Kiva, kun tulee lisää nelosia tänne!
Mä kirjottelen myös tuolla huhtikuisissa. Siellä vaan on niin paljon porukkaa, että kauhee työ pysyä juttujen perässä ja muistaa kuka kirjotti mitäkin. Täällä on vähän rauhallisempaa.
Santulle tsemppiä suppareiden ja liitoskipujen kanssa. Saikulle vaan, jos yhtään siltä tuntuu.
Saako
Viinikka udella, miksi vauva otetaan ulos noilla viikoilla? Tsemppiä viimemetreille! Uskon, että jännittää. :heart:
Omassa navassa alkoi tänään kuvotus. En muistanut, että näin paljon voi kuvottaa. Oksentaa ei tarvitse, mutta ällöttää melkein koko ajan. Mun mielestä tällästä jatkuvaa kuvotusta oli vaan mun ekassa raskaudessa. Ekahan meillä on poika ja kaksi seuraavaa tyttöä. Mä alan olemaan ihan satavarma, että ootan poikaa. =)
Muuten on aika normiolo. Illalla oon vähän väsyneempi, kun normaalisti. Maha on jo nyt aika pömppö. Ensi viikolla on eka neuvola. Sitten varmaan selviää, milloin pääsen np-ultraan, kun ei ole ne tarkat viikot tiedossa, jos ei siis luoteta siihen yhteen ovistestiin, jonka tein silloin joskus. Ei millään malttais odottaa sitä ultraa. Yksityiseen en voi rahoja nyt laittaa, kun oon kotihoidontuella. Täytyy pitää tiukkaa talouskuria, että voin olla kuopuksen kanssa kotona vielä.
Millasia hankintoja joudutte tai olette joutuneet tekemään nyt tässä nelosen odotuksessa? Me joudutaan ostamaan isompi auto. Ollaan mietitty Volkswagen Tourania 7 paikkaisena. Sit täytyy ostaa tuplarattaat, kun kolmonen on vielä niin pieni ja haluan päästä lasten kanssa liikkumaan. Sitten joku kantoreppu olis kätevä. Kantoliina mulla on, mutta reppu olis vähän helpompi käyttöinen. Muuten kaikki vauvakamat löytyy, kun ei olla mitään ehditty laittaa vielä pois. Poika, jos tulee, tarvii ostaa vaatteita, kun pojan vaatteet on laitettu jo kiertoon. Tytöille meillä pursuaa kaapit vaatteita. Tyttö tulis siis vähän halvemmaksi (ainakin toistaiseksi).