Onko teist kellään kuumottanu poskia oviksen aikaan / munasolun irrotessa / hedelmöityshetkellä? Viime kierrossa limojen ja menkkojen mukaan ovis oli kp23 ja listasin oireisiin kp26 poskien kuumotuksen. Tässä kierrossa oletin oviksen ehkä olleen kp12 ja nyt poskia on kuumottanut kp15 alkaen (tänään kp18), eilen oikein viimeisen päälle. Verensekaista limaista vuotoa on ollut kp16 asti erittäin vähäisenä.
Eilen vielä oletin oviksen olevan yöllä/aamulla, mutten ainakaan tikuilla ole bongannut lh-huippua. Vahvaa haamua näyttää koko ajan, että tiedä sitten miten pitäisi mikäkin tulkita |O
Jotenkin nyt haluaisin tulkita niin, että olisi dpo6-5 jos ovis oli kp11-12 (miten se nyt laskettiinka?). Tää poskien kuumotus olisi merkki hedelmöittymisestä ja vuoto kiinnittymisestä. Eikös me voitaisi sopia niin, että plussaan parin viikon päästä?
Mollimilla niin meidänkin piti aloittaa yritys vasta vuodenvaihteessa vaan kuinka kävikään
Ehkäisyn lopetettua mentiin vielä tovi keskeytetyllä, mut sen jälkeen on ollu ihan aktiivista yrittämistä
Pupelaattori parasta oli tietenkin, kun molemmat lapset oli kadehdittavan helppoja syntymästään saakka. Kuopuksen synnytyskin oli tosi helppo ja olin heti kotiinlähtökunnossa
Jouduttiin kyllä olemaan bilirubiiniarvojen vuoksi muutama päivä sairaalassa. Esikoinen otti ensiaskeleensa siskonsa syntymäpäivänä, kun tuli äitiä ja vauvaa katsomaan :heart: Vuorokausirytmit muodostui molemmille suht samanlaisiksi nopeasti, sain itse levättyä ku tytöt nukkui päiväunia. Isompi oli ikionnellinen, kun sai
auttaa vauvan hoidossa: haki puhtaan vaipan, vei likaisen roskikseen, antoi puklurättiä jne. Esikoinen on selkeesti aina ollut äidintyttö ja pienempi isintyttö
Liikkuminen oli helppoa, kun molemmat oli pieniä ja meillä oli tuplat käytössä. Neuvolassa annettiin usein tytöille yhteiset ajat, ettei tarvinnut montaa kertaa käydä varta vasten jomman kumman kanssa.
Samaa on edelleen esimerkiksi hammaslääkärikäynneillä.
Liekö aika kullannut muistot, mutten muista haastavimpana kuin imetyksen opettelun. Mulla meni ~2 viikkoa synnytyksestä maidon nousuun eikä tuo pienempi huolinut koskaan pulloa tai tuttia. Sitten kun saatiin imetyskin sujumaan niin imetin 11kk tuota tissitakiaista.