@miniminimini raskaudesta ihan loistavilla fiiliksillä, mutta pelottaa kuitenkin hurjasti. Mulla pari viikkoa ennen plussaa aktivoitui mun suolistosairaus ja ravaan nyt tässä sohvan ja vessan väliä ja veri lentää
Toivon niin hirmusti, että pikkuinen jaksaisi mun ja tän taudin mukana loppuun saakka. Joudun vielä viikon odottamaan, että saisin tulokset tehdyistä testeistä ja lisälääkitystä. Varasinkin varhaisultran kesäkuun 18:sta, että näkee mitä pirpanalle kuuluu ja että onko pysynyt matkassa mukana
Välillä tulee niin hirveä poltto vatsaan, niin yrittänyt kuullostella onko se enemmän sikiön kohdalla vai suolistossa, mutta kun ei ikinä tiedä
Tuo odottelu on kyllä piinaavaa
Ootko pohtinu varhaisultrassa käyntiä?
Jos lasketaan edellisistä kuukautisista, niin mulla ois nyt 4+4 viikot, mutta kierto on niin epäsäännöllinen (24-40pv), niin en osaa sanoa onko tuo ihan paikkaansa pitävä. Oviksesta laskettuna ois tasan neljä.
@kiurujen yö tiedän niin ton tunteen, kun energiat ihan poissa. Raskasta se odottelu, etenkin sitten loppukierrosta, kun kuullostelee tuntemuksia, josko tärppäisi. Piristäisikö ne tulevat juhlat mieltä, jos pääsisi tuttuja näkemään? Ymmärrän kyllä, jos ei fiilistä oo. Tsemppiä hirmusti ja voimia yrittämiseen