<3 Lapsenhoitaja sekoitti sydämeni <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Isä-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

-Isä-

Vieras
Perheeseemme palkattiin aasialaistaustainen lastenhoitaja, koska olemme molemmat hieman kiireisiä.

Nyt olen alkanut tuntemaan yhä voimakkaampaa ihastusta tuota herttaista naista kohtaan. Näen hänessä kaikki paremmin kuin vaimossani: aasiantyttö on aina iloinen, osaa työnsä, pärjää lasten kanssa ilman tappelua ja huutoa jne. Meillä synkkaa todella hyvin ja lapsetkin tykkäävät hänestä. Tässä samalla tunteeni vaimoa kohtaan ovat hyvää vauhtia kuolemassa.

Ajattelinkin (ikävä kyllä) heittää vaimoni pihalle. Avioehto pitää talon minulla ja lapsille tämä hoitaja on entuudestaan tuttu. Siinä mielessä asia on puolestani helppo.

Mutta vielä mietin onko minussa "miestä", jos annan kotiin päästetyn hoitajattaren noin vain viedä sydämeni? Lisäksi minun pitää tunnustaa tunteeni tuolle naiselle.

Vinkkejä nopeasti, kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja -Isä-;11348851:
Perheeseemme palkattiin aasialaistaustainen lastenhoitaja, koska olemme molemmat hieman kiireisiä.

Nyt olen alkanut tuntemaan yhä voimakkaampaa ihastusta tuota herttaista naista kohtaan. Näen hänessä kaikki paremmin kuin vaimossani: aasiantyttö on aina iloinen, osaa työnsä, pärjää lasten kanssa ilman tappelua ja huutoa jne. Meillä synkkaa todella hyvin ja lapsetkin tykkäävät hänestä. Tässä samalla tunteeni vaimoa kohtaan ovat hyvää vauhtia kuolemassa.

Ajattelinkin (ikävä kyllä) heittää vaimoni pihalle. Avioehto pitää talon minulla ja lapsille tämä hoitaja on entuudestaan tuttu. Siinä mielessä asia on puolestani helppo.

Mutta vielä mietin onko minussa "miestä", jos annan kotiin päästetyn hoitajattaren noin vain viedä sydämeni? Lisäksi minun pitää tunnustaa tunteeni tuolle naiselle.

Vinkkejä nopeasti, kiitos!

En usko kenenkään näkevän niin paljon turhaa vaivaa ja käyttää energiaansa valehtelemiseen, että jaksaisi tällaista provoilla. Joten:

Olen sitä mieltä, että kerro tunteesi lastenhoitajalle ensin. Ihastumisia tulee ja menee. Katsele sen jälkeen pari vuotta, mihin suuntaan tunteesi kallistuvat. Kelluttele. Anna asioiden ja tunteiden olla ja elää elämäänsä. Moni asia selkiytyy näin. Kokeile.

Jaahas. Palstoilla taas tämä aasianprovo. Jos vaikka tarina olisikin tosi, niin tekisit vaimollesi palveluksen eroamalla. Lastenhoitajakin pitänee sinua suomitörppönä. Ei kukaan täyspäinen ihminen mieti eroa ja uutta elämää yksipuolisten tunteiden perusteella.

Sydämistä. Mieheni on opettaja ja tuli yks päivä kotiin ihmetellen, miksi hänen kuraiseen takaikkunaansa oli kirjoiteltu "pienempi kuin kolme"-merkkejä.

Sanoin, että älä huoli, joku on ihastunut sinuun. Nauti siitä. Hän oli sekoittanut jonkun sydämen - ja sitä sattuu tämän tästä. Mieheni sydän saattaa sekoittua useinkin nuorten ihastuneiden ja kauniiden naisten kanssa, mutta luulen hänen käyttävän tätä tälle alkuperäiselle nauvomaani kikkaa. Itse asiassa mieheni on opettanut sen minulle...

Häneltä tulee näitä thaikkuja ja muita ihailevia kirjoituksia tasaisin väliajoin. Tuossa linkitetyssä jutussa mies mainitsee tämän aasialaisen olevan varattu.

Miksi provoja pitäisi varoa? Tällä kirjoittajalla on jokin syy pohtia omaa tai yleensä ihmisten suhdetta aasialaisiin naisiin. Tai hänelle tapahtuu nämä asiat. Onko hän vaaraksi jollekin? Onko hän rikollinen?

Mitä, jos hän ihan oikeasti ihailee aasialaisia naisia? Ei kai sekään lailla kiellettyä ole? Suomalaiset kateelliset, kurkku-suorana huutavat, lihavat, huonokuntoiset, ruuanlaittotaidottomat, hiljaista sivistystä omaamattomat ja valkoiset naiset vaan haluaisivat, että se on kiellettyä. Ei se silti ole.

Viimeksi muokattu:
Luulenpa, että oikeudessa ne lapset tässä tapauksessa menisivät vaimolle ja tottakai maksaisit elatusmaksuja heistä.

Näin voisi luulla. Mutta olen päättänyt tehdä kaikkeni, että miehillä vanhempina on samanlaiset oikeudet kuin naisillakin.

Olen sitä mieltä, että miehet on liian hyviä verrattuina naisiin jäädäkseen huoltajuudessa automaattisesti kakkoseksi.

Viimeksi muokattu:
Miksi provoja pitäisi varoa?

Jos olisit lukenut tarkemmin, tai sisäistänyt lukemasi, niin olisit huomannut kokonaisuuden :"... tai ottakaa ne huumorilla tai säälien-miten haluatte"

Olet oikeasti itse ihme jankkaaja, huomaatko itse sitä. Mikä sun tarkoitus on? Haastaa riitaa? Yrittää väheksyä toisia? Oma paha olo/krapula?

Viimeksi muokattu:
Kuka yrittää väheksyä? Minä hyväksyn aasialaisia naisia ihailevat miehet ja aasialaiset naiset. Väheksyn rasisteja. Se on totta.

Et taida oikeasti ymmärtää lukemaasi. Vaihtoehtoisesti et osaa tai halua vastata selkeisiin kysymyksiin, vaan vedät hatustasi rasismin. Väännänpä nyt ihan ratakiskosta sinulle. Kun kirjoitin: Mikä sun tarkoitus on? Haastaa riitaa? Yrittää väheksyä toisia? Oma paha olo/krapula? Tuo lausehan ihan selkeästi tarkoitti sitä, että sinä yrität väheksyä muita kirjoittajia..

Viimeksi muokattu:
Miksi provoja pitäisi varoa? Tällä kirjoittajalla on jokin syy pohtia omaa tai yleensä ihmisten suhdetta aasialaisiin naisiin. Tai hänelle tapahtuu nämä asiat. Onko hän vaaraksi jollekin? Onko hän rikollinen?

Mitä, jos hän ihan oikeasti ihailee aasialaisia naisia? Ei kai sekään lailla kiellettyä ole? Suomalaiset kateelliset, kurkku-suorana huutavat, lihavat, huonokuntoiset, ruuanlaittotaidottomat, hiljaista sivistystä omaamattomat ja valkoiset naiset vaan haluaisivat, että se on kiellettyä. Ei se silti ole.[/QUOTE

Tuo kirjoittaja itse nostaa aina tuon aasialaisuuden esiin, miksi? Eikös tässä rotutasa-arvon maassa voisi kirjoittaa etnistä taustaa huomioimatta? Miksi se tausta täytyy nostaa aina esiin? Väheksyykö mies suomalaisia naisia? Itse luulen, että kirjoittaja on tosiaan huono provo. Tarkoituksenaan on ärsyttää joitakin jotka ärsyyntyvät kaikista muista kuin puhtaasta, arjalaisesta sinisilmärodusta. Provo menee vähän haaskuun, kun se aina kirjoitetaan samalla muotilla.

Kertoisitko nyt vastauksesi tähän: "Jos olisit lukenut tarkemmin, tai sisäistänyt lukemasi, niin olisit huomannut kokonaisuuden :"... tai ottakaa ne huumorilla tai säälien-miten haluatte"

Olet oikeasti itse ihme jankkaaja, huomaatko itse sitä. Mikä sun tarkoitus on? Haastaa riitaa? Yrittää väheksyä toisia? Oma paha olo/krapula? ".

Vai usko(i)tko oikeasti minun olevan aasialaisia väheksyvä rasisti? Tai kateellinen, valkoinen lihava, sivistymätön, ym, ym. Eikös tuokin ole ihmisten väheksymistä, kun haukkuu muita, kuten sinä teet?

Viimeksi muokattu:
Tuskin. Tai siis olen ihan varma. Aika moni tietää jopa tuon nikin nimen, osoitteen, työpaikan, exien kalujen pituudet, panot ja pettämiset ym tiedot. Ne hän on ihan itse täällä kertonut. On hän niin fiksu. Vai onko?

Siinä vaiheessa vituttaa ihan kunnolla, kun huomaa, ettei kaikki ole mennyt ihan putkeen.

Rehellisesti omana itsenään kun elää jokaisen päivän, korkeimmat voimat säntää apuun ja elämä on joka päivä lopulta hienoa.

Kokeile!

Viimeksi muokattu:
Tuskin. Tai siis olen ihan varma. Aika moni tietää jopa tuon nikin nimen, osoitteen, työpaikan, exien kalujen pituudet, panot ja pettämiset ym tiedot. Ne hän on ihan itse täällä kertonut. On hän niin fiksu. Vai onko?

No ei Wiltsu ihan tavallinen ihminen ole. Enkä osaa kuvitella trollaisiko kukaan täyspäinen vuosia.
Wiltsu jää ehkä mysteeriksi.

Viimeksi muokattu:
Siinä vaiheessa vituttaa ihan kunnolla, kun huomaa, ettei kaikki ole mennyt ihan putkeen.

Rehellisesti omana itsenään kun elää jokaisen päivän, korkeimmat voimat säntää apuun ja elämä on joka päivä lopulta hienoa.

Kokeile!

Harmi, että sinua vituttaa, eikä asiat onnistu.

Olen ateisti ja uskon vakaasti jokaisen olevan oman onnensa seppä. Joskus ihmettelen, kuinka moni ihminen jättää kaiken herran haltuun, vaikka mitään ei ole todistettu. Se on sitä vastuun pakoilua ja kyvyttömyyttä huolehtia omista asioistaaan.

Rehellisesti minäkin elän. Tyhmä ei silti tarvitse olla. Ei tulisi siis mieleenikään kertoa netissä tietojani, sitä voi muutenkin kirjoittaa rehdisti.

Oletko koskaan miettinyt, miten paljon vahinkoa sinun "rehellisyytesi" saisi aikaan, jos joku, joka tietää yhtä paljon kuin minä, linkittäisi sinun kirjoituksiasi sinun yhteisöösi (työ, perhe, kylänväki, ihastuksesi kohteet), tietyille henkilöille joista olet avoimesti täällä kertonut? En usko, että kulkisit kylän raitilla kovin kevein askelin. Minä en missään nimessä niin tekisi, mutta joku voisi tehdä.

Viimeksi muokattu:
Oletko koskaan miettinyt, miten paljon vahinkoa sinun "rehellisyytesi" saisi aikaan, jos joku, joka tietää yhtä paljon kuin minä, linkittäisi sinun kirjoituksiasi sinun yhteisöösi (työ, perhe, kylänväki, ihastuksesi kohteet), tietyille henkilöille joista olet avoimesti täällä kertonut? En usko, että kulkisit kylän raitilla kovin kevein askelin. Minä en missään nimessä niin tekisi, mutta joku voisi tehdä.
Voi sinua. Siitä vaan. Tiedät vähemmän kuin liveympäristöni. "Paljastuksesi" eivät hetkauta ketään. Tekisit itsestäsi narrin. Mutta anna mennä vaan. Minusta elämä on pelkästään mielenkiintoista. Mielenkiinnolla katson, mitä tulee tapahtumaan.

Viimeksi muokattu:
Voi sinua. Siitä vaan. Tiedät vähemmän kuin liveympäristöni. "Paljastuksesi" eivät hetkauta ketään. Tekisit itsestäsi narrin. Mutta anna mennä vaan. Minusta elämä on pelkästään mielenkiintoista. Mielenkiinnolla katson, mitä tulee tapahtumaan.

Et taaskaan ymmärrä lukemaasi: " Minä en missään nimessä niin tekisi, mutta joku voisi tehdä. "

Tietysti minä tiedän vähemmän kuin liveympäristösi, mutta tiedän eri asioista kuin he. Niistä joista sinä olet tänne meille avautunut. Mutta tosiaan, älä huoli, minulla ei ole mitään mielenkiitntoa sotkeutua sinun elämääsi. Netissä kirjoittelen, mitä kirjoittelen, kun laitan läppärin kiinni, en mieti nettimaailmaa. Etenkään sinua. Et todellakaan ole penaalin terävin kynä, vaikka niin haluat itsellesi uskotella.

Viimeksi muokattu:
Tietysti minä tiedän vähemmän kuin liveympäristösi, mutta tiedän eri asioista kuin he.

Miten sinä, "muumilaakson muumi", voit päätellä, että tiedät eri asioista kuin liveympäristöni? Sullako ei sitten kuitenkaan ole pokkaa (eikä rohkeutta) paljastaa näitä "suuria Asioita" lähiympäristööni? Olet melko surkea - sillee teinikielelläkin jopa surkimusluuseri.

Typerää tuollainen uhkailu, jota sitten ei kuitenkaan uskalla edes toteuttaa, koska pelkää liikaa tulevansa ammutuksi! Vain surkimusluuserit toimii noin. Usko pois!

Viimeksi muokattu:
Miten sinä, "muumilaakson muumi", voit päätellä, että tiedät eri asioista kuin liveympäristöni? Sullako ei sitten kuitenkaan ole pokkaa (eikä rohkeutta) paljastaa näitä "suuria Asioita" lähiympäristööni? Olet melko surkea - sillee teinikielelläkin jopa surkimusluuseri.

Typerää tuollainen uhkailu, jota sitten ei kuitenkaan uskalla edes toteuttaa, koska pelkää liikaa tulevansa ammutuksi! Vain surkimusluuserit toimii noin. Usko pois!

Sori, mutta en astu huonoon provomiinaan. Lue nyt vielä kerran lause: " Minä en missään nimessä niin tekisi, mutta joku voisi tehdä. " Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Vai oletko päissäsi? Jos nyt tuon kirjoitti Wiltsu (wiltus).

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä