ALM Kyllä se on tarkkaa, eihän sitä halua olla missään nimessä päivää jälessä laskuissa
Poksu onnittelut! :heart:
Muusa ja Mallanne Tervetuloa mukaan kasvattelemaan masuja! :wave:
Buam Kurjaa tuo etova olo ja oksennuksen pidättäminen, tuttu tunne eiliseltä :/
Maira Hyvä, että siellä on asiat sovittu
Varanikille tsemppiä ultraan!
Babylle marjutille Onnittelut poksuista! :heart:
Guess Tervetuloa mukaan kasvattelemaan masua! :wave:
emv Täällä kans ilmavaivat riesana, ärsyttävää :kieh:
Hepakka Tervetuloa mukaan! :wave:
Sanse Hui
En kyllä yhtään tiedä mitä tuon possurokotteen kans teen :ashamed:
Napsuneiti Onnittelut ihanista ultrakuulumisista! :heart:
Sanzkuli Sullekin onnea ihanista ultrakuulumisista! :heart: Tuosta possurokotteesta on vielä tiedä.. Hankalaa
Naomi Tervetuloa mukaan kasvattelemaan masua :wave: Itellä ei mitään kokemusta noista niskapoimuista ym. Täällä jossain on ketju aiheesta. Kannattaa kurkata :hug:
Miikulainen Poksuonnittelut! :heart:
Elwi Onnea tulevaan ultraan! :heart: Ite pelkään myös kovasti tulevaa np-ultraa, joka on tod. näkösesti n. 2vkon päästä.. Kauhee pelko, että pikkuinen olis kuollu viime ultran jälkeen.. :ashamed:
Maira Ihan hyvin voi olla kaikki hyvin, vaikka ootkin oireeton. Itelle kävi huonosti viimeksi, kun olin oireeton, mutta kaverini oli myös oireeton ja nyt hänellä tuhisee pieni vauva sylissään. Toivotaan, että siellä masussa on elämää
:hug:
(.) Huh huh, mikä päivä oli sunnuntai ja eilinen. Su aloin tuntemaan jotain ihmeen palan tunnetta kurkussa, ihan kuin olisi joku kynnen palanen ollut siellä kiusaamassa. Illalla katsoin kurkkua, niin toinen nielurisa oli turvonnut ? ja siellä oli valkoinen piste. Aloin sitä pistettä sörkkimään topsilla ja sieltähän pölähti jotain ihme valkoisia kökkäreitä :x Netistä löysin, että ne ovat jotain propuja?
Onko kellään muilla ollut koskaan moista vaivaa? Sitten eilinen.. Lähettiin miekkosen kans pikkuiselle shoppailu reissulle n . 400km päähän. Reissu meni hyvin, mutta mulla alko tuleen siellä pää kipeäksi. Kipu vain yltyi automatkalla takaisin kotia. Kotia kun pääsin, niin en pystynyt pitämään edes silmiä auki, kun päätä särki niin kovasti. Oon sen verran jääräpää, etten lääkkeitä ottanut, koska tiesin, että nukkumalla se menee ohi. Lepäilin sohvalla, kunnes mulla tuli ihan järkyttävän huono olo. Yritin käydä oksentamassa muutamaan kertaan, mutta mitään en saanut pihalle. Menin nukkumaan n. klo 20 ja nukuin aamuun 8.30 asti.. Ja edelleen väsyttää. Pääkipu ja huono olo on hävinnyt, mutta kyllä ne vain eilen säikäytti.. :ashamed: en muista millon viimeks/koskaan mulla olis ollu noin hirvee pääkipu.
Tänään varasin vihdoin ja viimein neuvolaan ajan. Se ois sitten ens viiikon keskiviikkona. Kovasti toivon, että sydänääniä yritettäis kuulostella, vaikka ei ne välttämättä vielä sillon kuulu. Jotenkin on noussu taas kova pelko, että pikkuisella ei ole kaikki hyvin.. Kevään np-ultra kokemukset kummittelevat mielessä. Huoh!