni mainita alussa. Kolmekymmentä tuli aika hiljan täyteen. Mun lasten syntymävuodet on merkitty vähän "vierestä" tonne taulukkoon ekalla sivulla, ne on -09 ja -11, mutta eipä tuo haitaksi oo =).

Oletteko muuten huomanneet että joka synnytyksen jälkeen olisi kierrot lyhentyneet? Mun kierrot oli ennen ekaa raskautta AINA 28, synnytyksen jälkeen aina 26 ja toisen jälkeen on pysytelleet 24-28 välillä. Viime aikoina on vähän vakiintunut tonne 26-28 mutta heittoja ja kierron lyhentymistä ollu vain synnytysten jälkeen.

Täällä alkaa jännäilyt vasta reilun viikon kuluttua kun oviksen kuuluis tapahtua, eli menkkojen kanssa matalalentoa kohti sitä! Tsemppiä muille joilla voisi tapahtumia masussa olla tällä hetkellä ;)! Heidip:llä ainakin kuulostaa lupaavalta!
 
Unnaunna. Ihan vähän pientä reunusta näkyy viivasta. Se vahvistuu sitten jos on vahvistuakseen :)

Mulla on ennen lapsia ollut kierto 30-37 päivää. Ekan jälkeen 28-30 ja toisen jälkeen 28-29, mut nyt viime kuukausina on venynyt 35 päivään asti. Voisi ehkä sanoa kierron lyhentyneen synnytyksen jälkeen.

Onko teillä muilla muuten kuukautiset pysyneet poissa niin kauan kuin ootte imettäneet? Mulla esikoisesta ne oli poissa 2kk vaikka oli täysimetyksellä (imetin 5kk). Toisesta 2,5kk vaikka oli myös täysimetyksellä ja jatkuvasti viihtyi tissillä (imetin vuoden).
Oon ollut pettynyt omaan kehooni, kun on muut ovat kertoneet menkkojen pysyneen poissa, imetyksen vieneet kilot ja tukan kasvaneen takaisin. Mulla ei ole tapahtunut noista mitään :ashamed:
 
Unnaunna onnittelut :heart: Viivalle vahvistumista ja tarrasukkia :kiss:

Mulla ei ole synnytykset vaikuttaneet kuukautiskiertoon. Pillereiden aikana kierto oli säännöllinen 27-28 päivää. Ehkäisyn lopetettua ennen lapsia ja nyt pillereiden lopetuksen jälkeen ollut epäsäännöllisiä 29-37 kiertoja. Ennen esikoista taisi olla pidempiäkin, en enää loppuaikoina pitänyt kirjaa kun yritystä oli sen 1½ vuotta.

Mulla tuo imetys ei vaikuttanut mitenkään kuukautisiin eikä ehkäisyyn |O Muistaakseni kahdet kuukautiset ehti olla ennen kuin plussasin kuopuksesta esikoisen ollessa 6kk (olin jo rv6+3 ja imetys loppui esikon ollessa 5kk maidon maun muuttuessa hormonien vuoksi). Kuopuksesta alkoi kuukautiset täysimetyksestä huolimatta heti jälkivuodon loputtua ja mulle laitettiinkin kierukka jälkitarkastuksen jälkeen, se otettiin sivuvaikutusten vuoksi 2kk päästä pois ja aloitin e-pillerit, joita käytinkin nyt 6 vuotta.

Tervetuloa Pupelaattori joukkoon! Toivottavasti te taustailevat kuumeilijat pääsette pian yrityksen makuun todenteolla ;)

Sonay ne lasten iät on varmaan jääny vahingossa kopioinnista :ashamed: Päivittelen hetken päästä tuota listaa ajantasalle. Kiitos kun mainitsette virheistä ;)

(.) En tiedä vaikuttaako maca-jauhe nyt oikein kunnolla vai alkaako kroppa toimimaan pillereiden jäljiltä ns.normaalimmin.. Mut en ilmeisesti oleka missannu ovista sillä ovistesti oli iltasella vahvempi kuin kertaakaan aikaisemmin, oletan oviksen olevan yöllä/aamulla. Keskimääräisten kiertopäivien mukaan ovis ajoittuisi lauantaille, mutta kyllä se jo hollilla on toivottavasti :cool: Se vuoto on ilmeisesti ovisvuotoa, sellaistakin kuulemma on :attn: Tänään on jalkoväli ollut kosteena ja kuumottaa poskia ja koko kroppaa koko ajan. Miehelle vihjailin puuhia kunhan saan lapset nukkumaan ;) Mielenkiintoisia aikoja :heart:
Pakko kyllä tunnustaa, että toivoin vuodon olevan kiinnittymisvuotoa.

Mä kävin tuossa tekemässä 2 yövuoroa ja nyt saa lomailla vielä loppuviikon, tässä kierrossa pääsee kunnolla hyödyntämään otolliset ajat eikä tarvitse stressata juuri työvuoroja ;) Ensi viikon maanantaista alkaen mun osittainen hoitovapaakin sitten päättyy, jännä alkaa taas tekemään 100% listaa - toivottavasti ei kauaa tarvitse ;)

Mukavaa illanjatkoa kaikille :heart:
 
Vaniljainen äläpä muuta sano. Vielä jäläkitarkastuksessa olin sitä mieltä että minun lapsentekoura on tässä mutta niin se mieli muuttuu ko kuume iskee :) Olis kyllä ihana ko olis kaks pienellä ikäerolla. Ykkönen kasvo yksin ja yhtäkkiä seki on alakanu minua surettaan, vaikka ei tuo hurjan kärsineeltä vaikuta :)

Unnaunna ihan selevä plussa vaikka näyttääki tosi kapealta minun näytöllä! Vaatii kyllä uusintatestiä ;)

Heidip sulla on pienellä ikäerolla lapset! Mikä sinusta on ollu parasta ja mikä pahinta sillon ihan alakuun ko toinen oli vastasyntyny? Mielellään painottaen niitä 'parasta'-juttuja että voin vinkata miehellekki ;)

Gorthaur mie en yhtään muista miten ykkösen kans alko menkat, mutta nyt tosiaan on loistanu poissaolollaan ja kakkonen ihan just 5kk, ollaan maisteltu kiinteitä hyvin vähän eli käytännössä täysimetyksellä vielä. Tietenki mulla on myös vähän toiveita että oisinki jo raskaana, mutta ei taija olla mahollista ku limakalavot on vieläki ihan rutikuivat :ashamed:

Viime yönä meillä herättiin vaan kahesti syömään, nyt on levänny olo ja jaksaa ihan tosissaan kuumeilla tännään :)
 
Tervetuloa uudet mukaan :flower:
Unnanunna Onnea, onko viiva vahvistunut?

Onkin ollut niin vilkasta keskustelua, hieno homma. Mun hyvät uutiset jatkuu edelleen. Eli maanantaina olin gynellä ja siellä tehtiin täysi tarkastus. Kystaa ei näkynyt, eli se ilmeisesti puhjennut silloin kun oli noi pahimmat kivut. Kaikki oli muutenkin ok. Kipuja tulee nyt seurata pari kuukautta ja jos vielä jatkuvat, niin sitten tehdään tähystys. Mulla kun on aiemmin ollut samanlaisia kipuja, jotka paljastui kiinnikkeiden aiheuttamiksi. Mahdollisen raskautumisen jälkeen ei tarvi heti aloittaa Disperinia (altistaa keskenmenoille) katsotaan sitten taas myöhemmin, että koska aloitetaan.

Nyt se on sitten todellista, että kolmas saa tulla sekä lääkärin että miehen vihreän valon jälkeen :D Me ollaan kuitenkin päätetty yrittää odottaa kesään ennen kun aletaan tositoimiin. Maalis/huhtikuussa käyn näillä näkymin ottaa kierukan pois. Jaiks, intoa, malttamattomuutta, onnea ja vähän pelkoakin ilmassa.

Plussatuulia kaikille
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kiehinen
Onko teist kellään kuumottanu poskia oviksen aikaan / munasolun irrotessa / hedelmöityshetkellä? Viime kierrossa limojen ja menkkojen mukaan ovis oli kp23 ja listasin oireisiin kp26 poskien kuumotuksen. Tässä kierrossa oletin oviksen ehkä olleen kp12 ja nyt poskia on kuumottanut kp15 alkaen (tänään kp18), eilen oikein viimeisen päälle. Verensekaista limaista vuotoa on ollut kp16 asti erittäin vähäisenä.
Eilen vielä oletin oviksen olevan yöllä/aamulla, mutten ainakaan tikuilla ole bongannut lh-huippua. Vahvaa haamua näyttää koko ajan, että tiedä sitten miten pitäisi mikäkin tulkita |O

Jotenkin nyt haluaisin tulkita niin, että olisi dpo6-5 jos ovis oli kp11-12 (miten se nyt laskettiinka?). Tää poskien kuumotus olisi merkki hedelmöittymisestä ja vuoto kiinnittymisestä. Eikös me voitaisi sopia niin, että plussaan parin viikon päästä? :whistle:

Mollimilla niin meidänkin piti aloittaa yritys vasta vuodenvaihteessa vaan kuinka kävikään :LOL: Ehkäisyn lopetettua mentiin vielä tovi keskeytetyllä, mut sen jälkeen on ollu ihan aktiivista yrittämistä :D

Pupelaattori parasta oli tietenkin, kun molemmat lapset oli kadehdittavan helppoja syntymästään saakka. Kuopuksen synnytyskin oli tosi helppo ja olin heti kotiinlähtökunnossa :D Jouduttiin kyllä olemaan bilirubiiniarvojen vuoksi muutama päivä sairaalassa. Esikoinen otti ensiaskeleensa siskonsa syntymäpäivänä, kun tuli äitiä ja vauvaa katsomaan :heart: Vuorokausirytmit muodostui molemmille suht samanlaisiksi nopeasti, sain itse levättyä ku tytöt nukkui päiväunia. Isompi oli ikionnellinen, kun sai auttaa vauvan hoidossa: haki puhtaan vaipan, vei likaisen roskikseen, antoi puklurättiä jne. Esikoinen on selkeesti aina ollut äidintyttö ja pienempi isintyttö :D Liikkuminen oli helppoa, kun molemmat oli pieniä ja meillä oli tuplat käytössä. Neuvolassa annettiin usein tytöille yhteiset ajat, ettei tarvinnut montaa kertaa käydä varta vasten jomman kumman kanssa. Samaa on edelleen esimerkiksi hammaslääkärikäynneillä.
Liekö aika kullannut muistot, mutten muista haastavimpana kuin imetyksen opettelun. Mulla meni ~2 viikkoa synnytyksestä maidon nousuun eikä tuo pienempi huolinut koskaan pulloa tai tuttia. Sitten kun saatiin imetyskin sujumaan niin imetin 11kk tuota tissitakiaista.
 
Kiitos listalle pääsemisestä ja tervetulotoivotuksista!

Oon käynyt lukemassa vain kännykällä niin ei ole tullut näpyteltyä mitään. Mutta aivan mahtavaa, että täällä on aktiivisia kirjoittajia! Ja niin monella on samanlaisia ajatuksia kuin itsellä kolmannen hankkimisesta. Ihana huomata, ettei ole pipipää, joka ainoana ihmisenä maailmassa miettii vauvakuumeisena, onko järkeä hankkia enää lapsia.

WWNE I feel for you! Mulla ahdistaa kans melkein joka päivä, kun mietin kolmannen yritystä. Toisaalta ahdistaa sekin, kun nuo jo olemassa olevat lapset kasvaa niin joutuin. Miten osaa lapset pitää vanhempana "kaidalla polulla", kun maailmassa on niin paljon houkutuksia ja pahoja ihmisiä? Tää on yks asia sarjassa "mitä mietin öisin, kun uni ei tule".
Mutta kolmannelle on nyt niin järkevä aika kuin olla ja voi, ettei sitä uskalla olla käyttämättä. Ehkä uutta mahdollisuutta ei tulekaan?

heidip Sovitaan vaan, että plussaat parin viikon päästä! :D

Mollimilla Onnea hyvistä gyneuutisista! Meillä on melkolailla sama aikataulu, kun mullakin on tarkoitus poistattaa kierukka maaliskuun lopussa / huhtikuun alussa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mollimilla
Aba onnea matkalaisesta ja nopeasta tärpistä!! :heart: Toivotaan, että meistä tulee vielä edes muutama syyskuisiin mukaan. :)

Mun testailut jäi tältä päivältä väliin. Oon helkkarin moisessa kuumeessa ja räkätaudissa. Yö meni valvoskellessa ja jouduin ramppaamaa vessassa jatkuvasti. Mut menkat edelleen alkamatta, kp 26..;) Tosin tää tautiki varmaan niitä viivyttää..

Huomenna taas toivottavasti pääsen testailemaan.

-Unnaunna
 
Huomenta!

Yö meni taas ranttaliks, ei pelkästään flunssan takia vaan myös sen, että yöllisellä vessareissulla täti kurvas paikalle! Eli kp 1 ja yk 3 pärähti liikkeelle..:kieh:
heidip, mulle vois korjata etusivulle kp:t niin että pyyhkii 70 pois ja laittaa 26-28. Tattis! =)

Jännä juttu, mua ei jotenki harmita tää tädin tulo niin paljoo. Varmaan yks syy on se, että ku menkat oli kadoksissa pillereiden lopettamisen jälkeen, ni nyt ku ne tulee, ni tietää edes jotain tapahtuvan kropassa.
Mietiskelin yön tunteina, et pitäiskö tilata ovistestejä. Pystyis ehkä näkemään onks mun ovistuntemukset paikkaansa pitäviä, kun ne niin selkeesti oon tuntevinani..:whistle::LOL:

-Unnaunna
 
Viimeksi muokattu:
Unnaunna voi höh... Uutta kiertoa vaan kehiin. Toivottavasti olet jo paremmassa kunnossa tänään!?

Aba: onnittelut pikaplussasta!

Ite testasin räikeän kirkkaan negan aamulla :D. En kyllä mieltäni pahoittanut minäkään... Olen nyt monta yötä mennyt todell vähillä unilla ja taidan olla aika sekasin ajatusteni kanssa. Josko täti tulee kylään niin en taida sitä ens kuussa enää ajaa pois... Niin mä kyllä tosin ajattelin kk sittenkin...
 

Yhteistyössä