Onnea kaikille plussanneille!
ja plussatuulia kaikille muille
Mulla kävi sitten niin, että viimeksi kun kerroin, että oli se kemiallinen, niin tulin sitten raskaaksi seuraavassa kierrossa.. Nyt olisi viikkoja 8+1. Mulle tuli muutama viikko sitten hieman verta pyyhittäessä ja sen jälkeen seuraavana päivänä rusehtavaa vuotoa pyyhittäessä ja olin varma että joko se on taas tuulimuna tai sit muuten menossa kesken taas. No viikonlopun kärvistelin ja maanantaina pääsin lääkäriin jossa aloin itkemään jo ennen ku tutkittiin, niin paljon pelkäsin, että se on taas tyhjä sikiöpussi tms. No siellä tikitti pieni sydän <3 en meinannut uskoa todeksi. Nyt huomenna olisi alkuperäinen varhaisultra, jännittää ihan kamalasti
Tää on kyl todella raastavaa aikaa odottaa sinne viikolle 12 asti, et kaikki olis varmasti hyvin..
ja jotenki kamalaa, kun ei uskalla yhtään nauttia raskaudesta, kun pelkää koko ajan et jos ei kaikki mee taaskaan hyvin.. Ennen kuin näin sen tikittävän sydämen, pelkäsin ihan joka kerta, kun menin vessaan, et alkaa vuoto taas.. Ei sekään kyl hyvää tee, et koko ajan pelkää