*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Joiku meillä mies vähän nihkeästi alkuun suhtautui tutkimuksiin lähtöön ja etenkin siihen omaan osioonsa. Mutta sitten kun päätös oli tehty, alkoi lukot jotenkin aueta ja meni sitten ihan hyvillä mielin. Jopa huumoria asiasta pystyttiin heittämään. Mies halusi antaa näytteen kotona ja se sitten kuskattiin klinikalle. Mies oli kylläkin niin kovalla itseluottamuksella, että itse stressasin mikä on reaktio jos tulokset eivät olekaan hyviä. Alustavat tulokset saatiin jo ja niiden perusteella spermassa ei mitään vikaa. Kyllä miestä kuitenkin vähän taisi jännittää suuresta itseluottamuksesta huolimatta :)

Onnea odotukseen Minka2013

Säihkiss onnea hymynaamasta :)

mutantti , mä olen välillä silmät kierossa tuijotellut ovistikkujen viivoja ja kyllä mulla on ainakin välillä näyttänyt tummempaa ja sitten vaaleampaa pari pv ja sitten tullutkin sen jälkeen kunnon tumma viiva ja ovisplussa. Lohduttavaa kuulla, että muillakin käynyt niin :)

mm-79 pahoittelut negasta :hug: Koska menkkojen pitäisi alkaa jos ovat alkaakseen? Että olisiko vielä kuitenkin hiukan toivoa? :heart: Pidän vielä viimeiseen asti peukut pystyssä puolestasi!!!

Ja omaa napaa...

Maanantaina se pettymys sitten jälleen iski menkkojen alettua. Ihan valtavasti otti päähän ja itkusta ei meinannut tulla loppua :( Kaiken lisäksi vatsa sattui huomattavasti enemmän kuin normisti!

Ja nyt taas ällövaroitus!!!! Ma illalla ja seuraavana yönä tulikin sitten vuodon mukana taas jotakin mikä ei normi menkkavuotoon kuulu. Sellaisia kudosklönttejä useampi kpl :( Eli ilmeisesti jotakin oli jälleen yrittänyt alkaa tapahtua, mutta sitten jokin mennyt pieleen. Tällä kertaa en saanut edes haamulaista bongattua testiin. Oli niin itku herkässä vielä eilenkin, mutta tänään jo parempi fiilis.
Mies on onneksi ollut todella kannustava ja on luottavainen jatkon suhteen :heart: Yritän häneltä epätoivon hetkillä ammentaa itselleni positiivista energiaa ja ajatuksia.

Soittelin eilen klinikalle ja varailin aikaa kp 10, eli ensi viikolla olisi sitten edessä ultra ja aukiolotutkimus. Tänään aloitin femarin käytön ja niitä syön sunnuntaille asti yhden päivässä. Ultrassa sitten nähdään millainen vaikutus niillä on. Kunpa ainakin aikaistaisi ovista, ettei matkan takia mene tämä kierto kiville.
Positiivinen yllätys oli, ettei Femar maksanutkaan ihan niin paljon kelakorvausten jälkeen.

Nyt on siis hoitojen ensiaskeleet otettu :) Toivotaan, että 13 on meidän onnenlukumme vauvahaaveilussa!

Mulle voisi Milk@ päivittää:

Bling.................30v...........kp 3/22-48.................yk 13
 
Bling, suurensuuret pahoittelut sulle!!! :hug: lohduton itku kuulostaa niin surulliselta... Onneksi saat voimaa ja tukea mieheltäsi! Ja voimia sinne hoitoihin! Onneksi pääsette asioissa eteenpäin.

miss_piggy, toivotaan, että raskaus onkin alkanut, eikä lääkkeitä tarvitse alkaa nyt syömään.

Mä sitten testasin ovistestissä kaksi viivaa! Valkkaria ei kyllä näy kamalasti, kuten ei läheskään aina, mutta asiaankuuluvaa jomotusta on ollut. Jännää!

Olen nyt lueskellut vehnänalkio- ja jättihelokkiöljystä ja miettinyt, että olisko niistä apua hedelmällisyyden vahvistamiseen. Lisäksi mietin, mikä voisi auttaa melko karseaan ovis-akneen, josta olen alkanut kärsiä pillereiden lopettamisen jälkeen. Kellään hyviä neuvoja tai kokemuksia aiheeta?
 
Torstai 2.5.2013



Bling.................30v...........kp 4/22-48.................yk 13
lady1979............33v...........kp 12/28-30................ya 10/2011
Joiku................. 32v..........kp 13/??......................yk 1
mutantti.............33v...........kp 16/28-29.................yk 4
Säihkiss.............33v...........kp 18/28-34.................yk 6
Lise...................35v...........kp 19/30-34.................yk 6
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 21/26-32................yk 33
LilyAlice.............33v...........kp 23/25-38................yk 8
Dazzler..............36v...........kp 24/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Milk@................37v....... ...kp 26/28-33................yk 6
mm-79..............33v...........kp 28/27-29................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 31/28-31................yk 7
Saippo...............35v...........kp 32/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 39/33-36.................yk 1
miss_piggy.........31v...........kp 68/?.......................yk 9 (kkm 2/13)



Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
miss_piggy, mikä dpo sulla on tänään? Mun tekis mieli testata mutta käyn kauheaa taistelua itseni kanssa, että testatako vai eikö... aamuvirtsaa ei nyt tähän hätään ole enää saatavilla, mutta silti. :D En tajua, miten päästin itseni tähän jamaan, se raskaustesti vain osu kohdalle ja mun oli pakko ostaa se. Kääk. Puhukaa nyt joku mulle järkeä.... :D Kuukautisten alkuun on kuitenki vielä 4 päivää.
 
Kiitos Minka2013 vastauksesta! Punaviiniä siis, sehän vähentää kaikenlaista stressiäkin! Viikonloppu - mikä ihana tekosyy punkulle... =)

Bling :hug: Nyt asiat kuitenkin sitten lähtevät rullailemaan eteenpäin, nokka pystyyn sisko!

Lise onnea kahdesta viivasta! Nyt vaan vielä hyödyntämään :)

Milk@ arvaan, että testit polttelee... Kunpa osaisin sanoa jotakin fiksua tähän, mutta en osaa :D

Täällä ei ole vielä hymynaamaa ilmestynyt, mutta toivottavasti nyt tässä muutaman päivän sisään tulisi... Olis tuo viikonloppukin tuossa ihan vapaana :heart: Toki ei ole mitään tuntumuksia mihinkään suuntaan, mutta se ei kyllä mua yllätä. :whistle:

PS. miss_piggyllähän oli positiivisia lekuriuutisia! Eli sielläkin yritys siirtyi toiselle tasolle, toivottavasti tämä megakierto nyt vaan menisi poikki ja pääsisit aloittamaan napit. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Lise
Ciao kaikille ja terveiset Amsterdamista! omanapa viesti tällä kertaa
Koneen laskeuduttua ja kotiin päästyä soitin lääkärille ja sovimme tapaamisen klinikalle kello 21.10 (presis, heh). Munaskuilla kaikki hyvin ja JAIKS, mulla on huomenna punktio. Pelottaa ihan porona (kuten ystäväni asian ilmaisee)! Ysiltä olisi oltava paikalla. Mä en kyllä saa nukuttua ensi yönä, sehän on varma. Viikonloppu hedelmöitetään ja sitten siirto maanantaina tai tiistaina.

Piikityksistä sen verran, että kaikki meni hyvin. Vatsa on törkeen turvoksissa ja välillä kipeä. Ei kuitenkaan niin kipeä ettei pystyisi tekemään mitään, nytkin tulin pihalta haravointihommista. Viime viikon tiistaista sunnuntaihin piikitin Gonal-F'ää ja sunnuntaina mukaan tuli Orgalutran. Kahdella aineella mentiin eiliseen asti ja eilisen ultran jälkeen pistin irrotuspiikin.

Huomenna sitten tiedetään kuinka monta munaskua sieltä tulee ja sitten jännitetään..

Iloa iltaan kaikille ja kuulemiin!

PS. Blogissa Amsterdam-postaus, Kultahippusia Teen uuden tekstin itse juhlapäivästä. Ja tietty näistä piikityspäivistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Perjantai 3.5.2013



Milk@................37v....... ...kp 1/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 1/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 5/22-48.................yk 13
lady1979............33v...........kp 13/28-30................ya 10/2011
Joiku................. 32v..........kp 14/??.....................yk 1
mutantti.............33v...........kp 17/28-29...............yk 4
Säihkiss.............33v...........kp 19/28-34...............yk 6
Lise...................35v...........kp 20/30-34...............yk 6
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 22/26-32..............yk 33
LilyAlice.............33v...........kp 24/25-38................yk 8
Dazzler..............36v...........kp 25/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
mm-79..............33v...........kp 29/27-29................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 32/28-31................yk 7
Saippo...............35v...........kp 33/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 40/33-36.................yk 1




Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
En siis sitten pystynyt olemaan testaamatta kuitenkaan :D Ja negahan sieltä tuli taas. Tiistaina lääkärille sitten kuulemaan tulokset, ehkä siellä selviää, mikä tässä oikein on pielessä. Menkkaolot, maha kipeä jo tänään, vaikka kuukautisten pitäis normijuttujen mukaan alkaa vasta maanantaina. Elämä jatkuu..
 
Mullaki alkaa noi menkkaolot voimistua. Jotenki tää kierto on nyt sekaisin, koska aiemmin niin säännölliset menkat tulee nyt ihan milloin sattuu. Tai siis aikaisemmin kuin yleensä. No mutta tiistainahan sen sitte tietää.. :)
 
Hyvä juttu miss_piggy, pääset vihdoin "puhtaalta pöydältä" aloittamaan!

Milk@, höh. Toivottavasti menee kaikki hyvin tiistaina!

täällä aletaan jo vaipua epätoivoon oviksen suhteen... kahdesti päivässä oon testaillu, ei kai sen luulis olevan sujahtanu ohikaan. Ja tuskin onkaan, kun lämmöt on sen 36.4, viime oviksen jälkeen oli 37 molemmin puolin. :| Tai sit on odotettavissa pitkä kierto, mut lie se follikkelikin jo ylikypsynyt ja mätä. Tahdittaako kierron sitten yläpää vai alapää, yritin kysellä sillon gyneltä, mutta sano vaan että voi olla normaali seuraava kierto. Eli juu tai jaa. Jos edelliskierron mukaan tahdistettas (eli yläpää määrää?) niin sit olis ovisaika huomenna. Vaan ei näkyny ainakaan aamulla. Buuu. En kyllä tikuta enää ikinä, tyhmää tämä.
 
miss_piggy
mutantti: Voi höh....mitä jos vaan jätät tikuttelut ja touhuilette muuten vaan, niin saattaa vaikka tärpätä ku unohtaa stressaamisen vähäks aikaa :)

Ihanaa totta tosiaan ku täti tuli =) Kyllähän sitä ootettiinki kylään tuskaiset 67 päivää :D Nyt kun on kp 1, niin sunnuntaina kp 3 ja saan alottaa clomit, jee! Aika kalliita, 20 kpl purkki maksoi 67€, mutta onneks saan vakuutusyhtiöstä nuo takasin. Ja maanantaina sitten kp 4 käy tieni verikokeisiin, että saa otettua ne prolaktiini-kokeet. Ja lääkärihän sitte soittelee takasin päin jos niissä on jotain "epänormaalia" :)
 
Näin se on täälläkin virallisesti kp1, yk7. Hetken masensi, mutta onneks aurinko paistaa - kävin pienellä päiväkävelyllä ja tuli heti parempi mieli. Kyllä tämä tästä... :) Ihmetyttää vaan, että toi kierto on nyt yhtäkkiä 3 päivää lyhyempi kuin tavallisesti.
 
miss_piggy, en mä nyt sillein välttis stressaa, mut tykkäisin tajuta oman kehon toiminnan. Mut ehkä se pikkisen stressaa kun ei toimi asiat (juu, mitä minä sanomaan kun sulla vielä kummempaa menoa ollut =) ). Tuota touhuiluneuvoa ollaan kyllä tässä kierrossa toteutettu urakalla =) Että yritäppäs vaan livahtaa kiero munasolu salaa ohi, et onnistu!

Milk@ Hieno ilma onkin kyllä ulkoilla! Ihmeellisiä nämä naisten kierrot ja monimutkaiset hormonisekamelskat. Oikein kun luotat että kellontarkasti toimitaan niin mitä vielä.
 
Lämpimät onnittelut Minka2013 plussasta ja tervetuloa kolmikymppisten ensikertalaisten pinoon tuonne odotuspuolellekin! :) Ja kaikille teille muillekin toivon hirmuisasti plussatuulia ja käyn aina täällä kurkkimassa teidän kuulumisianne :) Kovasti odottelen jo teitä tuonne odotuspuolen pinoon jutustelemaan :heart: Täällä on edelleen yhtä ihana porukka ja fiilis, tämän vuoden aikana tosiaan tyhjennätte koko listan! :)

Omia kuulumisia sen verran, että ehdin jo säikähtää ja luopua toivosta kun taas alkoi vuotelu ja tuhruttelu pari viikkoa sitten, mutta se onneksi loppuikin kahden päivän jälkeen ja varhaisultrassa näkyi ihan oikeassa paikassa pikkuinen, jolla sydän löi kovasti :heart: Pikkuhiljaa mennään eteenpäin, katsotaan kuinka käy :)
 
Hiisi voi kun ihanaa kuulla sunkin kuulumisia ja kiva kun käyt meidän vanhojen kamujen
kuulumisia lueskelemassa :) Täytyy myöntää, että itsekin tulee sitten taas päinvastoin välillä
käytyä katsomassa, mitä teille odottajille kuuluu :) Ihana kuulla, että sydämen lyönnit
olet kuullu ja kaikki on hyvin. Kyllä se nyt menee hienosti loppuun asti, usko pois :)

Tarkoitus olisi pikimiten saada koko tämä poppoo sinne teidän puolelle.
Kyllä me täältä vielä tullaan! :D

Dazzler pp7
 
  • Tykkää
Reactions: hiisi -78
miss_piggy
Mutantti:Joo, täällä päässä se vasta omituista menoa onki ollu :LOL: En kyllä itekkään osaa olla stressaamatta ja aina pitää tikutellakki ihan turhan liian aikasin :stick:
 
Mutantti älähän vielä luovu toivosta, meikäläisellä on toi ovis seilannu kp 14-27 välillä :LOL: että se siitä kellontarkkuudesta!! Nytkin tikuttelin ja tikuttelin ja olin jo vajoamassa OEM:ään, oviksen etsijän masennukseen, mutta sieltä ne viivat ja hymyt digiin sitten pamahti, kp 23 ta-daa! Toivotaan ettei sulla veny kierto ihan näin pitkälle :)

Milkille tsempit, häntä pystyyn ja aurinkoa kohti :heart:

Täytyy täälläkin hehkuttaa tota vyöhyketerapiaa, on se vaan niin mahtavan rentouttavaa! Ja yllätys yllätys, ovis pamahti tauluun heti hierontaa seuraavana päivänä... Mä olin vappuaattona sen käsittelyn jälkeen kun lyijyä täys ja nukuin 11h kuin tukki seuraavana yönä. Jäi vappujuomat nauttimati, kun sammuin jo ihan muutenkin! :LOL: Ja noiden käsittelyiden jälkeen ei toki sais juodakaan, paitsi vettä ja paljon :)

Ihanaa viikonloppua kaikille kauniille naisille! Ootte mahtavia :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: mutantti ja Milk@
Milk@, harmi kun kävi n.in, mutta hienoa kun jaksat olla niin positiivinen! Hyvä kun päin pääset lääkäriin ja asiat alkaa selkiintyä lisää!

miss_piggy, vihdoinkin! Nyt taas normaalit kierrot toivottavasti, tai toivottavasti siis vaik ihan vaan yksi normaali kierto ja siitä plussa :)

Mulla oli se ovisplussa pari päivää sitten ja onneks ollaan täs touhuiltu joka päivä, eli sen puolesta pitäis kaikki olla ok. Mulla vaan ei ole MITÄÄN ovisoireita eikä mitään limoja / valkovuotoa oikeastaan yhtään. Mietin et onko tässä kaikki kohdillaan. No, turha tietty miettiä... Mut vaikea olla miettimättäkään... :)
 
Lise, mulla tulee noi limailut ja himot jo viikkoa ennen ovista, eli oviksen aikaan on jo vähenemään, ei mitenkään ihan hiekka-aavikoksi, mutta selkeästi jo vähenee :) ja ei mullakaan ole voimakkaita oireita, tai ei ainakaan mitään menkkatyyppisiä kipuja mitä toisilla on. Relax :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Lise
Lauantai 4.5.2013



Milk@................37v....... ...kp 2/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 2/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 6/22-48.................yk 13
lady1979............33v...........kp 14/28-30................ya 10/2011
Joiku................. 32v..........kp 15/??.....................yk 1
mutantti.............33v...........kp 18/28-29...............yk 4
Säihkiss.............33v...........kp 20/28-34...............yk 6
Lise...................35v...........kp 21/30-34...............yk 6
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 23/26-32..............yk 33
LilyAlice.............33v...........kp 25/25-38................yk 8
Dazzler..............36v...........kp 26/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
mm-79..............33v...........kp 30/27-29................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 33/28-31................yk 7
Saippo...............35v...........kp 34/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 41/33-36.................yk 1




Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Lise mulla ainakaan ei oikein ole mitään vinkkejä ovis-akneen. Tätä nykyään ei onneksi ihan hirveästi finnejä tule, mutta mullakin ne taitaa monesti pukata pintaan juuri oviksen aikaan. Montaa niitä ei onneksi tule, mutta kerralla sitten yksi tai kaksi sitäkin suurempaa. Ei kiva!

Lady1979 toivottavasti punktio sujui hyvin!

Milk@ niinhän se on, että aurinkoinen keli saa mielenkin kirkastumaan! Kohta se tiistai sieltä jo tulee ja pääsette lekurille. Siitä se sitten lähtee!

Hiisi-78 aivan mahtavaa kuulla, että sinulla kaikki sujunut hyvin. Monesti olen miettinyt teitä plussanneita ja jopa käynyt kurkkimassa teidän kuulumisia :) Kyllä me kaikki kohta rytinällä siirrytään sinne plussanneisiin teidän seuraksi! Ihanaa odotusaikaa sinulle! :heart: :heart: :heart:

Mutantti, tulihan se ovisplussa sieltä sitten. Nyt sitten vain hyödynnätte täysillä! ;)

ON:
Kiitos taas kaikille tsemppaajille :heart: Nyt on jo nokka täysillä kohti uutta yritystä!
Menkat jo loppui, mutta mulla on tänäänkin vatsaa sattunut ihan kiitettävästi... Paljon enemmän kuin normi menkkatuntemukset. Neljäs Femar päivä meneillään. Tiedä sitten johtuuko siitä vai ei. Migreeni on myöskin kiusannut viime päivät.

Kovasti on jo alkanut jännittää ensi viikon lääkärireissu ja aukiolotutkimus. Jaiks!
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja hiisi -78

Yhteistyössä