<3 Neljättä odottavat syksyllä <3

Tännekin kuulumisia päivittelemään....

Onnea Viinikka :heart:

Voi kurjuus alanna :hug:

Meillä oli viime viikon to nt-ultra ja siellähän se pikkuinen heitteli kupperiskeikkaa :heart: Pituutta hänellä oli jo huimat 5.6 cm ja nt mitta oli 0,88, veriseulan tulokset pitäisi tulla tällä viikolla viimeistään ensi vko:lla :)

Olo alkaa olemaan parempi ja ensi kuussa pitäisi sitten töihin palata, tänään kyllä ajattelin käydä katsomassa esimiestä (joka vaihtuu ensi viikolla ;) ) ja kertoa tämän "ilouutisen" hänelle, että olisin sitten taas jäämässä "lomalle" viimeistään helmikuussa :D

Nyt tarvii mennä valmistamaan muksuille päiväruokaa

natusani ja Usko-Eevertti 12+5
 
  • Tykkää
Reactions: viinika
Pahoittelut alanna. Tosi surullista. :hug:

Viinikalle onnittelut ihanasta pienestä prinsessasta! :heart:

Santulle onnea poikalupauksesta! Hienoa, että kaikki on kunnossa.

Meillä oli tänään eka ultra. Sen piti olla np-ultra, mutta vauva oli pari päivää liian pieni, joten ei voitu mitata niskaturvotusta. Muuten kaikki näytti olevan kunnossa. Yksi pieni ihana siellä viuhtoi menemään. Se on aina jotenkin uskomaton fiilis, kun näkee sen elävän tyypin siellä ruudulla liikkumassa, kun itse ei tunne mahassa vielä mitään. Maanantaina menen uudestaan ultraan mittauttamaan sen niskaturvotuksen.

Lasketuksi ajaksi saatiin 15.4. ja viikkoja on nyt 10+2. :)
 
  • Tykkää
Reactions: viinika
Alanna:hug:


Rakenne ultrassa poikettu tänään. Usko vastasi viikkoja 20+3 (20+6) 382g eli oikein hyvän kokoinen siihen nähden, ettei mun ruokahaluni ole edelleenkään kummoinen. Ihan kippurassa ja aika alhaalla majaili ja myös vielä perätilassa. Kätilö meinas, et hyvin ehtii vielä kääntymään, mutta ylös päin pitäs pikku hiljaa tulla jos kääntyä meinaa. Mutta eiköhän se ehdi :)
Usko muuttui myös Uskottareksi, vahvasti tytöltä näytti :heart: Akkavalta vaan vahvistuu =)
 
Täällä sitten saavutettiin viimeinenkin hoitoraja sunnuntaina kun poksui 24 viikkoa. Odottelen äitiyspakkauksen vaihtumista ja laitan sitten hakemuksen menemään kelaan. Päivärahat hainkin jo.
Ensimmäinen äitiyspoli käynti on parin viikon päästä, josko silloin saisi selkyyttä näihin seurantoihin ja mahdollisesti jo tietoa käynnistyksestäkin..

-S ja P 24+1
 
Onnittelut Santulle 24 viikon poksumisesta! =)

Äiti maalle onnea tyttölupauksesta!

Täällä poksahti tänään 12 viikkoa täyteen. Viikko sitten maanantaina kävin siinä np-ultrassa, kun silloin ekalla kerralla ei saatu turvotusta mitattua. Turvotusta oli 0,7mm. Eli ihan normaali. Menispä tää aika nyt nopsaa. Ei malttais millään odottaa, että tuntee vauvan liikkeet ja pääsee seuravaan ultraan, joka on marraskuun lopussa.

Olisko täällä kellään suositella tuplarattaita? Meidän täytyis moiset hankkia, kun ikäeroksi tulee se 1v8kk. Ykkösellä ja kakkosella meillä oli Baby Joggerin City Elitet. Nyt en halua niitä. Olen kuolannut Baby joggerin City Selectejä ja Emmaljungan Monkeyta, mutta ovat vaan vähän turhan kalliita.

Natte ja Tinja 12+0 :heart:
 
Täällä käyty tänään ekassa neuvolassa :D Neuvolan täti oli ihan yhtä mukava kun muistinkin. Menin pyörällä tuon muutaman kilometrin matkan ja perillä meinasin oksentaa pusikkoon :$ Tuli niin paha olo.
Neuvolan laskurin mukaan LA olisi 1.5.2013, mutta olimme sitä mieltä molemmat että se siirtyy lähemmäs kuudetta päivää, joten en viitsi listaan sitä edes muuttaa. Elikkä neuvolan mukaan tänään olisi 9+5. Sydänääniä ei vielä löytynyt, mutta sekin kertoo siitä ettei viikot täysin täsmää. Meille tuleekin nykyään kotiin aika ultraan ja sen pitäisi tulla tällä viikolla. Ultan pitäisi olla sitten ensi tai seuraavalla viikolla. Jännittää! 18 päivä olisi sitten ensimmäinen neuvola lääkäri. Toivottavasti siellä on mukava lääkäri.
 
Nostellaas..
Paljon on taas listalla elo-syys-lokakuisia, joista ei ole mitään kuulunut.. Ensi kuussa poistelen elo-syyskuiset listalla.

Torstaina on neuvolalääkäri, pari viikkoa sitten kävin polilla ja siellä ultralla kaikki hyvin :) Kahden viikon välein nyt neuvolassa käynkin joulukuun puoliväliin asti, jolloin seuraava polikäynti.

S ja P 28+1
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille pitkästä aikaa :wave:

Ultrassa käyty muutama viikko sitten ja kaikki oli kunnossa. Pikkuinen liikkui hurjasti! Joulukuun 20 ois sitten rakenneultra. Täällä vaan paha olo jatkuu ja kaamea väsymys.

LA siirtyi 9.5.2013

Tiivi-Taavi & masu vaavi 12+6
 
Heipat!

Viikot ne vaan viuhuu. Täälä ja navan alla kaikki hyvin. Nla lääkäri oli viimeviikolla ja siellä kaikki hyvin. Sokerirasituksesta hienosti läpi :) Painoa ei vieläkään ole tullut juuri nimeksikään, mutta sen verran kovaan tyyppi monottelee, ettei varmaan ihan mini kuitenkaan ole. Sf mittaa ei ole saatu vielä kunnollista, koska edelleen ihan poikkiteloin koko vauvanen. Mutta keskikäyrän alapuolella on pikkusen, mut niin ne muistaakseni on muutkin ollu.

Tuplarattaita en osaa suositella, meillä on carenan twinshopperit, hiton rumat mutta kyllä niillä eteenpäin pääsee. Kuopukselle varmaan varmuuden vuoksi hommaan seisomalaudan. Tyttö on kyllä vauvan syntyessä 3v8kk mutta hyvin omapäinen :) Et esikoista eskariin viedessä päästään kyllä nopeampaa jos pikku mimmi ei kävele :LOL:

Äiti maa & Alli 26+6
 
Ilmoittaudun tänne taas. Hiljainen ketju tämä kyllä. Mutta nyt minulla taas hyviä uutisia. Isänpäivänä tein testin ja sain vahvan plussan joka ilmestyi ruutuun samantien. Yhdet menkat kerkesi tullu km:n jälkeen. Nyt siis rv 5+0
Oireita on: Yöllä täytyy käydä vessassa,iltaisin närästää ja tissitkin alkaa tuntumaan aroilta.

alanna la 20.7
 
Voi ei Kokkeli :'( :hug: Nää on niitä uutisia joita ei koskaan haluaisi enää lukea. Myöhäiset keskenmenot ja kohtukuolemat on jotain aivan kamalaa :( Osanottoni suruunne :flower:

Santtu, kahden elävän, yhden enkelin ja yhden masuvauvan äiti.
 
  • Tykkää
Reactions: Äiti maa
Moikka tännekin!

On niin hiljainen tämä ketju, että näen aina nuo omat huonot uutiseni tuossa kun avaan. Ja syksyn ketjuhan tämä. Ei taida olla vielä talvelle omaa.

Mutta nyt on kaikki mennyt hyvin. Ei mitään epäilyä, että jokin olisi pielessä vaikka eihän sitä oikeasti voi tietää. Alan oikeasti jo ajattelemaan että meille tulee vauva.
Pahoinvoinnista kärsin pari viikkoa, oksentelinkin, nyt jo helpottaa.
Keskiviikkona on eka neuvola. Voi kun kuuneltaisiin sydän äänet. Sitten voisin kertoa lapsilllekin. Muuten olen tästä kertoillut kyllä lähipiirille.

Hyvää joulun(kin) odotusta kaikille. Alanna 8+2
 
Kokkeli olen hyvin pahoillani. Todella surullista. :hug:

Alannalle onnittelut uudesta raskaudesta! Tosi hieno juttu! :heart:

Aika hiljaista on pinossa.

Voisin sen verran päivittää kuulumisiani, että rakenneultrassa kävin rv 20+1 ja kaikki näytti hyvältä. Tyttöä meille lupailtiin, joten meillä on sitten keväällä yksi poika ja kolme tyttöä. :heart: Vointi on ollut ihan ok. Välillä olo on väsynyt ja jotenkin sellanen fyysisesti uupunut, mutta mitään isompaa ongelmaa ei ole. Tammikuussa olen menossa töihin pariksi kuukaudeksi ennen äitiyslomaa. Olen nyt siis hoitovapaalla tuon pian 1v4kk tytön kanssa. Motivaatio ei ole mikään suuri mennä juuri raskaimmaksi ajaksi töihin, mutta rahat ei riitä enempään kotihoidontuella elämiseen. Toivotaan, että aika menee nopsaan ja sitten saan taas nauttia kotona olosta, kun maaliskuu koittaa. =)

Natte ja Tinja 22+1
 
Tämä pino tosiaan syksyn pino, en viitsinyt talvelle tehsä oma akun tämäkin on hiljainen ja itse tässä (toivottavasti) kauaa enää mukana. Jos joku siis haluaisi aloittaa uuden pinon niin ;) Toki hoidan tätäkin siihen asti että itse synnytän.

Nattelle onnea tyttölupauksesta :heart:

S ja P 34+2
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Natte tyttölupauksesta :) sama meillä, 1 poika ja kolmatta tyttöä lupailtiin :)

Saa nähdä kans kuinka kauan minäkään tässä pinossa keikun. Aika on muutenkin mennyt ihan kauheaa kyytiä. Kohta on joulu, sitten heti uusivuosi ja tammikuuhan se sieltä sitten tupsahtaa. Jotenkin en usko, että helmikuulle pääsen, mutta pahitteeksi en pistäisi vaikka viimeinen sitten yli menisikin :heart:

Äiti maa & Alli 33+3
 
Hiljaista juu :) Mua jännittää rakenneultra joka on tammikuun alussa, kovasti on vahva fiilis että neljäs poika sieltä olis tulossa mutta saas nähdä! Nyt meneillään 19+0 eli puoliväli on ihan just! Esikoinen on jo tullut siihen päätelmään että äidin mahassa täytyy olla vauva. En siis ole kertonut vielä lapsille mitään mutta tuo 5,5v on aika tarkka havainnoissaan, halusi sit kuunnella varmuuden vuoksi mun masua ja totesi että kyllä, minä olin oikeassa, sinne on mennyt vauva ja se potkii siellä kovasti :)
 

Yhteistyössä