Uusi viikko, uudet kujeet?
@Hyrräpää - oireita, testiä, jotain?
Säkin mittailet
@Naadis tapaan lämpöjä, ootko pitkään seurannut?
@jamma - tuo on kyllä hauskaa kun voi listata noita mukamasoireita, teen samaa, ja kirjaan ihan ylös millon on mitäkin, että voin sit vaan taas lukea kuvittelevani raskausoireita
dpo4-5 tapahtuu kiinnittyminen, jotku kai sen tuntee? oisko sitä?
OMANAPA/HELP! Mulla ollut viikonloppuna KOVAT oviskivut: pistoa, menkkaoloa, paineentunnetta. Mies reissussa pe-su. Eilen sitten ajattelin kun oli YKSI ainoa ovistesti, vieläpä digi, jäljellä, että teen. Olin jo toiveikas et nää on raskausoireita.. mutta mutta, digiin prähäti hymynaama!?! Näin ollen mun ovis olis noin 10 päivää normaalia myöhemmin. Olin jo miettinyt ens viikolla r-testiä, mutta enpä sitten tee. Koska nää ovisoireet on niiiiiin selkeät (joku jättimunis siellä kypsytelly kaks viikkoa, kun viivoja ovistesteissä tosiaan näkyny?). Hymynaama onneksi saatiin hyödynnettyä, mutta tänään ei enää mahiksia vahvistaa talletuksia. Mutta kysymys kuuluu - voiko stressaaminen tosiaan siirtää ovista näin paljon? Tiedän kyllä että voi, mutta onko kokemuksia? Tikuttelin ovista nyt tosiaan urakalla kaksi viikkoa ja jäin nyt miettimään, että tuliko tuosta tosiaan niin kova stressi, että koko ovis siirtyi. Mulla on poikkeuksetta kierrot olleet 28-30(32) päivää. Nyt tulis siis kierron pituudeksi jotain 36-40 päivää? Ovis siis kp 26, whaaaat.
Mitkä tahansa kokemukset ja kommentit on tervetulleita, pää on ihan pyörällä....
@jamma kyseli oireita ennen plussaa esikoisen kohdalla, tuli mieleen et oispa hauska listata OIKEITA alkuvaiheiden oireita
Siis niitä, jotka poikkes negakierroista oikeesti
Oireita ennen plussaa esikoista yrittäes oli:
-Hiivatulehdus (
Kauhea kutina alkoi päivää ennen positiivista testiä!)
-Nenän tukkoisuus