3 lasta

Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 10:19 äiti kirjoitti:
Millaista on arki muilla joilla on kolme lasta? Meillä kolme...pian 6v,vähän yli 2v ja nuorin hiukan alle 1v. Meillä vauhtia riittää vaikka muille jakaa ;)
tuli semmonen olo että tiiän kuka olet... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 10:37 Katiaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 10:19 äiti kirjoitti:
Millaista on arki muilla joilla on kolme lasta? Meillä kolme...pian 6v,vähän yli 2v ja nuorin hiukan alle 1v. Meillä vauhtia riittää vaikka muille jakaa ;)
tuli semmonen olo että tiiän kuka olet... :whistle:
No mitä luulet kuka oon...?? :)
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 11:14 äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 11:06 Katiaana kirjoitti:
ei ku et varmaankaa.... :D
(niinku kellää mulla ei ois saman ikäsi lapsia... :LOL: )

Mun lapset on 8v,5v ja 2v......
Mistä päin oot?
joo, en mä usko että tunnen sua... joo, tää mamma vähänkö väsyny.. :headwall: Tuli vaan semmonen olo että tuo mamma on tampereelta yks mun kaveri... :D
itse olen oulun kupeesta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 11:17 Katiaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 11:14 äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 11:06 Katiaana kirjoitti:
ei ku et varmaankaa.... :D
(niinku kellää mulla ei ois saman ikäsi lapsia... :LOL: )

Mun lapset on 8v,5v ja 2v......
Mistä päin oot?
joo, en mä usko että tunnen sua... joo, tää mamma vähänkö väsyny.. :headwall: Tuli vaan semmonen olo että tuo mamma on tampereelta yks mun kaveri... :D
itse olen oulun kupeesta.
En ole Tampereelta. Mut joskus kans mietin et olis aika hauska kun viestittelis jonkun kaa ja sit huomais et se oliskin vaikka naapuri! :D
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 11:22 äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 11:17 Katiaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 11:14 äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 11:06 Katiaana kirjoitti:
ei ku et varmaankaa.... :D
(niinku kellää mulla ei ois saman ikäsi lapsia... :LOL: )

Mun lapset on 8v,5v ja 2v......
Mistä päin oot?
joo, en mä usko että tunnen sua... joo, tää mamma vähänkö väsyny.. :headwall: Tuli vaan semmonen olo että tuo mamma on tampereelta yks mun kaveri... :D
itse olen oulun kupeesta.
En ole Tampereelta. Mut joskus kans mietin et olis aika hauska kun viestittelis jonkun kaa ja sit huomais et se oliskin vaikka naapuri! :D
juu, samaa on tullu mietittyä... No yks oli "hauska" tapaus kun kirjottelin tässä jonku kanssa ja sitte kävi ilmi että ollaan samalta kylältä ja käydään samassa kaupassa...
Nooh, nyt oon suurinpiirtein vainoharhanen kaupassa ja aattelen jokaista nuorta 2n lapsen äitiä että "toi se on"...
Tai sitte mulla on olo että "se" kattoo mua hyllyn raosta ja aattelee että tossa se katiaana on... =)

Hullua, eikö totta?

 
Ihanaa ja helppoa.Meillä on eskarilainen poika (6v),5v tyttö ja poika 10kk.Kaksi vanhempaa lasta leikkivät keskenään ja kavereiden kanssa jne.Äiti saa nauttia vauvasta ;).Tästä kolmannesta olen osannut nauttia eniten,toivon ettei vauva-aika loppuis koskaan (en olisi uskonut ;).Olen tyytväinen että meillä on lapset tulleet melko putkeen.Heillä on samat intressit,kaverit jne.
 
Meillä 5v poika, 3v tyttö ja noin 6kk poika.
Kun arjen rutiinit löytyy niin arkikin helpottuu kummasti! 3v on nyt kauhee uhka ja se heijastuu lähinnä pikku veljeen.
5v poika meillä on osa-aikasena päiväkodissa ja olen kahden pienemmän kanssa kotona.
 
Vaikka meillä touhua riittää,niin kyllä arki sujuu hyvin ja elämä hymyilee :) Monet vaan ajattelee et on raskasta kun on useampi lapsi. Kaikki on varmasti joskus väsyneitä,oli sit useampi tai yksi lapsi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 10:19 äiti kirjoitti:
Millaista on arki muilla joilla on kolme lasta? Meillä kolme...pian 6v,vähän yli 2v ja nuorin hiukan alle 1v. Meillä vauhtia riittää vaikka muille jakaa ;)
Vauhtia riittää täälläkin päin, nuorin 5 kk, keskimmäinen 4 v ja vanhin 5 v. =)
 
hande84
moips! meillä on poika 1v3kk ja tyttö vauva 3 viikon ikäinen ja asumme haukiputtaalla ja meillä on vasta 2 lasta ja on niidenki kans yhtä touhuamista vaikka ite olemmekin vasta 22.w ja mun mies vasta 23 =)
mut kyllä se kolmaskin tässä saa joskus tulla ja enemmästä määrästä en tiedä viellä!
ois kiva vaihtaa ajatuksia jonku äidin kans joka ois kans haukiputaan läheltä!
mailini on hanna.pitkanen84@luukku.com
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 10:19 äiti kirjoitti:
Millaista on arki muilla joilla on kolme lasta? Meillä kolme...pian 6v,vähän yli 2v ja nuorin hiukan alle 1v. Meillä vauhtia riittää vaikka muille jakaa ;)
Mä olen 82 syntynyt ja mulla toiveissa neljäs lapsi,mut ei ihan vielä,mut ei millään ihan kauhean pitkällä välilläkään. =)
 
olen itse 22-vuotias ja tyttö 4.v, poika 3.v ja poika 8kk.
nuo kaks vanhempaa lasta ovat kolme kertaa viikossa perhepäivähoitajalla hoidossa joten saan olla tuon pienemmän kanssa kotona. välillä meilläkin nahistellaan, mutta yleensä leikkivät kiltisti keskenään :heart: =) =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 10:19 äiti kirjoitti:
Millaista on arki muilla joilla on kolme lasta? Meillä kolme...pian 6v,vähän yli 2v ja nuorin hiukan alle 1v. Meillä vauhtia riittää vaikka muille jakaa ;)
Mulla on ihan melkeen saman ikäset lapset kun sulla poika 6/00,poika 2/04 ja tyttö 10/05.Meillä vanhin on ollu syksystä asti puolipäiväsenä päiväkodissa.Se on ollut tosi hyvä juttu mun sekä pojan kannalta.Tykkää ihan hirveesti.Kahden pienemmän kanssa olen kotona.Myös kesän jälkeen kun äitiysloma loppuu.Arki tuntuu joskus kaatuvan päälle,mut siitä pääsee yli suht nopeesti.Onneksi on tuo mies tossa.Vanhin menettää hermonsa ton 2-vuotiaan kanssa kun leikit ei mene yhteen.Ja sit lyödään ja tönitään.Onneksi vauva on tosi kiltti.Naureskelee ja tutkii uusia asioita.Tsemppiä sulle ja kaikille muillekkin "suurperheiden äideille"!! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 15:18 äiti75 kirjoitti:
Ihanaa ja helppoa.Meillä on eskarilainen poika (6v),5v tyttö ja poika 10kk.Kaksi vanhempaa lasta leikkivät keskenään ja kavereiden kanssa jne.Äiti saa nauttia vauvasta ;).Tästä kolmannesta olen osannut nauttia eniten,toivon ettei vauva-aika loppuis koskaan (en olisi uskonut ;).Olen tyytväinen että meillä on lapset tulleet melko putkeen.Heillä on samat intressit,kaverit jne.
sama täällä!meillä kylläkin 4 lasta =) 5,4,3v ja 2kk =) isommat leikkivät paljon keskenään ni ite voin nauttia vauva-ajasta täysillä =) tosissaankin minulla kans nyt ollu ihaninta VAUVA-AIKAA =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2006 klo 16:02 Ellunäiti78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 10:19 äiti kirjoitti:
Millaista on arki muilla joilla on kolme lasta? Meillä kolme...pian 6v,vähän yli 2v ja nuorin hiukan alle 1v. Meillä vauhtia riittää vaikka muille jakaa ;)
Mulla on ihan melkeen saman ikäset lapset kun sulla poika 6/00,poika 2/04 ja tyttö 10/05.Meillä vanhin on ollu syksystä asti puolipäiväsenä päiväkodissa.Se on ollut tosi hyvä juttu mun sekä pojan kannalta.Tykkää ihan hirveesti.Kahden pienemmän kanssa olen kotona.Myös kesän jälkeen kun äitiysloma loppuu.Arki tuntuu joskus kaatuvan päälle,mut siitä pääsee yli suht nopeesti.Onneksi on tuo mies tossa.Vanhin menettää hermonsa ton 2-vuotiaan kanssa kun leikit ei mene yhteen.Ja sit lyödään ja tönitään.Onneksi vauva on tosi kiltti.Naureskelee ja tutkii uusia asioita.Tsemppiä sulle ja kaikille muillekkin "suurperheiden äideille"!! :hug:
Tosi samanikäiset,mulla vanhin kanssa syntynyt 2000 kesäkuussa ja keskimmäinen 2004 helmikuussa...nuorin on sit 2005 toukokuussa. Aika kivasti sattui löytyyn niinkin samanikäiset =)
 
anniliini
meillä lapset 5, 3 ja alle 1-vuotias.
arki on aika riehakas,vanhemmat lapset ovat kovia välillä tappelemaan,heh.
hyvin on kuitenkin sujunut vaikka aluksi tuntui,että on kaaosta joka päivä,kun vauva syntyi.
onneksi voi välillä piipahtaa muita äitejä tapaamassa tai kutsua jonkun kyläileen lapsineen,se piristää kummasti. :)
 

Yhteistyössä