3-kymppiset toista lasta yrittävät

Kiitos ihanat ihmiset :love: Kyllä siinä viiva on! Henkäyksen haalea, juuri erotettavissa, mutta viiva se on! Myös mies näki sen, mutta sanoi, ettei usko ennen kuin digin näytössä se lukee oikein kirjaimin :ROFLMAO: Täytyy sanoa, että niin heikko se viiva on, että itsellekin on pieni uskon vahvistus paikallaan:whistle: Siispä tänään digin ostoon. Älkää siis vielä siirtäkö plussanneisiin...
 
  • Tykkää
Reactions: Mertt1


3-kymppiset toista lasta yrittävät

anscu
| 30v | yk2 | kp22/26-30 | esikoinen 4/16
Infinity | 38v | yk2 | kp10/26-28 | esikoinen 8/16
Miljamaaria | 34v | yk7 | kp16/35 | PCO, Letrozol, Metformin, Pregnyl | esikoinen 3/14
Mertt1 | 32v | yk6 | rv6+0/28-30 | kem yk1, yk2 | Lugesteron | esikoinen 3/16
Miri81 | 36v | yk3 | kp2/~30 | esikoinen 1/15
Naadis | 29v | yk 6 | kp1/?? | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Tiituu | 33v | ya 6/16 | kp27/28-30 | km 11/16 | esikoinen 2/15

Piinapäiviä viettävät
Miljamaaria
dpo2
anscu dpo8
Tiituu dpo11

Taustailijat
Geesa
| 29v | tjot | kp--/24-26 | esikoinen 12/15

Plussanneet :love:
babygreen
10.3.2017 (yk3)
tahuna 28.4.2017
Mertt1 14.5.2017 (yk6)
 
Viimeksi muokattu:
Jooh, mä todellakin ovuloin tänään :sick: Hitto et on alamaha kipeä! :unsure: En tiedä johtuuko tämä nyt siitä että on kaksi rakkulaa mutta kivut on samaa luokkaa kuin supistukset! :eek: Tänään vielä talletus ja sit on kaikki voitava tässä kierrossa tehty. Olo on yhtä aikaa ylitoiveikas ja realistinen, polttelisi jo päästä testaamaan ja laskeskelen koska plussa voisi näkyä :D Samalla mietin jo pitäisikö ensi kierron ultrattomana ja ilman Pregnyliä vai maksaisiko taas melkein 200€ ovuloinnin varmistamisesta. Olen kivuliaan tietoinen siitä että meidän mahdollisuus on vain 10-15% :cry: Silti elättelen suuria toiveita. Palauttakaapa mut maan pinnalle ettei parin viikon päästä sattuisi niin lujaa :oops:
 
Jooh, mä todellakin ovuloin tänään :sick: Hitto et on alamaha kipeä! :unsure: En tiedä johtuuko tämä nyt siitä että on kaksi rakkulaa mutta kivut on samaa luokkaa kuin supistukset! :eek: Tänään vielä talletus ja sit on kaikki voitava tässä kierrossa tehty. Olo on yhtä aikaa ylitoiveikas ja realistinen, polttelisi jo päästä testaamaan ja laskeskelen koska plussa voisi näkyä :D Samalla mietin jo pitäisikö ensi kierron ultrattomana ja ilman Pregnyliä vai maksaisiko taas melkein 200€ ovuloinnin varmistamisesta. Olen kivuliaan tietoinen siitä että meidän mahdollisuus on vain 10-15% :cry: Silti elättelen suuria toiveita. Palauttakaapa mut maan pinnalle ettei parin viikon päästä sattuisi niin lujaa :oops:
Ei mitään maan pintoja @Miljamaaria !! Leuka pystyyn ja rohkeesti vaan toivomaan!! Silloin kun on noin kovasti ja kalliisti tehny hommia sen plussan eteen, ni kyllä pitää saada olla vähän toiveikaskin :love: Pidän pekut ihan järjettömässä ojossa teidän puolesta!! On kyllä hullut piinat edessä!:eek:
 
Joo, ei me @Miljamaaria voida sua maanpinnalle palauttaa, kyllä toivoa on <3. Voisko se pregnyl tehdä kovemmat oviskivut :eek:. Onko toi pregnyl siis semmonen että edellyttää ultrauksen? Kyselen varmaan tyhmiä kun en näistä tiedä. Voi että kun teille nyt se plussa suotais :love:
 
Kiitos hirmusti tsemeistä teille @Miri81 ja @Tiituu :love: Ihania olette! :love: Mulla vaan fiilis heittelee nyt lähes euforiasta epätoivoon, on niin hirveää pettyä joka kuukausi. Varsinkin nyt pelkään pettymystä todella paljon kun on ensimmäinen lääkkeellisesti avustettu kierto ja toiveet katossa.

@Tiituu Lääkäri ei kirjoita reseptiä ilman ultraa. Ei kai siinä mitenkään pahasti kävisi, ultra on vain ajoittamisen vuoksi ettei lääke pakkopuhkaise rakkulaa jos munasolu ei olekaan kypsynyt. Pregnyl on 5000 yksikön tujaus raskaushormonia jolla simuloidaan LH-piikki. Mulla oli sen takia eilen oikein kunnon raskauspahoinvointia :LOL: Onneksi ei tarvinnut laatoittaa! Ja siksi ei maksa vaivaa edes testailla koska jos pissisin tikkuun nyt, olisin sen mukaan tukevasti raskaana... :confused:
 
Voi kun päästäisiin kaikki @Miri81 johdatuksella tonne helmikuisiin:love: eikö sitä näillä viikoilla siis tässä kuussa sinne mentäis jos tärppäis, näin oon laskeskellu :whistle:(n):rolleyes:
Ja @Miljamaaria , huippu juttu kun nyt ovuloit:) kyllä saa ja pitääkin toivoa nyt vain parasta :love: mut ymmärrän hyvin sun fiilikset, kun ite otan kans silleen ei-niin-luottavaisin mielin, koska pelkään, että petyn liikaa jos menkat alkaakin:unsure: näin yöllä untakin, että mulla alkoi menkat ja olin niin saaad :eek::ROFLMAO::giggle:
Tsemppiä meille kaikille :love:
 
Käväisen taas täällä, vaikken tähän ryhmään kuulu (esikoinen vasta mielessä).

Voi ei, @Miri81 :cry: Onpa kurjaa tollanen, kun ensin toiveet herää ja sitten käykin noin. Kiinnittymisyritys taisi siis olla. Mutta eikös sekin ole lupaavaa, jotain oli kuitenkin meneillään?
 
@Miri81 voi ei :cry::cry::cry::cry: Toi on niin pyllystä :cry::poop::cry::poop:

@Miljamaaria nyt huikeet tsempit täältäkin! Uskotaan ja luotetaan, että kahden viikon kuluttua teillä olis plussa tikussa :love::love:

Omaan napaan ei vieläkään mitään. Nyt toivon todella että menkat ei alkaisi vielä muutamaan päivään, ku ke olis yksityisellä gynelle aika, ja sais ultrata ja kattoo paikat, että rakenteellisesti ei ole mitään, mikä aiheuttaisi noita keskenmenoja. Tänään varuiks tein r-testinkin ja negahan se on, sinänsä hyvä, koska nyt tietää, että kaikki kmn raskausmateriaali on tullut ulos.
 
@Miri81 voi ei! Mulla oli ne kemialliset yk2 ja yk3.. tiedän tunteen. The higher you fly, the harder you fall :cry: Ja vaikkei nyt lohduta, mutta kaikki positiivinen on positiivista - kemiallisen kälkeen sanotaan pian tulevan sen pysyvän plussan! Voimahaleja!
 
Olen niin pahoillani sun puolesta @Miri81 :cry: Ihan haitarista että ensin antaa toivoa ja sitten ottaa sen pois :( Laitoin listaan uuden kierron, tuokoon se pysyvän plussan.

Iso kiitos tsemeistä teille ihanaiset @anscu ja @Naadis :love: Toivotaan parasta ja pelätään pahinta!

Tänne ei mitään ihmeellistä, kp15 ja dpo1. En muista koska olisi ollut ovis noin aikaisin :geek: Ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin, jos tästä kierrosta ei tule tärppiä niin päästään aiemmin uuteen kiertoon (y) Tosin en tiedä miten tästä jatketaan... nyt on tullut "vähän" muuttuvia tekijöitä. Valtavia sellaisia, ja onneksi enimmäkseen hyviä - mutta, jokainen niistä vaikuttaa muihin negatiivisesti. Pitää yrittää jutella ukon kanssa miten edetään. Tilanne on nyt ikävä kyllä sellainen että kaikkea ei voi saada. Tavallaan näiden miettiminen aiheuttaa myös katkeruutta, meillä on ukon kanssa takana kivikkoinen taival ja kaikki nämä unelmat olisivat toteutuneet ihan täydellisesti jos ukko ei olisi niitä kivikkoja meidän taipaleelle laittanut. Nyt joudutaan luopumaan väkisinkin jostain ja kun nyt joudun näiden kanssa painimaan, olen välillä ukolle tosi vihainen. Noh, elämä antaa ja elämä ottaa eikä elo vaan ole reilua vaikka itse olisit tehnyt kaiken oikein. Pitää nyt antaa ajan lieventää pettymyksiä ja yrittää miettiä minkä arvoisia unelmat on.
 
@Miri81 tsemppiä ja uutta yritystä! @Miljamaaria mulle vois laittaan listaan esikoisen pinkillä, kiitos :)
Täällä ei mitään raportoitavaa. Odottelen loppuviikkoa, jolloin voisi olla otollinen aika :) Toivottavasti ei tälläkertaa onnistuta taas kehittämään jotakin kränää sille hetkelle, jotekin siinä on käynyt nyt edelliset kierrot niin, että mies on joko liian väsynyt tai stressaantunut ja ärtynyt (remppa kesken) että oltas päästy otollisella hekellä hommiin. Enkä oo edes kertonut tarkkaan noista ajoituksista ihan just siks, kun sille kuitenkin tulis stressiä siitäkin. On nuo miehet vähän hassuja joskus.
 
Onpas tänne tullut hurjan paljon tekstiä sitten viime käynnin! Hyvä niin! :) Onneksi olkoon plussanneille ja tsemppiä meille kaikille muille!
Minulla tosiaan oli ensimmäiset menkat esikoisen jälkeen ja vaikuttivat varsin normaaleilta, paitsi ensimmäisen päivän kova kipu puuttui tyystin. Kierron pituutta on nyt hankala tietää, liekö muuttunut vaiko pysynyt samana... Noh, joka tapauksessa touhuttiin joka toinen päivä arvioidun ovulaation aikoihin. Tai siis siinä kp 10-14 aikoihin. Minulla kierto on aiemmin ollut about 26-29 päivää. Viime päivinä on ollut sellaista äkkäilyä ja kiukuttelua ilmassa puolin ja toisin, että petipuuhatkin on jääneet :/. Niin kovasti toivon, että ovulaatio ehti tapahtua silloin, kun peittoja pöllyyteltiin.

Listalle voisi laittaa minutkin, ikää 33v. ja esikoinen 9/16 sinisellä :)
 

Yhteistyössä