Paljonko on "vähän liikaa"? Mä kävin tänään neuvolassa, ja - herkässä tilassa kun olen - pahoitin mieleni, kun täti sanoi, että "alkuraskaudessa paino ei saa nousta näin paljon!" Ai, mitäs sitten tehdään? Aloitetaan paasto tai laihdutuskuuri vai? Mulle oli tullut painoa 1,5 kuukaudessa 4 kg, nyt painan melkein 63 kg ja olisin tällä kilomäärällä ihan normaalipainoinen, vaikken edes olisi raskaana. Hei haloo. Millä perusteella tehdään sokerirasitus? Ei nyt onneksi mistään sellaisesta puhunut.Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Lääkärineuvolassa käyty ja ihan ok oli kaikki. Paino oli noussut vähän liikaa, joten sokerirasitukseen joudun jo nyt viikolla 16 :x .
Onnea Ce-bra hyvistä tuloksista!
Meillä kans on edessä uuden auton hankkiminen, jokin 6-7 paikkainen tila-auto pitäisi saada. Ei olla vielä tarkemmin katseltu, onhan tässä aikaa.
En tunne vielä liikkeitä. Mua ärsytti viime raskaudessa, kun kaikki kyseli "no joko tunnet???" Mulla oli istukka edessä, ja jotain pientä kuplintaa aloin tuntea vasta yli puolenvälin, olisko ollut viikko 22 tai 24 tai jotain sitä rataa. Voi olla sama juttu nyt, että istukka vaimentaa edessä.
Vakuutuksia ei olla ottamassa, kun meillä on hyvä kunnallinen terveydenhuolto. Sitäkään ei olla esikolla oikeastaan tarvittu.
Mä oon myös ihan pihalla noista viikoista, kun kaikki tuntuu laskevan ne eri tavalla. Tänään olis muka 15+5 (ja LA 15.5. - voiko pitää paikkaansa, te joilla on sama LA?), vaikka en mä koskaan aiemmin ole lauantaisin poksunut. Ihan sama. Olkoon sitten niin.
Tiktu & George/Georgina 15 + 5