<3 Lapsenhoitaja sekoitti sydämeni <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Isä-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse asiassa tiedän aivan varmasti, etten ole paljastanut kenenkään henkilöllisyyttä netissä koskaan missään (paitsi omani).

Ja mitä sä edelleen lässytät vastaan? Olet kertoillut perheenjäsenistäsi, työkavereistas, pienen kylän ihmisistä... (heitä, siis duunikavereita, ei kovin montaa ole, joten aika helppo laskea 1+1).

Otas nyt pienet päikkärit ja rauhoitu.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja -Isä-;11348851:
Perheeseemme palkattiin aasialaistaustainen lastenhoitaja, koska olemme molemmat hieman kiireisiä.

Nyt olen alkanut tuntemaan yhä voimakkaampaa ihastusta tuota herttaista naista kohtaan. Näen hänessä kaikki paremmin kuin vaimossani: aasiantyttö on aina iloinen, osaa työnsä, pärjää lasten kanssa ilman tappelua ja huutoa jne. Meillä synkkaa todella hyvin ja lapsetkin tykkäävät hänestä. Tässä samalla tunteeni vaimoa kohtaan ovat hyvää vauhtia kuolemassa.

Ajattelinkin (ikävä kyllä) heittää vaimoni pihalle. Avioehto pitää talon minulla ja lapsille tämä hoitaja on entuudestaan tuttu. Siinä mielessä asia on puolestani helppo.

Mutta vielä mietin onko minussa "miestä", jos annan kotiin päästetyn hoitajattaren noin vain viedä sydämeni? Lisäksi minun pitää tunnustaa tunteeni tuolle naiselle.

Vinkkejä nopeasti, kiitos!

Lopeta jo noi satuilusi aasialaisnaisista. Juurihan kertoilit, kuinka olit pyytänyt aasialaista naista ja sinkkukaveriasi teille saunaan. Naurettavia juttuja.

Näin voisi luulla. Mutta olen päättänyt tehdä kaikkeni, että miehillä vanhempina on samanlaiset oikeudet kuin naisillakin.

Olen sitä mieltä, että miehet on liian hyviä verrattuina naisiin jäädäkseen huoltajuudessa automaattisesti kakkoseksi.

Niin. Tämähän koskee sitten nimenomaa sinua. Miksi et jättänyt lapsia miehillesi? Miten toimit käytännössä, että miehet saavat huoltajuuden? Kuulutko johonkin kansalaisjärjestöön?

Viimeksi muokattu:
Tää aloite voisi olla Wiltsun satuilua, vähän samanlainen tyyli ja sama suomalaisen naisen halveksunta. Kun hänen omalla nimellään kirjoittamiin aloituksiin ei vastata, niin kirjoittaa toisena henkilönä, on tehnyt ennenkin noin.

Van minulle kertoe entinen kaveri, että niin se vaen tuli ero hällehi.
No minä sanon, että niinkö kävi, otitko sinä lapset? Kaveri sano, että vaemo otti lapset, mutta hän otti lastenhoetajan...

ottamatta kantaa ap:n jutun todenperäisyyteen annan pari vinkkiä:
1. tunnusta tunteesi hoitajattarelle ja keskustele asiasta
2. jos hoitajalta et saa vastakaikua, tunnusta koko kuivunut juttu vaimollesi ja tunnustakaa suhteenne kriisi
3. hakekaa suhteeseen apua tai purkakaa solmut itse

tai sitten vietä loppuelämäsi ihana aasiatar kainalossa elareita maksaen

Alkuperäinen kirjoittaja Kysyjä;11349167:
Niin. Tämähän koskee sitten nimenomaa sinua. Miksi et jättänyt lapsia miehillesi? Miten toimit käytännössä, että miehet saavat huoltajuuden? Kuulutko johonkin kansalaisjärjestöön?

Mikäli lasteni isät olisivat koskaan olleet yhtä hyviä vanhempia tai edes kiinnostuneita yksinhuoltajavanhemmuudesta, olisin vienyt koko konkkaronkan hyvän lapsipsykiatrin vastaanotolle (jota muuten teen tämän tästä ongelmia ilmetessä...) ja kuunnellut, mikä on paras vaihtoehto lapsilleni. KOSKA lasteni isät eivät ole olleet kovinkaan kiinnostuneita yksinhuoltajavanhemmuudesta eikä toinen edes vanhemmuudesta, olen saanut jäädä lasteni pääasialliseksi huoltajaksi. Mikä on minulle suuri ilo ja kunnia.

Miehen kuuluu saada huoltajuus, mikäli hän on se aktiivisempi, osallistuvampi, vastuuntuntoisempi ja läsnäolevampi vanhempi. Lapsella on oikeus sellaiseen vanhempaan. Sen puolesta taistelen. Lapset on minulle tärkein asia maailmassa.

Provohan tää on, mutta jos ois totta, niin tulisi ottaa huomioon että aasialainen on tuolla vain töissä eikä asumassa. Työntekijältä odotetaan fiksua käytöstä, vaimolla ei ole samaa pakkoa, joten ei voi verrata. Rahasta aasialainen hymyilee, niinkuin kotimaassaan turistin rahojen toivossa.

Jos minä olisin tuo aasialaisnainen niin en taatusti ottaisi naimisissa olevaa miestä ja lasten isää joka on muutamasta iloisesta hymystä valmis jättämään vaimonsa. Koska jos se käy niin helposti niin mikä estäisi miestä tekemästä parin vuoden päästä juuri samaa temppua minulle kun perheeseen taas palkataan uusi vieläkin iloisempi aasialaisnainen.

Alkuperäinen kirjoittaja -Isä-;11348851:
Perheeseemme palkattiin aasialaistaustainen lastenhoitaja, koska olemme molemmat hieman kiireisiä.

Nyt olen alkanut tuntemaan yhä voimakkaampaa ihastusta tuota herttaista naista kohtaan. Näen hänessä kaikki paremmin kuin vaimossani: aasiantyttö on aina iloinen, osaa työnsä, pärjää lasten kanssa ilman tappelua ja huutoa jne. Meillä synkkaa todella hyvin ja lapsetkin tykkäävät hänestä. Tässä samalla tunteeni vaimoa kohtaan ovat hyvää vauhtia kuolemassa.

Ajattelinkin (ikävä kyllä) heittää vaimoni pihalle. Avioehto pitää talon minulla ja lapsille tämä hoitaja on entuudestaan tuttu. Siinä mielessä asia on puolestani helppo.

Mutta vielä mietin onko minussa "miestä", jos annan kotiin päästetyn hoitajattaren noin vain viedä sydämeni? Lisäksi minun pitää tunnustaa tunteeni tuolle naiselle.

Vinkkejä nopeasti, kiitos!

siinä soomalainen mies? tuskin asut missään pikkukaupungissa lahden yläpuolella... toivon että edes äitisi laittaisi vastaan kun ei lapsesi pysty

Yhteistyössä