*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Tervetuloa Joiku, tottakai mahdut mukaan joukkoon! :) Toivon sulle lyhyttä vierailua täällä ja vauhdikkaita plussatuulia! :) Laitoin sut nyt tohon taustailijoihin, ja lisään sut kyllä listalle heti, kun haluat. Kiva saada uusia kuumeilijoita mukaan! :)
 
miss_piggy
Tervetuloa Joiku!

Itse hommasin tunnukset ebay.fi:hin sekä loin tilin paypaliin, ja tilailen testit nykyään siis ebaysta. Esim. 50 kpl r-testejä maksoi vain 6e postareiden kanssa, samoin olen tilannut 50kpl ovistestejä hintaan 10e, englannista tilatut ovat tulleet parissa päivässä, kiinasta tilatuissa menee kauemmin. Joskus olen tilannut myös huuto.netistä sekä raskauskeijusta. Ethän sä vielä vanha oo, itekki täytän kesällä 32 :)
 
Hei, mäkin liittyisin mielelläni tänne, jos sopii! Olen jo tuolla kolmivitosten ketjussa, mutta täällä on kaikki samassa tilanteessa eli ensikertalaisia. Ihanaa kun muita on samassa veneessä!

Meillä on vasta joulun alla jätetty ehkäisy pois, mutta jokainen kuukausi tuntuu niin pitkältä, kun plussaa ei näy eikä kuulu. Ensi kuussa ajattelin aloittaa tikuttelun ja käydä myös gynellä tsekkauttamassa, että kaikki on hyvin.

Kp on 28/30, ikää 35 ja yk 5
 
Heipparallaa ihanuudet!! :heart:

Lady ihan miältsisti tsemppiä luomukiertoon ja JOS niikseen on, niin vielä hurjempi lasti tsemppiä hoitoihin.. :heart: :heart: Olet ollut mun mielessä paljon, ja hattua nostan sulle siitäkin, että jätit inssinkin väliiin ja suoraan hyppäät kovempien juttujen pariin. Ihanaa että täällä on teitä kuumeilu siskoja ja ihana juttu sekin, että ( toivon että en saa :saint: ) saisin sitten vielä IVF kaiffarinkin.. No mutta, se jää nähtäväksi.. Eniten toivon, että tän kierron jälkeen voidaan laittaa nimi Lady1979 tuonne plussa listalle :D

Milk@ voi kuin mua ketuttaa sun puolesta, että tää niin positiivinen kierto päättyi pettymykseen.. :hug: Kovasti toivotan tsemppiä sullekin tuleviin tutkimuksiin :heart:
Ja haluan kaikesta huolimatta lohduttaa sillä, että vaikka susta tuntuu, että ne menkat sieltä kierto kierron jälkeen aina alkaa, niin kuitenkin teillä on tuota yritystä ollut vasta se 5kk ja nyt alkoi kuudes. Eli mä en pidä vielä mitenkään epätoivoisena tuota yritys aikaa ja eikös suurimmalla osalla pariskunnista tärppi käy n. 6-12 kk ehkäsyn pois jättämisestä.. Hienoa tietysti, että otatte asioista selvää, mutta mä jaksan vahvasti vielä uskoa, että sieltä se ihan aito luomu plussa teille vielä tulee. :heart: =)

miss_piggy plussa rikasta oviksen hyödyntämistä, kovin otollisia aikoja elelette, kahdestakin syystä. Tärkein tietty tuo ovis, mutta varmasti sun kropalla on vielä edellinen tärppi hyvin muistissa ja kohtu on hyvinkin vastaanottavaisessa tilassa. =) plussa tuulosia sinne!!

LilyAlice kuulostaapa hyvältä sun oireilut. Nyt vaan paukut kohti kattoa, että se olis just nyt sitä itseensä :heart:

Bling vahvoja viivoja ovistestiin toivon heti pian ilmestyvän. =) :heart: ja samanmoisia pystyviivoja sitten parin viikon päästä siihen ihan parhaaseen testiin. :heart: Ja tsemppiä ensikäynille. Tiedä, vaikka oliskin turha reissu.. ;)

Säihkiss Ihanat loman toivotukset näin jälkikäteen. :heart:

mm-79 Paljon tsemppiä clomeiluun ja tulevaan inssiin.. Otathan sitten Twinflower:sta mallia ja nappaat plussan heti ekasta kerrasta. :heart:

Starfish ja Joiku Lämpöiset tervetulotoivotukset kumpaisellekin. Ihanaa saada uusia immeisiä ja uusia tarinoita. =) Mutta älkää suotta liian kauan tällä puolella viihtykö.. ;)

(.) Täällä venataan menkkoja!! Siis voi kuinka odotankaan tuota, muuten niin vihaamaani aikaa kuukaudesta, saapumaan ja vähän hemmetin vauhdilla!! :kieh:
Juu, raskaana en tietenkään ole, 2 nega testiä testannu. Siis joo, sellasta ruskeeta on tuhruttanu nyt jo muutamia päiviä mutta sitä veristä vuotoa ei näy ei kuulu.. Eihän mulla mikään kiire ole, mä vaan haluisin sinne pas:iin ASAP!!!! Eli niin pian kun mahdollista. Mun pitäisi se zumenon kuuri aloitaa kp1 mutta tuollahan ne pillerit saa kaapissa vanheta. :( Noh, eipä auta masentua, mutta silti.. :) Tosin mä luin jostain, että IVF hoidon jälkeisessä luomu kierrossa ilmeisesti aika harva edes ovuloi, että olisko mullakin se sit jääny välistä ja nyt saan sitten hetken venailla.. Plaah!! Mullakin kun aina ollu lähes kellon tarkka tuo kierto.. Toki, kyllähän tuollanen hormooni määrä varmasti saa kropan hetkellisesti aika sekasin.. Ilmoittelen sitten, kun ne menkat oikeesti alkaa ja päästään taas tosi toimiin.. Ehkäpä (HOPE SO!!) jo huomenissa.. =)
Hui, kun tulikin nyt tekstiä tiukkaan sävyyn. Muuten kyllä kaikki mallillaan. :D

Aurinkoista ja mukavaa viikon alkua kaikille! :cool:
 
Tiistai 9.4.2013



Dazzler..............36v...........kp 1/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Milk@................37v....... ...kp 3/28-33..................yk 6
mm-79..............33v...........kp 5/27-29..................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 8/28-31..................yk 7
Saippo...............35v...........kp 9/32-50..................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 16/33-36..................yk 1
mutantti.............33v..........kp 18/28-29..................yk 3
lady1979............33v...........kp 20/28-30................ya 10/2011
Bling.................30v...........kp 20/22-48.................yk 12
Starfish.............31v ..........kp 28/27-28............... yk 13
Säihkiss.............33v...........kp 29/28....................yk 5
Lise...................35v...........kp 29/30....................yk 5
LilyAlice.............33v...........kp 31/25-38................yk 7
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 32/26-32...............yk 32
miss_piggy.........31v...........kp 45/?......................yk 9 (kkm 2/13)
ansarikukka........33v...........kp 56/24-30................yk 2



Taustalla:
haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, Joiku


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Lise, tervetuloa porukkaan mukaan! Toivottavasti sullakin on vain lyhyt viivähdys täällä... :)

Dazzler, kiitos taas tsempityksestä! Ei mulla mitenkään epätoivoinen olo vielä ole, vaikka siis mä olen jättäny pillerit pois jo kaks vuotta sitten, meidän "ehkäisy" oli vanha kunnon 'keskeytetty yhdyntä ja varmat päivät', ennenkuin alettiin yrittää ihan oikeasti... ;) Joten siinä mielessä olis voinu kuvitella, että nyt olis jo jotain tapahtunu. Toivottavasti sulla alkaa ne kuukautiset nyt pian sitten jos ne kerran on alkaakseen! :)

Mukavaa tiistaita kaikille!
 
Kiitokset tervetulotoivotuksista! Tosi kiva löytää samassa tilanteessa olevia kanssasisaria, joiden kanssa voi vähän jakaa tätä asiaa. Jostain syystähän nämä asiat melko usein pidetään lähipiiriltäkin piilossa… Liekkö jotain taikauskoa? Itse en ole kertonut aikomuksista kenellekään.

Kiitos Milk@ lisäyksestä ja ilmoittelen, kun jotain tietoa minkä perusteella voisi listoille laittaa.

miss_piggylle kiitokset ebay-vinkistä, jotenkin ei tullut itselleni mieleenkään, että sieltäkin voisi löytyä testejä ja mitä ilmeisemmin todella edullisia! Ajattelin nyt aloittaa noilla digitaalisilla, kun ne tuntuvat niin helpoilta. Ja juu, nuoria naisiahan tässä ollaan! ;)

Dazzler: On varmaan aika turhauttavaa odotella menkkojen alkua tuossa tilanteessa, kun on hoidot hyvässä vaiheessa… Tsemppiä! :heart:

Liselle myöskin tervetuloa! Ja kannattanee käydä tuollaisessa perustarkastuksessa, vaikkei siitä kuulemma ihan kauheasti selviä.

ON: Kävin eilen gynellä, joka teki ultralla sellaisen ”kaikki ok”-tsekkauksen. Ja normaalilta näytti, mutta se ei kuulemma vielä takaa mitään. Ei kauheen optimisti ollut lääkäri siis. :confused: Mutta löytyi yksi 15 mm folli… Tarkoittanee siis, että jotain elämää tuolla syövereissä on ja nyt ei ihan vielä ole sitten kierron puoliväli. Enpä huomannut kysyä, että milloin voisi suurin piirtein olla ovulaatio, mutta ehkä aika lähellä on?
 
heippa hei kaikille!

Täällä internetin ihmeellisessä maalimassa pyöriessäni löysinkin tämän mullekin ajankohtaisen ketjun jossa näyttäisi olevan samanlaisessa tilanteessa olevia jännäilijöitä. Itsellä kun ei ole lähipiirissä ketään kanssajännittäjää, kun ei nuo ystävätkään ole vielä lapsenteosta innostuneet, vaikka tuota ikää on jo heilläkin =) Jonnekin näitä mietteitä on kiva purkaa ja kuulla muiden aatoksia asioista.

Elikkäs, oon siis 33 vuotta äskettäin täyttänyt, ja meneillään on nyt suunnilleen yrityskerta 3. Pillerit tosin tuli jo lopetettua loppuvuodesta 2012. kp on tänään 18/28-29 (kait dpo3), eli taas ootellaan pari viikkoa mitenkä tässä käy.

Tässä ensimmäiseksi tuli mieleen että kuinka moni täällä tikuttaa ovulaatiota? ne ketkä on alottanu tikuttamaan niin onko aiemmin olettamanne ovulaatiopäivä poikennu miten paljon todellisuudesta?
 
Milk@ teillä vaan on sitten oikeasti toiminut tuo keskeytetty ja varmat päivät. =) Mutta tottakai sitä alkaa väkisinkin miettimään, että olisihan se saattanut raskaus alkaa noista ehkäisy menetelmistä huolimatta.. Mutta no worries, ja niinkuin itse sanoitkin, on kiva kuulla, ettei kuitenkaan susta vielä miteenkään epätoivoiselta tämä vauva projekti tunnu. :attn: Ja siis, millään lailla en halua kuulostaa siltä, että jotenkin noita sun yrityskertoja väheksyisin. Toivottavasti et sellaista käsitystä kirjoituksesta saanut..
Yksi työkaveri sai nyt maaliskuun alussa vauvan ja mä muistan kuinka hän silloin sitä puhui, että kun tuntui ettei tärppää ollenkaan, kun aina ne menkat vaan tuli, niin mä ajattelin jo mielessäni, että kuinkakohan pitkään heillä sit yritystä oikein oli, kunnes tää nainen kertoi, että kolmet menkat ehti tulla, mutta kyllä se tuntu tosi pitkältä ajalta... Että näin. Pitkältähän se tuntuu, oli niitä yrityskertoja sitten 2 tai 20... Tää olisi niin ihanaa, jos se olis joku luonnonlaki, että yksi kerta ja naps! raskaus alkoi... Eipä silti, kyllähän niitäkin ihmisiä aina välillä tuntuu löytyvän.. ;)

Joiku sullahan on siellä jo mukavan kokoinen möllykkä kasvamassa. :D
Kyselit siitä, että koskakohan se ovis sitten mahdollisesti olisi, niin mulle gyne sanoi, kun kävin niissä folli ultrissa IVF:ää varten, että follit kasvaa sen 1-2mm päivässä ja oliko se nyt niin, että sellanen 19mm olisi jo kypsä ja 20mm-> ne alkais sitten puhkeemaan, eli ovulaatio tapahtuu.. Korjatkaa ihmeessä joku viisaampi näitä mun kirjoituksia. =) Mutta kasvu vauhti on toi 1-2mm päivässä. Se on ihan faktaa. :D
Tuloksekasta oviksen hyödyntämistä sinne. :heart:

mutantti lämpimästi otetaan sinutkin vastaan. :flower:
Parhaan porukan kuumeilija leidejä olet internetin ihmeellisestä maailmasta löytänyt, tääl on ihan huippu porukka! :heart:
Mutta olkoon hyvästä porukasta huolimatta visiittisi täällä lyhyt.. :D

(.) YESSSSSSS!! Täällä lörähti öljynvaihto päivät käyntiin eilen illalla ja siis ihan sitä ehtaa veristä vuotoa. :D Eli Milk@, meidän päivitys vastaava, jos laittaisit mulle Kp 1/30-32
Tänä aamuna sitten eka Zumenon popsittu ja matka kohti ensimmäistä pakastealkio siirtoa alkaa. :D
Huomenna soitto klinikalle ja ultra ajan varaus..
Nythän tää pas tehdään siis lääkkeelliseen kiertoon, mitä ihmettelen suuresti. Mulla kuitenkin säännöllinen kierto ja yleensä niissä tapauksissa pas tehdään luonnolliseen kiertoon eli ilman lääkkeitä, ovista tikuttamalla. Mutta silloin tuoresiirron jälkeen, lekuri mitään kysylemättä lykkäs tuon reseptin käteen ja käski hakea lääkkeet jos pas:siin mennään.. :confused:
No, mä tein työtä käskettyä ja tässä ollaan. Mutta nyt toisaalta kun miettii, että noi menkat nyt pari päivää kun heittikin, niin ehkä se on kuitenkin hyvä, kasvatella sitä limistä noilla lääkkeillä, jos vaikka ovis jäisi tässäkin kierrossa tulematta.. No mutta, näin mennään lääkkeitä popsien eteenpäin. Pakko vaan noihin lekureihin luottaa.. :D
 
miss_piggy
mutantti: Tervetuloa!

Itse tikuttelen ovista, syynä on lähinnä pitkä ja epäsäännöllinen kierto (pco:ta) ja en tunnista ovulaatiota välttämättä ilman ovistikkuja. Söin puoli vuotta teroluteja, ja niiden aikana ehkä ovis olis ollu siinä kp 13-14, ihan varma en ole, kun eihän nuo ovistestitkään ole luotettavia, ja raskaaksi en tullut. Terojen jälkeen sain tikutettua oviksen kp 26 josta tulin raskaaksi, mutta se päättyi nyt helmikuussa keskeytyneeseen keskenmenoon. Nyt kkm:n jälkeen mulla oli ovis viime pe, joka oli peräti kp 41! Senkin sain tikutettua ja digitestillä varmennettua.
Nyt täällä jännäilen, että toivottavasti menkat ei ala...tuli vähän punertavaa valkkaria...ja silloin luteraalivaihe jäis kyllä auttamatta liian lyhyeks :( No tosin kroppa saattaa tehdä mitä vaan näin keskenmenon jälkeen.
 
Nythän täällä tulee sit notkuttua koko ajan... Sitä se kevät teettää :ashamed:

Mielenkiintoisia tietoja Dazzler! Taitaa vaan tämä ovis mennä kokonaan harjoitukseksi, koska eilen poistettiin e-kapseli kädestä. Mut täytyy nyt vaan sitten kovasti harjoitella :p Sulla on kyllä kovin jännä kuukausi edessä! Pidetään nyt kaikki peukut ja varpaat pystyssä!

Kiva, että meitä uusia tulee linjoille koko ajan lisää! Eli tervetuloa mutantti! Kuten tuossa jo aikaisemmin kirjoitin, niin mulla ei ole mitään käsitystä milloin on ovis vai onko ollenkaan. Ihan silmät pyöreenä luen muiden juttuja nippailuista vasemmalla puolella - joo, ei nimittäin nippaile mulla :LOL: Eli testit meni juuri äsken tilaukseen, jos vaikka niiden kanssa oppisi tuntemaan kroppaansa.
 
Aivan loistava keväinen ulkoilu keli. :heart:
Vetästiin tuon koiruuden kanssa vielä normaaliakin pidempi lenkki, kun ei millään malttanu tuolta auringon paisteesta ja lämmöstä tulla neljän seinän sisälle.. =)
Nyt on koirakin ihan ihan puhki poikki, mutta niin on kyllä sen emäntäkin.. ;)

Joiku mulla kanssa sama, että en tunnista ovista ilman tikkuja, eikä ne tikutkaan ole ole opettanu sitä tunnistamaan. Esim. välillä on ovis limoja ja kipujakin ja tulee plussa ja välillä ei ole mitään, ja plussa tulee silti, että ota noista nyt sitten selvää.. :headwall:
Meillä nuo huono onniset 4 tärppiä on tullu tikuilla ja tikuttamatta..
Noi ovis testit on kyllä ainakin mulla sellaset, et ne tuo mukavasti varmuutta, mutta vastaavasti ikävä kyllä niitä paineitakin..
Musta tuntuukin nyt, että jos ja kun tulee vielä noita luomukiertoja, niin ihan suosiolla jätän tikut kauppaan.. Ollaan sillai sillon, kun tekköö mieli, eikä sillon kun tikut niin sanoo. Oli vaan niin mukavaa touhuilla tää edellinenkin kierto rennosti. Tosin, tottakai puuhat yritetään osittain ajoittaa mahdollisen oviksen aikoihin mutta ei sitä lähdetä tikuilla virallistamaan. ;)
Nyt puhun vaan omasta puolesta, onhan toki sitten niitäkin kuumeilijoita että tikutus on pakollista epäsäännöllisen kierron takia. Mutta tässäkin asiassa varmasti on niin monta tapaa, kun on kuumeilijaakin ja kaikki on yhtälailla oikein, kun tavoite on kuitenkin sama. :heart: =)
 
Dazzler, en missään tapauksessa ajatellut, että vähättelisit tai mitään :) Kerroin vaan faktaa, joka on pyörinyt omassa mielessäni... Just niin, että oishan siinä voinu käydä "vahinko", jos olis käydäkseen..

Mutta nyt selvis miksi en tullut raskaaksi viime kierrossa: sain selän magneettikuvauksen tulokset ja selkä on niinkuin oli edelliselläkin kerralla. Leikkausta ei suositeltu tällä hetkellä, kevyempää työtä kyllä. MUTTA! Lausunnossa mainitaan sivulöydöksenä kookas, 5cm:n kokoinen muutos oikealla lantiossa, todennäköisesti ovariokysta. Ortopedi suositteli gynen konsultaatiota. Minä itkien soitin saman tien itselleni ajan huomiselle. Ehti jo kaikki syöpä-kuolema-ikuinen lapsettomuus- ajatukset pongahtaa pinnalle, mutta pidän pään kylmänä huomiseen asti. Toivottavasti se on vaan normi kysta, joka on jo hävinnyt. Mutta pelottaa silti.

mutantti, tervetuloa! Lisäsin sut listaan, toivon lyhyttä vierailua sullekin!
 
Voi vitsit Milk@! Ymmärrän hyvin, että kaikenlaiset pelkoajatukset vyöryy päälle, kun kuule tuollaisesta... :hug: Mutta kuitenkin useimmitenhan tuollaiset kystat (joka muuten on sananakin vähän inhottava) on vaarattomia ja tosissaan toivotaan, että se on jo sieltä hävinnyt :)

Dazzler: Määkin vaan elättelen toiveita, että oppisin tuntemaan omaa kroppaa. Mut ajattelin, että ehkä näitä limoja ja muita voisi bongailla ;) Mun heikosta tuntemuksesta kertoo esim. se, että kaksi vuotta kärsin kaikenlaisista mahavaivoista, kunnes menin tutkimuksiin ja todettiin laktoosiongelma. Lääkäri kyseli, että et sitten osannut yhdistää oireita ja maitotuotteita... :ashamed:
 
Tännehän on tullu uusia ihanaisia naisia ja turinoita niin että silmissä vilisee! Tervetuloa tähän ykkösporukkaan, ja kovasti onnea vauvatoiveisiin! :wave: :heart:

Dazzlerille ihan hurjasti onnea ponnea ekaan passiin, välillä se menkkojen tulo on niiiiiiiiin toivottu asia!

Milk@, ihan varmasti tollanen uutinen järkyttää, olis kelle tahansa pysäyttävä juttu, ja etenkin raskautumista toivovalle. Nyt sormet ristiin, että se olis jo hävinnyt. Nesterakkula kuullostaa paljon vähemmän pelottavalle kuin kysta, mietit sen niin :heart::hug:

Joiku mä oon kans tikutellut ovista, kun en tajua tätä omaa kroppaa ollenkaan. Viime kierrossakin tosi vahva ovisplussa liuskalla ja digillä, ja itse en ois kyllä bongannut :). Ja kierrot ja ovikset on vaihdelleet vähän miten sattuu, oviskin ollut kp 14-27 :D

ON: dpo10 ja viivanpaikkoja vaan testeissä, oireet ei oo kyllä vähentynyt mihkään, ihan hurjan turvonnut toi maha, hankaloittaa jo työpukeutumistakin...:ashamed: samanlaista turvotusta oli silloin tammikuun kemiallisesta, josta sain ekaa haamua tikkuun joskus dpo13 ja sitpä se alko häviämään ja sit hävis oireetkin. Mä saatan kyllä menettää järkeni tän turvotuksen kanssa, jos plussaa ei kuulu :LOL: voi että naiset, miten tää voikin laittaa niin hermot testiin!
 
LilyAlice, pidän peukkuja sun puolesta! Toivottavasti se plussa sieltä ilmestyis, ja pysyis matkassa.... :)

Mä olen saavuttanut mielenrauhan ton kystan suhteen. Kaikki tapahtuu juuri niinkuin pitääkin, eikä asiat murehtimalla muutu kuin huonommiksi. Joten pää pystyyn, huomenna gynelle ja siitä se lähtee.... :)
 
  • Tykkää
Reactions: lady1979 ja Dazzler
Keskiviikko 10.4.2013



Dazzler..............36v...........kp 2/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Milk@................37v....... ...kp 4/28-33..................yk 6
mm-79..............33v...........kp 6/27-29..................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 9/28-31..................yk 7
Saippo...............35v...........kp 10/32-50..................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 17/33-36..................yk 1
mutantti.............33v..........kp 19/28-29..................yk 3
lady1979............33v...........kp 21/28-30................ya 10/2011
Bling.................30v...........kp 21/22-48.................yk 12
Starfish.............31v ..........kp 29/27-28............... yk 13
Säihkiss.............33v...........kp 30/28....................yk 5
Lise...................35v...........kp 30/30....................yk 5
LilyAlice.............33v...........kp 32/25-38................yk 7
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 33/26-32...............yk 32
miss_piggy.........31v...........kp 46/?......................yk 9 (kkm 2/13)
ansarikukka........33v...........kp 57/24-30................yk 2



Taustalla:
haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, Joiku


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Milk@ rutistukset :hug: ja tsemppiä gyne käynnille. :heart:
Hyvin se menee ja varmasti kaikki on ihan hyvin. Toivotaan, että se nesterakkulan pirulainen on jo katsonut viisammaksi ottaa ja häipyä häiritsemästä. b=)d

LilyAlice viivanpaikat->haamu->plussa :D Kovasti pidän peukkuja, että näin tulee käymään. :heart:

Joiku kyllä tässä välillä tuntee itsensä sellaiseksi koti gyneksi/lekuriksi kun yrittää tätä naisen kroppaa kuulostella ja ymmärtää. Aikas monimutkainen kapistus tuntuu olevan.. :LOL:

(.) Aamulla soitettu klinikalle ja limis ultra olis ens viikon perjantaina. =)
Ja omien laskujeni mukaan, jos kaikki menee hyvin, niin kyytiläisen voisi hakea sitten pari viikon päästä matkaa mukaan. Kivaa, kun on taas jotain mitä odottaa, tän vauveli asian tiimoilta. =)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja lady1979
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista!

miss_piggy, toivottavasti tärppää pian uudelleen!

Joiku ja Dazzler, ei mullakaan oo sillein hajua oviksesta, enkä tikuttele. =) Mut nyt tällä kertaa päättelin et se olis ollu tuossa 5. tai 6.4., koska kierto on säännöllinen ja rinnat alko aristaa niitä main (vois johtuu oviksesta, on yhä selvässti kipeet?).
En oikein muista minkälainen kierto oli aikaa ennen pillereitä niin vaikee päätellä mistään mitään. Sit tänään pikkistä vuotoa oli, mut en tiiä voiko siitäkään päätellä mitään. tietty positiivisena ihmisenä aloin googlettaa kaikkia mahdollisia ongelmia jotka voisi aiheuttaa sen. Eli tuota Milk@:n mielenrauhaa ja positiivista ajattelua voisi jaella tännekin =)
 
No niin. Gyne-setä tutki, ja kysta puhkesi siinä käsittelyssä. Eli neste tuli jo suurimmaksi osaksi ulos ja kysta pieneni ihan silmissä. Se meni siis hyvin... :) Sen sijaan käynti ei ollut muuten mitenkään miellyttävä: vanha patu piti mulle saarnan siitä, että oon liian myöhään liikkeellä vauvahaaveineni. Kertoi, että turha odottaa positiivista tulosta, ja JOS sellainen tulee, alkuraskauden keskenmeno on erittäin todennäköinen.... :LOL: Niin ihanaa, koetteli mun positiivista mielenrauhaa hetken, mutta tossa kotiin kävellessä rauha palasi taas. Tämä nyt vaan on sellainen juttu, jonka olen jättänyt Luojan ja luonnon huomaan, joten en jaksa alkaa liikoja tosta(kaan) stressata. Tiistaina sitten klinikalle.
 
  • Tykkää
Reactions: lady1979
Tervehdys ja anteeksi radiohiljaisuus. Hirmuista kiirettä on pitänyt ja pitää edelleen MUTTA tein plussatestin! Tai useammankin. En pysty tätä oikein käsittämään vielä. Täytyy vaan toivoa että kaikki kunnossa ja kaveri pysyy kyydissä. Kääk!
Olen pahoillani lyhyestä ja omanapaisesta päivityksestä, mutta täytyy taas rientää sorvin ääreen.. =)
Järjettömän suuria plussapuhureita kaikille!!!! :heart:
 
Tein aamulla elämäni ekan plussan testiin, herkällä testillä, oikein odotin että pääsen sen tänne laittamaan töiden jälkeen, että vahvistatte mun vauvasokeet silmät... Pregcheckillä tein varmistukseksi testin ja siitäkin haamu! Miehen kanssa oltiin ymmyrkäisinä töihin lähtiessä. Iloa kesti pari tuntia, kun vessakäynnillä ihmettelin, että mites on niin valkkaria..eikä se sitä ollutkaan, vaan verta, kramppien kera. :'( Vatsa edelleen turpeena kun mikäkin, ärsyttävää! Voi vitun vattu, ei pysy tässä kropassa vauvanalut matkassa...

Ei oo mikään ranteet auki olo, lähinnä ärsyttää ja tekis mieli iskee hanskat tiskiin. Kai se parin viikon päästä helpottaa... Kp 1, yk 8. Huoh. :(

Starfish ihanaa että sulla nappas, kovasti tsemppiä ja toivotaan että kaikki menee hyvin!
 
Milk@ hyvä juttu, että tajusi kysta ottaa ja häippästä jo heti miten. =)
Jösses, mitä se gyne-setä on saarnannu... Noh, antaa patun paasata. Se ei tiedä mistään mitään!! Saat sieltä klinikalta sitten sitä virallista ja oikeeta tietoa. :D

Starfish hurjasti onnea ja pysyköön kamu messissä kaikki 9kk!! :heart:

LilyAlice voi paska, suoraan sanottuna ja pahoittelut :hug:
Muistan itekin, kun kolmas km alkoi, niin hetken se suretti, mutta kaikista eniten se jo lähinnä vitutti. Kovasti jaksamisia harmituksen keskelle.. :heart: Kyllä sä sieltä taas nouset ja vielä teillekin se pysyvä plussa tulee, ihan varmasti. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy ja Milk@

Yhteistyössä